SZKOLENIA OTWARTE
PROJEKTY SPECJALNE
SZKOLENIA ZAMKNIĘTE
DODATKI
Newsletter

  << powrót <<
  





Roman Młodkowski





Dziennikarz ekonomiczny, manager i konsultant biznesowy w zakresie zarządzania mediami, komunikacji wewnętrznej w korporacjach i komunikacji strategicznej. Dyrektor Zarządzający sementu Biznes I Finanse w Grupie Onet – RAS Polska. Twórca, Redaktor Naczelny i Dyrektor TVN CNBC (2007 - 2013), wcześniej twórca i Szef Redakcji Biznesowej TVN24 (2001 - 2007). Laureat wielu nagród, między innymi Kisiela, Fikusa i Grand Press (2006). Absolwent Advanced Management Program IESE Business School i Nauk Politycznych UW. Autor licznych, wielokrotnie nagradzanych formatów telewizyjnych, w tym popularnego przez wiele lat magazynu Firma.

Managing Director of Business & Finance Segment at Onet – RAS Poland. Previously Business Consultant (Corporate Internal Communication, Strategic Communication and General Management in Media - Aug. 2013 – Feb. 2016). Creator, Head of News and Managing Director of franchise TV business news channel TVN CNBC (2007 – 2013). Head of Business Desk of the first news channel in Poland, TVN24 (2001 – 2007). Multi award winning journalist (incl. Kisiel, Fikus and Grand Press awards in 2006). IESE Business School alumnus (Warsaw AMP 2009) and MSc Political Science Warsaw University. Author of multiple TV formats, including Firma (TVN24 2003 – 2009).

język wystąpień
polski  
angielski    


Proponowane tematy/ obszary:
 

1. Zmiana: jak modny straszak zamienić w źródło sukcesu?
Wciąż słyszymy, że wszystko się zmienia i to dużo szybciej niż kiedyś. Zmiany w biznesie, zmiany w polityce, zmiany społeczne. Ale… czy rzeczywiście są na to jakieś dowody? Przecież wszystko zmienia się od zawsze? Czy rzeczywiście Zmiana zmieniła swój charakter? A jeśli tak - to co z tego wynika dla mnie? Dla mojej rodziny, dla mojej firmy? Jak coś z czym trzeba się pogodzić, zamienić na coś, z czego można skorzystać?

2. Jak pokonać wroga, który nazywa się INNOWACJA?
Od Komisji Europejskiej, przez rządy, profesorów zarządzania, różnorakich guru biznesu aż po dziennikarzy: wszyscy chcą innowacji i z entuzjazmem pokazują jej efekty… w postaci sukcesu tych, którzy ją wprowadzili. Ale co z tymi, których model biznesowy został zaatakowany? Kto i dlaczego traci na innowacjach? I jak się przygotować na atak innowatorów - tak by wyprzedzić ich uderzenie?

3. Innowacja: 3 powody, dla których musisz ją praktykować.
To się może stać na wiele sposób, ale trzy z nich są najbardziej prawdopodobne: pojawi się produkt prawie taki sam jak Twój, ale robiony dużo taniej. Usługi, które świadczysz ich adresaci zaczną sobie świadczyć sami. Specjaliści, których zatrudniasz odkryją, że nie jesteś już im potrzebny jako platforma do zdobywania klientów - więc pozakładają własne firmy i bez Ciebie będą świadczyć usługi Twoim dotychczasowym klientom. Jak to możliwe? Raczej prędzej, niż później, pojawi się technologia, która zakłóci funkcjonowanie Twojego biznesu (Disruptive technology). Kogo to już spotkało i jak się to skończyło? Jakich objawów wypatrywać i jak uciec… z mrocznej strony wykresu cyklu życia firmy? 
 
4. Moja firma i jej komunikacja: jak tysiące możliwych scenariuszy zamienić w jeden, zwycięski?
Automat do gier hazardowych (popularnie zwany jednorękim bandytą), w minimalnej wersji wyposażony jest w 3 bębny po 20 pozycji. Daje to 8 tysięcy możliwych kombinacji. Ciężko założyć, że jeśli zaczniemy grać, rzeczywiście uda nam się wygrać. Z komunikacją jest podobnie. Wystarczy 5 agencji w przetargu, 5 strategii marketingowych do wyboru, 5 modeli media mix, 5 różnych kreacji reklamowych i 5 różnych złożeń budżetowych… i mamy 3125 możliwych kombinacji. A w biznesie nie ma miejsca na rzucanie kostką - trzeba podejmować świadome decyzje. Porozmawiajmy, jak zredukować niepewność...
 
5. Współczesne media: poszukiwania zaginionej misji 
Choć większość współczesnych od zawsze narzeka, że dziś to już nie jest to, co było kiedyś - w przypadku współczesnych mediów poczucie niekorzystnej zmiany wydaje się szczególnie uzasadnione. Media profesjonalne zagubiły gdzieś swoją misję. Media społecznościowe do żadnej misji nie dorosły - co pokazały wyraźnie ostatnie wybory w USA. A bez mediów, wolnych, niezależnych i obiektywnych, trudno sobie wyobrazić wolny, demokratyczny świat. Co się stało z mediami, jakie siły rządzą zachodzącymi w nich przemianami i czym to wszystko może się skończyć? 
 
6. Myśl o swojej pracy jak biznesmen: kreacja wartości jako najbardziej opłacalny koncept biznesowy.
Praca - część życia, której poświęcamy co najmniej tyle czasu, sił i energii, co Rodzinie - na ogół nie daje nam aż tyle satysfakcji, ile byśmy chcieli. A też nie zawsze mamy pomysł, jak spowodować, by współpracownicy i szefowie byli z nas naprawdę zadowoleni. Często mamy w pracy robić biznes a stajemy się zwykłymi administratorami. A gdyby tak… zmienić perspektywę? Gdyby zacząć koncentrować się nie na tym, co uzyskujemy, ale na tym, co mamy do zaoferowania? Nastawmy się na KREACJĘ WARTOŚCI. Co to jest i jak to zrobić - rozmowa o najważniejszych założeniach.

Menedżerskie

Finansowo-Księgowe

HR, Kadry i Płace 

Projekty Specjalne

Szkolenia Zamknięte

Umiejętności osobiste

Prawo

Asystentki i sekretarki

Podatki

Rachunkowość

Finanse



Prawo Pracy

Czas Pracy

Ubezpieczenia społeczne

HR

Mówcy inspirujący

Special Express Training (SET)

Coaching medialny

Mystery shopping 

Innowacyjność

Szkolenia zamknięte - informatyczne

Szkolenia zamknięte

Zarządzanie zmianą

Train The Trainers


Szkolenia specjalistyczne  |  Zarządzanie projektami  

BESTSELLER - Wystąpienia publiczne z Krystyną Jandą

Voucher szkoleniowy | Karta zgłoszeniowa | Plan szkoleń | Outdoor/Integracja | Eventy | Gra miejska 

O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt        Filmy video: Szkolenia | Referencje

Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies.
Dowiedz się więcej w Polityce cookies

Znajdziesz nas także na:       YouTube     Facebook   Blog


MAY AGENCY SPEAKERS TRAINING & CONSULTING © 2016 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting

  Platforma: iCMS3