SZKOLENIA ZAMKNIĘTE
W ubiegłym roku z sukcesem zrealizowaliśmy ponad 400 szkoleń w formule zamkniętej, uzyskując średnią wszystkich ocen 4,6!
Dlaczego warto właśnie u nas zamówić szkolenia in company?
ponieważ:
- naszym priorytetem jest najwyższy standard świadczonych usług!
- pracujemy tylko z najlepszymi trenerami- praktykami z wieloletnim doświadczeniem!
- gwarantujemy konkurencyjne, niższe ceny szkoleń!
- działamy szybko i skutecznie!
O jakości naszych usług świadczą referencje i lista klientów z którymi zrealizowaliśmy szkolenia in company.
Każde ze szkoleń in company poprzedzone jest indywidualną analizą potrzeb.
Rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych umożliwia zidentyfikowanie luk kompetencyjnych w określonych zakresach oraz wskazanie kierunków rozwoju wiedzy i umiejętności uczestników szkolenia.
Koncentrujemy się na diagnozowaniu rozbieżności między stanem obecnym a pożądanym. Potrzeby rozumiane są tu jako cele, dotyczące możliwych do modyfikowania wyników działań edukacyjnych, w których osiągnięciu ma pomóc szkolenie.
Bazujemy na modelu badania efektywności szkolenia, opartym na koncepcji Donalda L. Kirkpatricka, który uznawany jest za jedno ze skuteczniejszych narzędzi przygotowania i oceny szkolenia.
Obejmuje on sześć poziomów ewaluacji szkolenia:
- Wiedza- proces uczenia się - zmiana w postawach, poziomie wiedzy oraz umiejętnościach uczestników szkolenia, informacje o przyroście wiedzy podczas nauki (zgodnie z celami szkolenia); aby zdiagnozować obszar tego modelu stosowane są m.in. kwestionariusze wiedzy przed i po szkoleniu;
- Zachowania- praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy oraz umiejętności, do badania tego obszaru stosowane są m.in. kwestionariusze zachowań, przed i po kursie zawierające ocenę stopnia wykształcenia umiejętności praktycznych oraz stopień, w jakim zachowania te uległy zmianie;
- Potrzeby- analiza potrzeb szkoleniowych przed i po szkoleniu wpływająca na podjęcie decyzji o typie szkolenia lub o zasadności jego kontynuacji;
- Cele- proces oceny realizacji celów szkolenia. Zastosowane na tym poziomie procedury mają za zadanie udowodnić, iż szkolenia przyczyniają się do osiąganięcia przez organizację celów, będących uzasadnieniem ich prowadzenia;
- Reakcje uczestników- pomiar reakcji uczestników szkolenia, poziomu ich zadowolenia, satysfakcji z odbytego szkolenia. Narzędziem stosowanym do weryfikowania elementów tego poziomu są m.in. ankiety satysfakcji uczestników szkolenia;
- Efekty - pozyskanie informacji, w jaki sposób można udoskonalić programy, metody, formy i techniki szkoleniowe w przyszłości poprzez gromadzenie informacji umożliwiających ocenę efektywności szkolenia, przedstawienie wskaźników dotyczących praktycznych rezultatów wykorzystania treści edukacyjnych w działalności organizacji.
Tak przygotowany projekt uwzględniający: specyfikę branży, grupę docelową, sprofilowany program oraz odpowiednio dobranego trenera, decydują o powodzeniu zrealizowanego szkolenia oraz osiąganie zamierzonych efektów po szkoleniu.
Rekomendacje naszych klientów dają nam pewność, że praca oparta na najwyższych standardach, jest gwarancją rozwoju nie tylko dla nas, ale także osiągania celów biznesowych przez naszych klientów.
Zapraszamy do kontaktu z nami!
Jesteśmy do Państwa dyspozycji, chętnie spotkamy się z Państwem, by wspólnie znaleźć najlepsze rozwiązania.
Firmy zainteresowanie przeprowadzeniem szkolenia zamkniętego prosimy o kontakt:
Departament Szkoleń Zamkniętych:
tel: (22) 201 07 75; 606-830 709; 607-76 04 76
fax: (22) 203 47 01
email: szkolenia@mayagency.com.pl
Poniżej lista wybranych tematów:
MENEDŻERSKIE
Asertywność współczesnej kobiety w praktyce życia codziennego i organizacyjnego - zaawansowany trening. Asertywne reagowanie na krytykę i radzenie sobie z manipulacją, konfrontacja przekonań i wyrażanie oczekiwań, inteligencja emocjonalna i makiaweliczna, kształtowanie równorzędnych relacji, własny plan rozwoju
Autoprezentacja i wystąpienia publiczne oraz zasady efektywnej współpracy z mediami
Autorytet. Charyzma. Wpływ. Gra szkoleniowa. Zaawansowany trening zadaniowy dla kadry zarządzającej
Firma XXI w. wg Andrzeja Jacka Bliklego. Jak utrzymać reputację firmy przez 142 lata Zarządzanie kompleksową jakością (TQM)
Jak perfekcyjnie zaprezentować się w mediach? "Setka", wywiad, briefing, konferencja prasowa
Jak rozGROMić konkurencję wg gen. Romana Polko. Skuteczne motywowanie zespołu, wyznaczanie zamierzonych celów, kształtowanie determinacji, budowanie zespołowego i osobistego przywództwa i osiąganie sukcesu
Jak zdobyć swój biegun wg Marka Kamińskiego. Jak niemożliwe staje się możliwe czyli sprawdzone metody przekraczania własnych granic i osiągania celów, skuteczna motywacja zespołu oraz budowanie zespołowego i osobistego przywództwa
Jak zwiększać sprzedaż wśród dotychczasowych klientów? Praktyczne warsztaty. System budowania lojalności przez satysfakcję klientów (customer satisfaction programmes) oraz narzędzia customer care wobec kluczowych klientów firmy
Kobieta w biznesie wg Katarzyny Miller. Kariera, dom, rodzina czyli jak zrealizować się w każdej przestrzeni.
Kreowanie wizerunku w biznesie z Panią Prezydentową Jolantą Kwaśniewską z uwzględnieniem CSR
Mindmapping w zastosowaniach biznesowych. Nowoczesne techniki zapamiętywania. Trening kreatywności, pamięci i sprawności intelektualnej
Negocjacje zakupowe. Skuteczne metody, strategie i taktyki przygotowania, prowadzenia i kontrolowania negocjacji nastawionych na wynik. Zaawansowane warsztaty z Witoldem Rychłowskim: przedstawicielem Negotiate Ltd w Polsce i współpracownikiem prof. Gavina Kennedy'ego z Edynburskiej Szkoły Biznesu
Nie bój się zmian i nowych wyzwań! Wykład motywacyjny Agaty Młynarskiej
Nowoczesne metody planowania zadań i zarządzania sobą w czasie. Optymalizacja procesów zarządzania sobą w czasie pod presją zadań, planowanie i zarządzanie zespołem z wykorzystaniem techniki „timeline” - struktury czasu w praktycznych zastosowaniach biznesowych. Efekt „piły” (ang. jigsaw effect). Testy diagnostyczne.
Obrona przed „czarnym PR” w środkach masowego przekazu. Zapobieganie atakom medialnym na wizerunek firmy oraz prawne sposoby zapobiegania publikacji informacji o negatywnym zabarwieniu
Obsługa trudnego klienta
Pełna moc skuteczności czyli jak osiągać więcej w biznesie
Personal Branding
Po pierwsze: Przywództwo! Dekalog lidera wg Ediego Pyrka. Współczesny leadership skutecznego menedżera
Praktyczne metody zwiększenia efektywności sprzedaży wg modelu TOTE i Roberta Diltsa. Zaawansowany warsztat dla działów sprzedaży i zakupów.
Prezentacje handlowe - poziom podstawowy. Trening umiejętności przygotowywania profesjonalnych prezentacji handlowych poszerzony o doskonalenie osobistego potencjału w zakresie wywierania pozytywnego wpływu na klientów.
Prezentacje handlowe - poziom zaawansowany. Praktyczne warsztaty budowania grupowych i indywidualnych prezentacji handlowych - analiza zachowań z wykorzystaniem kamery video.
Profilaktyka oraz skuteczne sposoby rewitalizacji w zespole wypalenia zawodowego menedżera. Praktyczne warsztaty
Prospecting oraz cross i up selling. Obowiązkowe kompetencje w sprzedaży na konkurencyjnych rynkach
Przywództwo XXI wieku Lider, przywódca, szef czyli Aby móc zrobić coś, trzeba być kimś (W. Goethe)
Pułapki w umowach handlowych i psychodiagnostyka prewencyjna w praktyce negocjacyjnej. Warsztat dla negocjatorów w biznesie
Rozmowy i negocjacje z przedstawicielami zakładowych i ponadzakładowych związków zawodowych
Savoir-vivre w biznesie
Skuteczna komunikacja i zarządzanie soba w czasie
Skuteczne prezentacje w branży b2b
Social media mierzenie skutecznosci i rewizja strategii
Sprzedaż przez telefon. Praktyczne narzędzia i skuteczne sposoby zachowań profesjonalnego handlowca, determinujące sukces w procesie sprzedaży telefonicznej
Sytuacja kryzysowa - komunikacja w kryzysie. Gra strategiczna Warsztat tworzenia komunikatów w kryzysie, ćwiczenia zasad współpracy z mediami oraz techniki działania w kryzysie wokół korporacji lub osoby
Szkoła menedżera – semestr I Planowanie i budowanie celów, delegowanie zadań i uprawnień, kontrola pracy zespołu, zarządzanie konfliktami, wzorowa komunikacja oraz motywowanie pracowników
Szkoła menedżera – semestr II samoanaliza kompetencji, budowanie koalicji, umacnianie własnego autorytetu, osiąganie zamierzonych celów, świadome budowanie własnej pozycji i kariery zawodowej
Sztuka perswazji i wywierania wpływu Poziom zaawansowany. Gra perswazyjna - trening o charakterze zadaniowym. Inteligencja emocjonalna, asertywność, czytanie gestów i mowy ciała, oraz potęga sugestii
Techniki skutecznych negocjacji i interwencji windykacyjnych
Techniki wywierania wplywu i pozyskiwania informacji z elementami komunikacji perswazyjnej
Techniki wywierania wpływu i obrony przed manipulacją i presją
Trening kontroli emocji i stresu permanentnego Trening poszerzony o retorykę kontroli napięć i agresji w dialogu zawodowym z użyciem neurotoksycznych pająków i węży, profilaktykę zdrowia menedżera oraz test psychopresji prowadzony metodą wariograficzną oraz profilaktyka wypalenia zawodowego menedzera
Trudne negocjacje w biznesie. Zapobieganie manipulacjom i wywieraniu presji. Skuteczne strategie i taktyki negocjacyjne. Zaawansowane warsztaty z Witoldem Rychłowskim: przedstawicielem Negotiate Ltd w Polsce i współpracownikiem prof. Gavina Kennedy’ego z Edynburskiej Szkoły Biznesu.
Twórcze zarządzanie konfliktem. Konstruktywna krytyka, rozwiązywanie sporów, zarządzanie emocjami, właściwe delegowanie zadań i uprawnień
Warsztaty skutecznego wykorzystania MS Project w zarządzaniu projektami. Jak efektywnie planować oraz zarządzać realizacją zadań oraz wykorzystaniem zasobów w projekcie przy pomocy MS Project
Warsztaty z prof. Jerzym Bralczykiem. Perswazja, manipulacja, prawda, kłamstwo. Sztuka rozpoznawania technik manipulacyjnych i wiarygodności partnera w biznesie
Work-Life Balance wg Wojciecha Eichelbergera. Trening zarządzania energią życiową w stresie. Program 8xO
Wystąpienia publiczne z Krystyną Jandą
Wystąpienia publiczne z prof. Jerzym Bralczykiem. Interaktywny trening menedżera średniego i wyższego szczebla
Wystąpienia publiczne w mediach dla obcokrajowców (Public Appearances In The Media For Foreigners)
Zaawansowane negocjacje w biznesie. Gra negocjacyjna. Techniki perswazyjne i erystyczne, wywieranie wpływu, blef, taktyki i triki negocjacyjne. Odczytywanie emocji, mowy ciała i ukrytych informacji
Zarządzanie finansami. Finanse dla niefinansistów z dr Mieczysławem Grudzińskim (Executive MBA University of Illinois & University of Maryland)
Zarządzanie projektami - kurs podstawowy
Zarządzanie projektami - kurs zaawansowany
Zarządzanie ryzykiem wg London School of Risk Management
Zarządzanie sobą w czasie
Zarządzanie zmianą. Praktyka skutecznego wdrażania zmian w firmie
PRAWO
Bezpieczeństo dokumentacji w przedsiębiorstwie (m.in.. Ochrona danych, tajemnica przedsiębiorstwa, informacje niejawne)
Biuro Zarządu - prawo i dokumentacja
Jak korzystać z ekspertów zewnętrznych? O ekspertach pod kątem biznesu, ekspert zewnętrzny-koszt czy zysk, rzemieślnik czy wizjoner? Kompetencje i ochrona firmy, uwarunkowania prawne i organizacyjne
Jak usprawnić proces zakupu? Nowe koncepcje działania w ramach jednolitego rynku europejskiego
Kodeks spółek handlowych od A do Z
Negocjacje i metody wyliczania odszkodowań i wynagrodzeń przy ustalaniu służebności przesyłu
Ochrona danych osobowych w działaniach marketingowych
Ochrona danych osobowych w jednostkach administracji państwowej z uwzględnieniem dużych zmian planowanych przez Komisję Europejską i GIODO. Praktyczne stosowanie – warsztaty
Ochrona danych osobowych z uwzględnieniem dużych zmian planowanych przez Komisję Europejską i GIODO. Praktyczne stosowanie – warsztaty
Praktyczna analiza pułapek i błędów w umowach handlowych. Konsekwencje niekorzystnych sformułowań i brak koniecznych uregulowań, niebezpieczeństwa w formułowaniu bazy dostaw wg Incoterms®2010, pułapki wynikające z Konwencji CISG i innych
Praktyka w zawieraniu umów handlowych w obrocie krajowym i międzynarodowym w oparciu o prawo polskie i zagraniczne (niemieckie, anglosaskie). Studium i analiza przypadków
Praktyka zawierania umów w sferze zakupów wg stanu prawnego w 2012 r.
Prawo dla menedżerów. Ryzyko korporacyjne, handlowe, pracownicze. Zabezpieczenia, wykładnia i orzecznictwo Sądu Najwyższego
Prawo energetyczne - ustawa nowelizująca obecne PE, implementacja postanowień III Pakietu Energetycznego
Prawo spółek w systemie prawa cywilnego i anglosaskiego. Bezbłędne czytanie i tłumaczenie dokumentacji korporacyjnej, różnice, specyfika i rozbieżności terminologiczne
Skuteczne zabezpieczenie wierzytelności i windykacja neleżności w praktyce
Tworzenie, kompletowanie i przechowywanie dokumentacji w spółce akcyjnej
Umowy i kontrakty cywilnoprawne w obrocie gospodarczym
Umowy prawno-finansowe w języku angielskim: analiza, zagadnienia językowe i sporządzanie dokumentów. Warsztaty praktyczne
Windykacja należności w branży wod-kan i energetyce
Windykacja. Prawne aspekty skutecznego zabezpieczenia i odzyskiwania należności
Nieruchomości w przedsiębiorstwie. Obrót, dzierżawa, najem
BIUROWE
Akcja: Zdrowie przy biurku! Proste sposoby i techniki do zastosowania od zaraz - czyli jak zadbać o kręgosłup, wzmocnić siły witalne i wygrać ze stresem
KOMPUTEROWE
E-Korespondencja. Jednodniowy intensywny kurs komputerowy dla pracowników biurowych
E-Korespondencja. Zaawansowany trening prowadzenia służbowej korespondencji elektronicznej w firmie, biurze, organizacji- warsztaty komputerowe
Excel - automatyzacja pracy z dużą ilością danych
EXCEL 2010 w praktyce finansowej - warsztaty komputerowe
Excel w analizie finansowej
Excel w Działach Kadr i HR
Microsoft Access - poziom podstawowy
Microsoft Access - poziom średni
Microsoft Access - poziom zaawansowany
Microsoft Excel 2007 - poziom zaawansowany
Microsoft Excel 2007 dla średniozaawansowanych
Microsoft Excel 2010 - poziom podstawowy
Microsoft Excel 2010 - poziom zaawansowany
Microsoft Excel 2010 dla średniozaawansowanych
Microsoft Outlook dla średniozaawansowanych
Microsoft PowerPont 2007/2010/2013. Poziom średniozaawansowany
Microsoft Word - poziom podstawowy
Microsoft Word - poziom średni
Microsoft Word - poziom zaawansowany
PowerPoint oraz Excel – analiza danych i ich prezentacja
Visual Basic for application (EXCEL) dla analityków i controllerów finansowych - warsztaty komputerowe
FINANSOWO-KSIĘGOWE
Analiza danych i tabel przestawnych w programie MS Excel - warsztaty komputerowe.
Bieżące problemy w rozliczaniu VAT oraz zmiany w 2013 i w 2014r.
Cash flow - rachunek przepływów pieniężnych zgodnie z wymaganiami znowelizowanej ustawy o rachunkowości oraz Krajowego Standardu Rachunkowości nr 1 "Rachunek przepływów pieniężnych"
Ceny transferowe. Zmiany przepisów od 1.01.2013 r.
Controlling produkcji – zaawansowane techniki
Controlling sprzedaży
Controlling w przedsiębiorstwie produkcyjnym - zaawansowane techniki - warsztaty
Controlling. Rachunek kosztów: Analiza rentowności - warsztaty
Controlling: Rachunek kosztów: Integracja rachunkowości finansowej i zarządczej - warsztaty
Excel w praktyce finansowej - warsztaty komputerowe
Faktura VAT i faktura elektroniczna w 2013 r. – ważne zmiany i nowe uregulowania
Finanse dla niefinansistów
Inwentaryzacja jako instrument wiarygodności i rzetelności sprawozdania finansowego
Międzynarodowe Standardy Rachunkowości MSR/MSSF
Nowelizacja ustawy PIT oraz CIT z uwzględnieniem zmian wchodzących w życie od 2013 r., w tym nowe zasady rozliczania spółek komandytowo–akcyjnych od 2013 r.
Nowelizacja Ustawy VAT - zmiany wchodzące w życie od 1.01.2013 r., od 1.04.2013 r. i od 1.01.2014 r.
Ocena efektywności projektów inwestycyjnych
Podatek dochodowy od osób fizycznych w 2013 r. z uwzględnieniem najnowszych zmian
Podatek dochodowy od osób prawnych w 2013 r. – najnowsze zmiany i problemy praktyczne
Podatek VAT w 2012 r. Problematyka rozliczania, praktyczne rozwiązywanie problemów
Podróże służbowe krajowe i zagraniczne w 2013 r. - problemy praktyczne oraz projektowane zmiany przepisów
Reprezentacja, reklama oraz działania wspierające sprzedaż w ujęciu podatkowym. Nowe regulacje podatkowe obowiązujące od 01.01.2013 r. oraz najnowsze orzecznictwo i interpretacje
Różnice kursowe z uwzględnieniem ostatnich zmian
Środki trwałe w budowie oraz w eksploatacji
Świadczenia na rzecz pracowników w świetle PIT, CIT i VAT
Zarządzanie ryzykiem
Zarządzanie strategią. Gra strategiczna oraz STRATEGY NAVIGATOR – autorskie narzędzie trenera zawierające pakiet standardowych narzędzi do analizy strategicznej
Zmiany w VAT w 2013 i 2014 r. Obowiązek korekty VAT i CIT/PIT od 1.01.2013 w przypadku zapłaty po terminie lub wydłużonej płatności – nowe obowiązki dla podatników i księgowych
HR
Budowa i zarządzanie efektywnymi systemami wynagradzania
Controlling Personalny
Controlling personalny – warsztaty komputerowe z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego Excel
Emploing Branding
HRM - Zarządzanie zasobami ludzkimi
Interview - psychodiagnoza personelu metodą deep hide. Analiza jawnych i ukrytych predyspozycji i umiejętności kandydata
Jak zmotywować pracownika poprzez system wynagrodzeń? Wynagrodzenia - system i narzędzia oraz aspekt prawny
Menedżer HR jako coach
Nowoczesne zarządzanie szkoleniami w firmie
Opis i metody wartościowania stanowisk pracy
Performance Management - Zarządzanie efektywnością organizacji
Prawne aspekty procesów HR: rekrutacja i selekcja pracowników, prawne aspekty ocen pracowniczych, rozwój pracownika, dobra osobiste pracowników, dyskryminacja i mobbing, monitoring pracowników, procesy restrukturyzacyjne
Prawo Pracy dla HR z mec. Anną Telec
Prawo Pracy i Czas Pracy dla HR z mec. Anną Telec
Projektowanie motywacyjnego systemu ocen okresowych pracowników (SOOP)
Przeprowadzanie rozmów oceniających
Rekrutacja i selekcja personelu
System Ocen Okresowych Pracowników (SOOP) Projektowanie, wdrażanie i wykorzystanie do prawidłowego zarządzania Organizacją i rozwojem pracowników
System Ocen Okresowych Pracowników (SOOP). W jaki sposób system ocen może poprawić motywację pracowników? Efektywne wdrażanie i prowadzenie rozmów oceniających
Systemowe motywowanie pracowników
Talent Management - Zarządzanie talentami
Zarządzanie kompetencjami
Zarządzanie projektami HR
Zarządzanie szkoleniami (m.in. Model ROI, ocena szkoleń na bazie Modelu SEB/SEA i badanie benchmarków efektywności szkoleń na bazie Modelu T&D Integrity)
Zarządzanie szkoleniami. Tworzenie polityki szkoleniowej w organizacji
KADRY I PŁACE
Archiwizacja dokumentacji aktowej i technicznej w wersji papierowej i elektronicznej
Czas pracy kierowców w 2013 r. Aktualny stan prawny i rozwiązania stosowane w ramach kontroli przez ITD oraz PIP
Czas pracy w praktyce
Czas pracy. Ekonomiczne zarządzanie czasem pracy w nowoczesnej firmie
Ddodatkowe umowy o pracę – czyli jak zabezpieczyć interes pracodawcy?
Delegacje i podróże służbowe
Delegacje krajowe i zagraniczne - obecne regulacje i projektowane przez MPiPS zmiany
Dokumentacja pracownicza w praktyce – jak prawidłowo dokumentować zatrudnienie w kontekście zmieniających się przepisów Prawa Pracy w 2013 r.
Efektywne wynagradzanie w jednostkach samorządowych. Prawne metody racjonalizacji systemów wynagradzania
Lista płac od A do Z w 2012 r. - nowości, kontrowersje i korekty.
Mobbing, dyskryminacja, stalking, molestowanie - profilaktyka, przeciwdziałanie i redukcja skutków tych zjawisk. Odpowiedzialność ekonomiczno-prawno-formalna pracodawcy. Strategie rozstrzygania sporów i konfliktów personalnych w przedsiębiorstwie
Nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy - warsztaty dla zaawansowanych
Obsługa Programu Płatnik - kurs podstawowy - warsztaty komputerowe
Planowanie i rozliczanie czasu pracy - zmiany w 2013 r.
Planowanie i rozliczanie czasu pracy i urlopów - warsztaty dla menedżerów i specjalistów do spraw personalnych
Płace dla zaawansowanych - warsztaty praktyczne
Podróże służbowe w 2013 r. po zmianach
Praktyczne przykłady i zasady rozliczania składek z uwzględnieniem najnowszych zmian przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych, funduszu pracy, funduszu gwarantowanych świadczeń pracowniczych i funduszu emerytur pomostowych
Prawo Pracy w 2013 r. - zmiany i kontrowersje
Prawo Pracy w 2013 r. z mec. Anną Telec - najważniejsze zmiany
Prawo pracy. Nawiązanie, rozwiązanie, treść umowy o pracę oraz czas pracy - ostatnie zmiany i aktualne problemy
Prawo Pracy: umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, zasady nawiązywania i rozwiązywania stosunków pracy, urlopy wypoczynkowe, czas pracy
Program Płatnik 8.01.001A po zmianach oraz e-Płatnik na Platformie Usług Elektronicznych ZUS
Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji a Wewnętrzna Polityka Antymobbingowa jako ustawowy obowiązek pracodawcy
Reklama, Sponsoring i inne wybrane zagadnienia podatkowe w branży farmaceutycznej
Rekrutacja pracowników - problemy prawne i ich interpretacje
Restrukturyzacja i elastyczność zatrudnienia w nowoczesnym przedsiębiorstwie
Rozliczanie cudzoziemców i delegowanie pracowników za granicę
Strategia pozytywnej współpracy i zasady prowadzenia sporu zbiorowego pracodawcy ze związkiem zawodowym - aspekty prawne
System emerytalny 2012 r. - ostatnie zmiany i projekt ustawy o wydłużeniu wieku emerytalnego do 67 lat
Świadczenia na rzecz prcowników w świetle PIT, CIT i VAT
Świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa z uwzględnieniem zmian obowiązujących od 1 stycznia 2011 r. Oraz od 12 stycznia 2011
Urlopy dla pracowników od A do Z. Urlop wypoczynkowy, macierzyński, ojcowski, wychowawczy, szkoleniowy, bezpłatny, okolicznościowy.
Urlopy dla pracowników: w tym planowane zmiany w przepisach dotyczących urlopów wypoczynkowych i okolicznościowych oraz dokumentowaniem urlopów wychowawczych
Ustalanie prawa, roszczenia i wypłata świadczeń z ubezpieczenia chorobowego
Wybrane zagadnienia z zakresu przyznawania i wypłaty emerytur i rent z zakładu ubezpieczeń społecznych
Wynagrodzenia od podstaw - ćwiczenia praktyczne, Naliczanie listy płac, dokumentacja składek ZUS, rozliczanie z US
Wynagrodzenie za czas choroby oraz zasiłki z ubzpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa - warsztaty praktyczne
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych od A do Z w 2012 r. Opodatkowanie i oskładkowanie świadczeń pracowniczych
Zasady optymalizacji (planowanie i rozliczanie) systemu równoważnego czasu pracy
Zasady podlegania ubezpieczeniom i rozliczania składek w oparciu o praktyczne przykłady
Zatrudnianie cudzoziemców w Polsce i delegowanie pracowników w ramach swobody świadczenia usług
Zmiany w płacach w 2013 r - ustalanie wynagrodzenia za pracę z uwzględnieniem korekt list płac i deklaracji rozliczeniowych
ASYSTENTKI I SEKRETARKI
Certyfikowany Office Manager
Prawa ręka szefa 1. Profesjonalny i praktyczny trening umiejętności zawodowych dla Asystentek, Asystentów i Sekretarek
Prawa ręka szefa 2. Sekretarka operacyjna: poufność informacji, bezpieczeństwo sekretariatu i firmy, postępowanie w sytuacjach awaryjnych oraz blok umiejętności medialnych.
Prawa ręka szefa 3. Prawo dla Asystentek, Sekretarek i Pracowników Biur Zarządu. Tworzenie i archiwizacja dokumentacji, Umowy handlowe, Prawo Pracy
Prawa ręka szefa 4. E-korespondencja. Trening prowadzenia służbowej korespondencji elektronicznej - warsztaty komputerowe
Prawa ręka szefa 5: Zaawansowane wykorzystanie komputera w pracy profesjonalnej Asystentki/ Sekretarki - zarządzanie danymi, MS Office, arkusz kalkulacyjny MS Excel oraz MS PowerPoint
Szkoła Profesjonalnej Asystentki i Sekretarki. Prawa Ręka Szefa - 6 kluczowych umiejętności. Certyfikowany 2-dniowy kurs zakończony egzaminem