Krzysztof Winnik
Wybrane tematy wystąpień:
CUSTOMER EXPERIENCE
• Jakość czy jakoś - o różnicach między zadowolonym, a zachwyconym klientem
• Zarządzanie doświadczeniem Klienta - CJM i NPS w praktyce
• Cyfrowe wyzwania i ludzkie dylematy - o tym jak budować ludzkie marki w świecie zaawansowanych technologii
DIGITAL MARKETING
• Media Evolution - o cyfrowych konsumentach i zmianach, jakie niesie cyfrowa rewolucja
• Social Media i Content Marketing
• Budowanie relacji z Klientem w Internetem
• Marketing rekomendacji - jak sprawić, by konsumenci zaczęli rekomendować Twoją markę?
• pozostałe zagadnienia digital marketingu: display / e-mail marketing / mobile marketing / sem seo sea / ecommerce / RTB i programmatic
MARKETING / REKLAMA / WSPÓŁPRACA Z AGENCJĄ
• Magnetyzm marki - jak sprawić, by konsumenci pokochali Twoją markę?
• Archetypy i metafory głębokie - czyli o budowaniu wyrazistej marki
• Jak współpracować z agencją i nie osiwieć - teoria vs praktyka
PHARMA MARKETING
• Digital Trends in Pharma Business
• Digital media w marketingu leków Rx i OTC
• Lekarz też człowiek - o budowaniu relacji z HCP w świecie omni-channel
DIGITAL GAP W KULTURZE ORGANIZACYJNEJ
• Digitalizacja przedsiębiorstw - cyfrowe kompetencje i nowe wyzwania
Związany z rynkiem reklamy i marketingu internetowego od 12 lat.
Ekspert w dziedzinie komunikacji w nowych mediach, konsultant, trener i szkoleniowiec, prelegent na czołowych konferencjach, regularny członek jury w konkursach reklamy internetowej i wykładowca akademicki. Specjalizuje się w marketingu internetowym.
Aktualnie niezależny konsultant w Winnik Consulting i parter w agencji Faster&Better. Wcześniej współtworzył grupę marketingu zintegrowanego NuOrder Group, kierował agencją strategicznego marketingu społecznościowego OSTRYGA, był dyrektorem rozwoju w grupie OS3.
Doradza międzynordowym korporacjom w Polsce i na rynkach zagranicznych. Posiada bogate doświadczenie teoretyczne i praktyczne w zakresie strategii marki i komunikacji w mediach cyfrowych. Jest wykładowcą na Uniwersytecie Łazarskiego i AGH.
Jako trener trenerów IAB Polska współtworzy program standaryzacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych DIMAQ - Digital Marketing Qualification.
Posiada bogate doświadczenie w prelekcjach inspirujących dla pracowników koncernów farmaceutycznych m.in. dla Adamed, AstraZenece, Bayer, Polpharma, Roche, Sanofi i innych.
Menedżerskie |
Finansowo-Księgowe |
HR, Kadry i Płace |
Projekty Specjalne |
Szkolenia Zamknięte |
Szkolenia specjalistyczne | Zarządzanie projektami |
||||
O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt Filmy video: Szkolenia | Referencje |
||||
Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies. |
Znajdziesz nas także na: ![]() ![]() ![]() |
|||
GRUPA EN BLOC © 2018 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting |
||||
Platforma: iCMS3 |