SZKOLENIA OTWARTE
PROJEKTY SPECJALNE
SZKOLENIA ZAMKNIĘTE
DODATKI
Newsletter

  << powrót <<
  

Krzysztof Winnik



Krzysztof Winnik



 


Wybrane tematy wystąpień: 

 

CUSTOMER EXPERIENCE 

• Jakość czy jakoś - o różnicach między zadowolonym, a zachwyconym klientem

• Zarządzanie doświadczeniem Klienta - CJM i NPS w praktyce

• Cyfrowe wyzwania i ludzkie dylematy - o tym jak budować ludzkie marki w świecie zaawansowanych technologii


DIGITAL MARKETING

• Media Evolution - o cyfrowych konsumentach i zmianach, jakie niesie cyfrowa rewolucja

• Social Media i Content Marketing

• Budowanie relacji z Klientem w Internetem

• Marketing rekomendacji - jak sprawić, by konsumenci zaczęli rekomendować Twoją markę?

• pozostałe zagadnienia digital marketingu: display / e-mail marketing / mobile marketing / sem seo sea / ecommerce / RTB i programmatic


MARKETING / REKLAMA / WSPÓŁPRACA Z AGENCJĄ 

• Magnetyzm marki - jak sprawić, by konsumenci pokochali Twoją markę?

• Archetypy i metafory głębokie - czyli o budowaniu wyrazistej marki

• Jak współpracować z agencją i nie osiwieć - teoria vs praktyka


PHARMA MARKETING 

• Digital Trends in Pharma Business

• Digital media w marketingu leków Rx i OTC

• Lekarz też człowiek - o budowaniu relacji z HCP w świecie omni-channel


DIGITAL GAP W KULTURZE ORGANIZACYJNEJ

• Digitalizacja przedsiębiorstw - cyfrowe kompetencje i nowe wyzwania

 

 

 

Związany z rynkiem reklamy i marketingu internetowego od 12 lat.
Ekspert w dziedzinie komunikacji w nowych mediach, konsultant, trener i szkoleniowiec, prelegent na czołowych konferencjach, regularny członek jury w konkursach reklamy internetowej i wykładowca akademicki. Specjalizuje się w marketingu internetowym.

Aktualnie niezależny konsultant w Winnik Consulting i parter w agencji Faster&Better. Wcześniej współtworzył grupę marketingu zintegrowanego NuOrder Group, kierował agencją strategicznego marketingu społecznościowego OSTRYGA, był dyrektorem rozwoju w grupie OS3.
Doradza międzynordowym korporacjom w Polsce i na rynkach zagranicznych. Posiada bogate doświadczenie teoretyczne i praktyczne w zakresie strategii marki i komunikacji w mediach cyfrowych. Jest wykładowcą na Uniwersytecie Łazarskiego i AGH.

Jako trener trenerów IAB Polska współtworzy program standaryzacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych DIMAQ - Digital Marketing Qualification.
Posiada bogate doświadczenie w prelekcjach inspirujących dla pracowników koncernów farmaceutycznych m.in. dla Adamed, AstraZenece, Bayer, Polpharma, Roche, Sanofi i innych.

 

Menedżerskie

Finansowo-Księgowe

HR, Kadry i Płace 

Projekty Specjalne

Szkolenia Zamknięte

Umiejętności osobiste

Prawo

Asystentki i sekretarki

Podatki

Rachunkowość

Finanse



Prawo Pracy

Czas Pracy

Ubezpieczenia społeczne

HR

Mówcy inspirujący

Special Express Training (SET)

Coaching medialny

Mystery shopping 

Innowacyjność

Szkolenia zamknięte - informatyczne

Szkolenia zamknięte

Zarządzanie zmianą

Train The Trainers


Szkolenia specjalistyczne  |  Zarządzanie projektami  

BESTSELLER - Wystąpienia publiczne z Krystyną Jandą

Voucher szkoleniowy | Karta zgłoszeniowa | Plan szkoleń | Outdoor/Integracja | Eventy | Gra miejska 

O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt        Filmy video: Szkolenia | Referencje

Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies.
Dowiedz się więcej w Polityce cookies

Znajdziesz nas także na:       YouTube     Facebook   Blog


MAY AGENCY SPEAKERS TRAINING & CONSULTING © 2016 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting

  Platforma: iCMS3