SZKOLENIA OTWARTE
PROJEKTY SPECJALNE
SZKOLENIA ZAMKNIĘTE
DODATKI
Newsletter

baner

 

Certyfikowany Skuteczny handlowiec
Wizyta handlowa „krok po kroku” - warsztaty. Perfekcyjna prezentacja, sprzedaż rozwiązań, skuteczny model sprzedaży perswazyjnej

Katowice, 16 – 17 maja 2016 r.

Warszawa, 13 - 14 czerwca 2016 r.


DRUGA I KOLEJNA OSOBA Z JEDNEJ FIRMY - 50% RABATU!  




Zapisz się - karta zgłoszenia 

Cele szkolenia

Celem warsztatu jest doskonalenie wiedzy i umiejętności na temat prowadzenia prezentacji , jego poszczególnych elementów oraz pokazanie "krok po kroku" etapów sprzedaży . Podczas warsztatu rozwijana jest świadomość sprzedażowa uczestników. Uczestnicy poznają skuteczne strategie i koncepcje psychologii sprzedaży.

Korzyści

Poprzez udział w szkoleniu uczestnicy poznają i przećwiczą:

  • Psychologiczną Koncepcję Typów Klientów wg. G. Junga
  • Jak przygotować prezentację produktu
  • Jak prowadzić rozmowę handlową - poszczególne etapy
  • Rodzajów i zasad zadawania pytań
  • Kiedy i jak zamykać proces sprzedaży
  • Jak sobie radzić z zastrzeżeniami i obiekcjami klienta
  • Techniki aktywnego słuchania

Metodologia

W trakcie szkolenia Trener uwzględnia indywidualne sytuacje ze środowiska pracy, przedstawia narzędzia i rozwiązania gotowe do zastosowania już następnego dnia po szkoleniu!
Zajęcia prowadzone są w formie warsztatów popartych krótkimi mini-wykładami, podczas których przekazywane będą niezbędne treści teoretyczne. Charakter zajęć ma za zadanie angażować wszystkich uczestników do aktywnego udziału, poprzez pracę w grupach, liczne ćwiczenia, dyskusje, burze mózgów, analizę przypadków, symulacje realnych sytuacji / zachowań w obliczu zaistniałych zmian.

Grupa docelowa - uczestnicy szkolenia

  • Przedstawiciele Handlowi, Sprzedawcy bezpośredni w punktach sprzedaży i obsługi klienta, sprzedawcy D2D, Koordynatorzy sieci sprzedaży, Koordynatorzy Doradców Finansowych,
  • Osoby nadzorującym jakość i efektywność w punktach sprzedaży

Szkolenie skierowane jest do osób, które prowadzą coaching i chcą usystematyzować swoją wiedzę, wymienić się doświadczeniami oraz do osób, które dopiero zaczynają swoją ścieżkę kariery w obszarze kierowania zespołem sprzedażowym.

Program:

Moduł 1. Budowanie relacji z klientem.

  1. Typologia klientów wg. G. Junga.
  2. Kim jestem - poznanie swojego stylu zachowania.
  3. Charakterystyka poszczególnych stylów zachowania wg. G Junge.
  4. Klucz do rozpoznania typu klienta.

Moduł 2 I Etap wizyty handlowej "przed" - Etap Planowania.

  1. Rola planowania w odnoszeniu sukcesu.
  2. Ćwiczenie - Po co? Kiedy? Co?.
  3. Techniki korzystania z narzędzi w trakcie wizyty handlowej.
  4. Komunikacja z klientem w trakcie wizyty handlowej.
    • Metoda - 3x12.
    • Komunikacja werbalna i niewerbalna.
    • Bariery w komunikacji.

Moduł 3. II Etap wizyty handlowej "w trakcie" - "Prezentacja przed klientem" - sprzedaż rozwiązań , model sprzedaży perswazyjnej.

  1. Faza badania.
    • Pytania sondujące.
    • Zasady zadawania pytań.
    • Błędy przy zadawaniu pytań.
  2. Faza analizowania i potwierdzenia.
    • Pytania Identyfikujące.
    • Pytania Rozwijające.
    • Pytania Określające.
    • Wpływ pytań na przebieg rozmowy.
    • Metoda "Leja".
  3. Faza zaspokajania potrzeb klienta.
    • Magiczna Triada.
    • Prezentacja produktu - struktura.
    • Jak konstruować arsenał korzyści.
    • Aktywne słuchanie - Techniki aktywnego słuchania.
    • Próbne zamknięcie sprzedaży metoda SELL.
  4. Faza zamykania sprzedaży.
    • Kluczowe elementy zamykania sprzedaży.
    • Etapy zamykania sprzedaży.
    • Techniki zamykania sprzedaży.
    • Jak wykorzystać do zamknięcia sprzedaży.
  5. Faza wsparcia.
    • Elementy, w jakim celu.
    • Rodzaje pytań.
  6. Techniki radzenia sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami.
    • Przyczyny powstawania zastrzeżeń.
    • Kroki pokonywania zastrzeżeń.
    • Technika "drążenie".
    • Technika "izolacja".
    • Technika "selekcja pozytywna".
    • Technika "bumerang".
    • Technika "względna zgoda".
    • Technika "złagodzenie".
    • Technika "wygranie na czasie".

Moduł 4. III Etap wizyty handlowej "po" - administracja i ewaluacja.

  1. Powody i elementy administracji.
  2. Elementy ewaluacji.

Powyższy program możemy przygotować również w formule szkolenia zamkniętego,  uwzględniając specyfikę Państwa Organizacji oraz szczegółowe potrzeby.

Prosimy o kontakt telefoniczny pod numerami: (22) 201 07 75 | (22) 378 17 68 | (22) 207 21 15 | (22) 201 28 22

Prowadzący:

Piotr Majtyka

Konsultant, trener sprzedaży, coach, praktyk biznesu.

Ukończył  Wyższą Szkołę Humanistyczno-Pedagogiczną na wydziale Zarządzania i Marketingu. Absolwent  Akademii Trenerów Sprzedaży, licznych kursów i seminariów związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi i sprzedażą.

Zawodowo przez 10 lat związany z działem sprzedaży  w polskich i światowych  korporacjach  na rynku  FMCG i budowlanym ( m.in. Sony Polska, Diageo Polska, Henkel Polska) otrzymując nagrody za wyniki sprzedażowe i inicjatywy ponadprogramowe.  

 

Swoją karierę w handlu i sprzedaży rozpoczynał od funkcji Merchandisera następnie Przedstawiciela Handlowego, poprzez Area Sales Managera -Regionalnego Kierownika Sprzedaży, aż po funkcję Key Account Managera.

 

Jako Menager zespołów sprzedażowych  zajmował się m.in. koordynowaniem  pracy zespołów ( w tym regularny coaching, rekrutacja, selekcja, adaptacja nowych pracowników , rozwój  ich umiejętności w obszarach dotyczących  m.in.  profesjonalnej wizyty handlowej , optymalizacji procesów sprzedażowych, wiedzy produktowej, obsługi klienta, skutecznego merchandisingu).  Od 3 lat praktyk biznesu z sukcesami w prowadzonych projektach  szkoleniowych oraz konsultingowych.

W trakcie swojej pracy uczestniczył w budowaniu  programów strategii sprzedaży - zarówno działań dystrybucyjnych  jak i marketingowych.  

Koszt uczestnictwa w szkoleniu:

950 PLN + VAT
 

DRUGA I KOLEJNA OSOBA Z JEDNEJ FIRMY - 50% RABATU! 
  

Cena szkolenia bez VAT dla osób opłacających szkolenie w 70% lub w całości ze środków publicznych. Formularz oświadczenia>>   

W ramach szkolenia zapewniamy:

  • organizację szkolenia
  • materiały szkoleniowe;
  • certyfikat ukończenia szkolenia;
  • serwis kawowy podczas szkolenia

Harmonogram:

2 DNI:

godz. 09.45 - 10.00 - powitanie przy kawie

godz. 10.00 - 11.30 - zajęcia

godz. 11.30 - 11.45 - przerwa kawowa

godz. 11.45 - 13.00 - zajęcia

godz. 13.00 - 14.00 - obiad

godz. 14.00 - 16.00 - zajęcia / zakończenie szkolenia



Zapisz się - karta zgłoszenia

Warunki rezygnacji:

Rezygnację przyjmujemy najpóźniej 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

Prawa Autorskie Copyright © 2016 MAY AGENCY SPEAKERS TRAINING & CONSULTING

Dokumenty, grafiki, skrypty i inne pliki tworzące portal www.mayagency.pl są własnością MAY AGENCY TRAINING SPEAKERS & CONSULTING. Wszystkie znaki towarowe zostały użyte tylko w celach informacyjnych i należą do ich właścicieli, chyba że są oznaczone jako "COPY FREE" lub "BEZ OGRANICZEŃ". Zawartość stron, oraz innych publikacji autorstwa MAY AGENCY TRAINING SPEAKERS & CONSULTING podlega ochronie prawa autorskiego.

Prawa autorskie programów szkoleniowych należą do ich autorów. MAY AGENCY TRAINING SPEAKERS & CONSULTING zezwala na kopiowanie dokumentów publikowanych na stronie www.mayagency.com.pl tylko w celach prywatnych. Kopiowanie w celach komercyjnych lub nieprywatnych i rozpowszechnianie jakąkolwiek metodą poligraficzną, czy elektroniczną jest zabronione, chyba że zostało inaczej uzgodnione z Radcą Prawnym MAY AGENCY TRAINING SPEAKERS & CONSULTING (tel. (22) 201 28 22).

Pojedyncze dokumenty publikowane przez MAY AGENCY TRAINING SPEAKERS & CONSULTING w internecie mogą zawierać inne notki z prawami autorskimi związane z tymi dokumentami.

 

Menedżerskie

Finansowo-Księgowe

HR, Kadry i Płace 

Projekty Specjalne

Szkolenia Zamknięte

Umiejętności osobiste

Prawo

Asystentki i sekretarki

Podatki

Rachunkowość

Finanse



Prawo Pracy

Czas Pracy

Ubezpieczenia społeczne

HR

Mówcy inspirujący

Special Express Training (SET)

Coaching medialny

Mystery shopping 

Innowacyjność

Szkolenia zamknięte - informatyczne

Szkolenia zamknięte

Zarządzanie zmianą

Train The Trainers


Szkolenia specjalistyczne  |  Zarządzanie projektami  

BESTSELLER - Wystąpienia publiczne z Krystyną Jandą

Voucher szkoleniowy | Karta zgłoszeniowa | Plan szkoleń | Outdoor/Integracja | Eventy | Gra miejska 

O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt        Filmy video: Szkolenia | Referencje

Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies.
Dowiedz się więcej w Polityce cookies

Znajdziesz nas także na:       YouTube     Facebook   Blog


GRUPA EN BLOC © 2018 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting

  Platforma: iCMS3