prof. zw. dr hab. Henryk Mruk
Tematy wykładów:
Strategie marketingowe i ich skuteczność
Budowanie strategii rozwoju biznesu
Rola przywódcy w tworzeniu i wdrażaniu strategii
Ekonomia behawioralna i jej wpływ na skuteczność przedsiębiorstwa
Zachowania konsumentów pod kątem tworzenia oferty przedsiębiorstwa w konwencji wygrany - wygrany
Prof. zw. dr hab. Henryk Mruk - profesor zwyczajny w Katedrze Zarządzania Międzynarodowego na Wydziale Gospodarki Międzynarodowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Zainteresowania badawcze to marketing strategiczny, przywództwo, badania zachowań konsumentów oraz ekonomia behawioralna. Od 1994 roku swoje zainteresowania badawcze koncentruje także na rynku farmaceutycznym i aptecznym. Opublikował ponad 900 pozycji zwartych i artykułowych z zakresu marketingu, zachowań konsumentów i przywództwa. Wypromował ponad 400 magistrów oraz 28 doktorów. W 2013 roku otrzymał nagrodę Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego za pracę „Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa” - PWN, Warszawa 2012.
Menedżerskie |
Finansowo-Księgowe |
HR, Kadry i Płace |
Projekty Specjalne |
Szkolenia Zamknięte |
Szkolenia specjalistyczne | Zarządzanie projektami |
||||
O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt Filmy video: Szkolenia | Referencje |
||||
Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies. |
Znajdziesz nas także na: |
|||
GRUPA EN BLOC © 2018 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting |
||||
Platforma: iCMS3 |