Pierwszy filozof marketingu. Współtwórca pierwszego polskiego letterhouse’u ABC Direct Contact i pierwszej wersji Ustawy o Ochronie Danych Osobowych. Stworzył agencję i był Prezesem Zarządu McCann Relationship Marketing, pracował też m.in. dla agencji J. Walter Thompson - zarządzał Client Service i Strategią oraz Grey Worldwide, gdzie od podstaw stworzył dział strategii (pracownicy działu strategii Grey są dziś dyrektorami strategicznymi w największych agencjach sieciowych). Przeszkolił kilkaset polskich firm.
Pracował dla największych firm, jak Nestlé czy General Motors. Prowadził m.in. projekty takie jak klub „Kuchnia od kuchni” dla Winiar i Action Man Club dla Hasbro, które były de facto projektami lojalnościowymi. Wprowadził w życie program „Piska puszcza korzenie” dla Orlenu, który wzorowany był na podobnym programie „Karkonosze, pomóż proszę” dla JT International Tobacco. Pierwotny program pozwolił na zasadzenie 60 ha lasu w Karkonoszach, nie dając nic w zamian konsumentom poza certyfikatem udziału. Wprowadził na rynek m.in. markę papierosów Kent dla British American Tobacco.
Członek jury najbardziej prestiżowych konkursów: Złota Strzała, Boomerang i Superbrands.
Oprócz pracy jako strateg rozwijał się jako dydaktyk. Współtworzył Szkołę Strategii Marki SAR.
Od 2010 roku związany z Uniwersytetem Wrocławskim, gdzie wykłada strategię i marketing relacji w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej i współtworzy kierunek „Komunikacja wizerunkowa”.
Współpracował m.in. z Reader's Digest oraz US West (Panorama Firm).
Współzałożyciel Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. W ciągu swojej kariery współpracował z największymi agencjami w kraju i pracował dla największych firm, takich jak: Reader’s Digest, Nestlé, United Parcell Service, Tchibo, General Motors, JT International Tobacco Poland, Kraft Jacobs Suchard, Goodyear Dunlop Tires Polska, Orlen, P&G, Volvo Trucks i wielu innych.
Współzałożyciel Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB). Jest też członkiem jury najbardziej prestiżowych konkursów branży marketingowej Superbrands, Golden Arrow i Boomerang.
Autor książek „Lojalność konsumenta” i „Po prostu strategia”.
Menedżerskie |
Finansowo-Księgowe |
HR, Kadry i Płace |
Projekty Specjalne |
Szkolenia Zamknięte |
Szkolenia specjalistyczne | Zarządzanie projektami |
||||
O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt Filmy video: Szkolenia | Referencje |
||||
Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies. |
Znajdziesz nas także na: ![]() ![]() ![]() |
|||
GRUPA EN BLOC © 2018 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting |
||||
Platforma: iCMS3 |