SZKOLENIA OTWARTE
PROJEKTY SPECJALNE
SZKOLENIA ZAMKNIĘTE
DODATKI
Newsletter

Podejmowanie decyzji oraz skuteczna komunikacja w zespole i Organizacji

Wrocław, 14 - 15 października 2013 r.


Pobierz program szkolenia w formacie .pdf

 

Szkolenie adresowane jest do:

menedżerów średniego i wyższego szczebla zarządzania.

Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową obejmującą dyskusję kierowaną, ćwiczenia z zadaniem zastępczym, ćwiczenia komunikacyjne, odgrywanie ról, opisy sytuacyjne, ćwiczenia indywidualne i zespołowe, opisy przypadków, symulacje i testy autodiagnostyczne.

Cele szkolenia:

  • doskonalenie indywidualnych umiejętności w sferze komunikowania się i współpracy z innymi, oraz podejmowania decyzji;
  • uświadomienie sobie swoich indywidualnych postaw i barier utrudniających komunikowanie się oraz kształtowanie postaw sprzyjających dobrej komunikacji w zespole i otwartości na innych;
  • rozpoznawanie zjawisk i procesów grupowych, które mogą stanowić bodziec albo blokadę w sprawnym porozumiewaniu się pracujących ze sobą ludzi;
  • ćwiczenie umiejętności efektywnej komunikacji i podejmowania decyzji;
  • pogłębienie wiedzy o mechanizmach ludzkich zachowań komunikacyjnych;
  • podnoszenie umiejętności komunikowania się z otoczeniem;
  • poznanie procesu podejmowania i narzędzi podejmowania decyzji;

Po szkoleniu Uczestnicy:

  • wykształcą wzrost kompetencji interpersonalnych - głównie w zakresie komunikacji i współpracy;
  • ukształtują postawę nastawionych na współpracę;
  • zbudują świadomość podstawowego znaczenia sprawnej komunikacji w relacjach zawodowych
  • wykształcą optymalne sposoby podejmowania decyzji.

Podczas szkolenia doskonalone będą następujące kompetencje:

  • komunikatywność;
  • perswazja;
  • asertywna komunikacja;
  • skuteczne mówienie;
  • aktywne słuchanie;
  • współpraca w zespole;
  • podejmowanie decyzji;
  • prowadzenie dyskusji;
  • selekcja informacji.

Program:

  1. Podstawa kontaktów interpersonalnych.
    • modele komunikowania się;
    • wybrane elementy osobowości człowieka;
    • rola cech osobowości w relacjach z innymi;
    • zasady budowy komunikatu informacyjnego.
  2. System komunikacyjny w organizacji.
    • obieg informacji (sieci informacyjne);
    • gromadzenie i przechowywanie informacji;
    • pionowe i poziome komunikowanie się;
    • system informacyjno-decyzyjny firmy;
    • powiązania informacyjne z otoczeniem i innymi komórkami firmy;
    • szumy informacyjne i inne nieprawidłowości w przepływie informacji;
    • usprawnianie i poprawa efektywności systemu informacyjnego instytucji.
  3. Komunikacja wewnętrzna jako aspekt kultury firmy.
    • komunikacja formalna i nieformalna;
    • narzędzia komunikacji wewnętrznej firmy;
    • obieg dokumentów;
    • styl kierowania jako czynnik kształtujący zasady komunikowania się w zespole i firmie.
  4. Psychologia trudnej rozmowy.
    • komunikacyjne gry i utarczki - płaszczyzny Analizy Transakcyjnej;
    • woda i ogień a skuteczność oddziaływania- bieguny introwersji i ekstrawersji;
    • stopa w drzwiach - wyrafinowane techniki dysonansu poznawczego.
  5. Rozwijanie umiejętności współpracy w sytuacjach pozornie niesprzyjających zespołowości.
    • dochodzenie do konsensusu w sytuacji konfliktu;
    • podejmowanie decyzji grupowej na zasadzie konsensusu;
    • diagnoza ról w zespole.
  6. Rola modelu kultury organizacyjnej firmy w rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji.
  7. Proces podejmowania decyzji.
    • określenie celu;
    • opracowanie wariantów i kryteriów;
    • dokonanie wyboru;
    • realizacja decyzji;
    • ocena skuteczności.
  8. Podejmowanie decyzji
    • rodzaje decyzji;
    • narzędzia i techniki;
    • warunki podejmowania decyzji (pewność, ryzyko, niepewność);
    • zewnętrzne i wewnętrzne uwarunkowania;
    • specyfika decyzji grupowych.
  9. Asertywna komunikacja w zespole.
    • wyrażanie różnych form sprzeciwu i emocjonalnej ekspresji;
    • wyrażanie własnego zdania i opinii.
  10. Autodiagnostyka
    • analiza cech osobowości i nawyków decydujących o umiejętności komunikowania się, oddziaływania na innych oraz o podatności na wpływ.

Prowadzący:

Piotr W. Wiśniewski

Prakseolog, trener, konsultant, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, certyfikowany trener zarządzania, praktyk sprzedaży i negocjacji, posiada doświadczenie biznesowe, szkolił się m.in. Instytut International d'Administration Public W Paryżu, School of Business Univercity of Wisconsin - Madison.
Posiada 25 - letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży, negocjacji, marketingu, organizacji pracy i zarządzania, 20 - letnie doświadczenie w projektowaniu i organizowaniu usług doradczych i szkoleniowych, projektowaniu szkoleń i działań doradczych oraz dopasowywaniu programów zajęć i działań rozwojowych do misji i polityki wewnętrznej firmy.
Autor szeregu publikacji nt. zarządzania i funkcjonowania firm oraz marketingu i sprzedaży, Kierownik i koordynator różnorodnych projektów szkoleniowych.
Prowadził szkolenia m.in. dla firm : ABB, Bombardier, Cargill, Dromex, Feber, Gerlach, Intercell, Johnson & Johnson, Le Roy Merlin, Master Food, NBP, Nafta Polska, Nobiles, Oriflame, Orlen, PGNiG, Philips, PZU, Raben, TP SA, Unilever, Vatenfall
Jego pasją nie tylko w pracy jest komunikacja społeczna oraz etnologia biznesu, jak również gry strategiczne.
W wolnych chwilach chętnie wędruje po górach, uprawia nietypowe sporty i zajmuje się historią.

Koszt uczestnictwa:

1.250 PLN + VAT 

ZAPISZ SIĘ

Cena szkolenia bez VAT dla osób opłacających szkolenie w 70% lub w całości ze środków publicznych. Formularz oświadczenia>>  


Ilość miejsc ograniczona! Decyduje kolejność nadesłanych kart zgłoszenia.

Warunkiem uczestnictwa:

jest wysłanie załączonej karty zgłoszenia pod nr faxu: (22) 203 47 01 lub skanu karty mailem: szkolenia@mayagency.com.pl

W ramach szkolenia zapewniamy:

  • organizację i poprowadzenie szkolenia przez trenera,
  • materiały szkoleniowe,
  • Certyfikat ukończenia szkolenia,
  • serwisy kawowe i obiad,
  • bezpłatny parking.

Harmonogram:

Dzień 1:
godz. 09.00 - 09.15 - powitanie przy kawie
godz. 09.15 - 11.30 - zajęcia
godz. 11.30 - 11.45 - przerwa kawowa
godz. 11.45 - 13.00 - zajęcia
godz. 13.00 - 14.00 - obiad
godz. 14.00 - 15.30 - zajęcia
godz. 15.30 - 15.45 - przerwa kawowa
godz. 15.45 - 17.00 - zajęcia

Dzień 2:
godz. 09.00 - 09.15 - powitanie przy kawie
godz. 09.15 - 11.30 - zajęcia
godz. 11.30 - 11.45 - przerwa kawowa
godz. 11.45 - 13.00 - zajęcia
godz. 13.00 - 14.00 - obiad
godz. 14.00 - 15.30 - zajęcia
godz. 15.30 - 15.45 - przerwa kawowa
godz. 15.45 - 17.00 - zajęcia

Warunki rezygnacji:

Rezygnację przyjmujemy najpóźniej 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

Prawa Autorskie Copyright © 2013 MAY AGENCY TRAINING 

Dokumenty, grafiki, skrypty i inne pliki tworzące portal www.mayagency.pl są własnością MAY AGENCY TRAINING. Wszystkie znaki towarowe zostały użyte tylko w celach informacyjnych i należą do ich właścicieli, chyba że są oznaczone jako "COPY FREE" lub "BEZ OGRANICZEŃ". Zawartość stron, oraz innych publikacji autorstwa MAY AGENCY TRAINING podlega ochronie prawa autorskiego.

Prawa autorskie programów szkoleniowych należą do ich autorów. MAY AGENCY TRAINING zezwala na kopiowanie dokumentów publikowanych na stronie www.mayagency.com.pl tylko w celach prywatnych. Kopiowanie w celach komercyjnych lub nieprywatnych i rozpowszechnianie jakąkolwiek metodą poligraficzną, czy elektroniczną jest zabronione, chyba że zostało inaczej uzgodnione z Radcą Prawnym MAY AGENCY TRAINING (tel. 606 830 709).

Pojedyncze dokumenty publikowane przez MAY AGENCY TRAINING w internecie mogą zawierać inne notki z prawami autorskimi związane z tymi dokumentami.

 

Menedżerskie

Finansowo-Księgowe

HR, Kadry i Płace 

Projekty Specjalne

Szkolenia Zamknięte

Umiejętności osobiste

Prawo

Asystentki i sekretarki

Podatki

Rachunkowość

Finanse



Prawo Pracy

Czas Pracy

Ubezpieczenia społeczne

HR

Mówcy inspirujący

Special Express Training (SET)

Coaching medialny

Mystery shopping 

Innowacyjność

Szkolenia zamknięte - informatyczne

Szkolenia zamknięte

Zarządzanie zmianą

Train The Trainers


Szkolenia specjalistyczne  |  Zarządzanie projektami  

BESTSELLER - Wystąpienia publiczne z Krystyną Jandą

Voucher szkoleniowy | Karta zgłoszeniowa | Plan szkoleń | Outdoor/Integracja | Eventy | Gra miejska 

O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt        Filmy video: Szkolenia | Referencje

Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies.
Dowiedz się więcej w Polityce cookies

Znajdziesz nas także na:       YouTube     Facebook   Blog


GRUPA EN BLOC © 2018 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting

  Platforma: iCMS3