SZKOLENIA OTWARTE
PROJEKTY SPECJALNE
SZKOLENIA ZAMKNIĘTE
DODATKI
Newsletter

Trudne rozmowy menedżera z podwładnymi. Rozmowy oceniające, dyscyplinujące, oraz separacyjne - warsztaty

Wrocław, 3 - 4 kwietnia 2014 r.


Pobierz program szkolenia w formacie .pdf

 
 

Szkolenie adresowane jest do:

  • menedżerów średniego szczebla zarządzania,
  • kierowników zespołów,
  • brygadzistów,
  • mistrzów.

Cel szkolenia:

  • Wzrost kompetencji w zakresie prowadzenia rozmów dyscyplinujących oraz ustalania planu poprawy.
  • Określenie swoich mocnych i słabszych stron w kontakcie z podwładnymi, kierowaniu ludźmi, monitorowaniu ustalonych zmian.
  • Przećwiczenie proponowanych struktur rozmów dyscyplinujących od prostego upomnienia poprzez dyscyplinowanie do rozmów separacyjnych.
  • Poznanie typów osobowości według teorii INSIGHT - w celu możliwości dostosowania stylu pracy oraz rozmów do typu osobowości podległych pracowników.

Spodziewane efekty:

  • wyrównanie poziomu umiejętności Uczestników w zakresie prowadzenia rozmów dyscyplinujących oraz monitorowania ich wyników i ustalonych rezultatów,
  • standaryzacja struktur rozmów w całej firmie,
  • podniesienie jakości i zadowolenia z pracy pracowników,
  • wyćwiczenie umiejętności komunikacyjnych niezbędnych w procesie oceniania ze szczególnym naciskiem na dyscyplinowanie pracowników,
  • udrożnienie komunikacji i jej perswazyjności.

Program:

Moduł I - Podstawy komunikacji międzyludzkiej - repetytorium.

  • Zasady komunikacji - krótkie ćwiczenie przypominające,
  • aktywne słuchanie - stosowane struktury potwierdzające słuchanie,
  • język jako źródło zrozumiana lub zarzewie konfliktu,
    • zwroty i wyrazy do wykreślenia ze słownika przełożonego.

Moduł II - Style zarzadzania wg. Blancharda - delegowanie zadań.

  • Style zarzadzania a etapy rozwoju podwładnego.
  • Ocena typu pracownika pod kątem umiejętności i zaangażowania.
  • Struktura rozmowy delegującej.
  • Prawidłowa rozmowa delegujaca kluczem do oceny - ćwiczenia.

Moduł III - Prawidłowa obserwacja i diagnoza przyczyn jako wstęp do podjęcia decyzji o rozmowie z pracownikiem.

  • Czym jest monitoring.
  • Warunki niezbędne do monitorowania realizacji powierzonych zadań.
  • Kroki postępowania przełożonego.
  • Przygotowanie do rozmowy.

Moduł IV - INSIGHT - poznanie zachowań ludzkich w zależności od typu energetycznego.

  • Sposób postrzegania: zadań, czasu, zmian.
  • Typowe zachowania przedstawicieli danego typu osobowości i wynikające z tego trudności dla przełożonego.
  • Motywatory i demotywatory danego typu energetycznego.
  • Metody postępowania i dobór jezyka w rozmowach z przedstawicielami danego typu zachowań.

Moduł V - Rozmowy dyscyplinujące i ich rodzaje i zasady prowadzenia i spodziewane Efekty.

  • Informacja zwrotna.
    • ćwiczenie 4 wybranych struktur,
    • dobór struktury do sytuacji,
  • krytyka i pochwała,
    • podstawowe zasady,
  • upomnienie,
  • przyczyny powstawania konieczności prowadzenie rozmów dyscyplinujących a ich wpływ na dobór struktury rozmowy,
  • zasady prowadzenia rozmów dyscyplinujących,
    • indywidualnych,
    • z całym zespołem,
  • efekty pożądane i niepożądane rozmów dyscyplinujących,
    • zapobieganie późniejszym trudnościom.

Moduł VI - Ustalenia i spodziewane efekty rozmów - jak je monitorować i oceniać?

  • W jaki sposób określić kolejne kroki aby nastąpiła zmiana?
    • harmonogram,
    • odpowiedzialność za realizację.
  • Kolejne rozmowy oceniające, ich możliwe scenariusze i wyniki.
  • Rozmowa separacyjna:
    • przygotowanie, osoby uczestniczące, zasady prowadzenia.
    • Co mówi prawo pracy - interpretacja.
    • Najczęstsze błędy rozmów separacyjnych.

Moduł zamykający.

  • Katalog dobrych praktyk.
  • Podsumowanie poznanej wiedzy - raport końcowych postanowień.

Prowadzący:

Maryna Brywczyńska
Jedna z pięciu osób w Polsce, która ukończyła jedną z najbardziej prestiżowych szkół trenerów - "Train The Trainer" Dale Carnegie Training.
Trener z 18-letnim doświadczeniem, twórca autorskich programów szkoleniowych. Specjalizuje się w następujących obszarach szkoleniowych: sprzedaż i zarządzanie relacjami z klientem, zarządzanie czasem, planowanie zadań w czasie i budowanie efektywności pracy, komunikacja zmiany, zarządzanie zmianą, osiąganie celów w okresie przejściowym, wprowadzanie zmiany w firmie, zarządzanie zespołem w sytuacji zmiany, przedsiębiorczość wewnątrz firmy, komunikacja i autoprezentacja, kreatywność w pracy.
Absolwentka Instytutu Kształcenia Nauczycieli i Badań Oświatowych. Ukończyła, jako jedna z pięciu osób w Polsce, jedną z najbardziej prestiżowych szkół trenerów - "Train The Trainer" Dale Carnegie Training. Absolwentka rocznego Studium Trenerów Biznesu pracowni TROP, Treningu Trenerów Voss&Partner's oraz szeregu innych szkoleń trenerskich.
Ma wieloletnie doświadczenie w budowaniu, rozwoju i zarządzaniu zespołami. Pracowała na stanowiskach:      od menadżera zespołu, aż po trenera i Dyrektora ds. Szkoleń w Towarzystwach ubezpieczeniowo-finansowych: Amplico Life, Royal PBK, Allianz, Euro-Finanz, Nordea Życie.
Jej działania szkoleniowe połączone z autorskimi konkursami sprzedażowymi realizowanymi we współpracy z Departamentem Wspierania Sprzedaży przyczyniły się bezpośrednio do wzrostu poziomu sprzedaży produktów finansowych firm z którymi współpracowała.
Zrealizowała szereg projektów szkoleniowych dla takich firm, jak: TP S.A (kierownicy Tele Punktów - zmiana, zarządzanie sprzedażą, coaching, wywieranie wpływu, przedsiębiorczość) Ruch S.A. (sprzedaż, wystawiennictwo, TtT), Polfa Kutno S.A. (sprzedaż, Komunikacja interpersonalna), Orbis S.A. (obsługa klienta, komunikacja interpersonalna), szkoliła przez ponad 3 lata menadżerów i pracowników Banku BPH i PKO S.A. a po fuzji Bank PKO S.A.
Jest autorką i współautorką wielu podręczników dla trenerów, m.in. podręcznika wdrażania zmiany oraz podręcznika trenerskiego dla trenerów wewnętrznych banków BPH i PKO do prowadzenia szkoleń z tego tematu.

Koszt uczestnictwa w szkoleniu:

1.250 PLN + VAT

ZAPISZ SIĘ

Cena szkolenia bez VAT dla osób opłacających szkolenie w 70% lub w całości ze środków publicznych. Formularz oświadczenia>>   

Warunkiem uczestnictwa:

jest wysłanie załączonej karty zgłoszenia pod nr faxu: 22 203 47 01 lub skanu karty mailem: szkolenia@mayagency.com.pl

W ramach szkolenia zapewniamy:

  • organizację szkolenia
  • materiały szkoleniowe;
  • certyfikat ukończenia szkolenia;
  • serwis kawowy podczas szkolenia

Harmonogram:

Dzień 1:
godz. 9.15 - 9.30 - powitanie przy kawie
godz. 9.30 - 11.00 - zajęcia
godz. 11.00 - 11.15 - przerwa kawowa
godz. 11.15 - 12.45 - zajęcia
godz. 12.45 - 13.45 - obiad
godz. 13.45 - 15.15 - zajęcia
godz. 15.15 - 15.30 - przerwa kawowa
godz. 15.30 - 17.00 - zajęcia

Dzień 2:
godz. 9.15 - 9.30 - powitanie przy kawie
godz. 9.30 - 11.00 - zajęcia
godz. 11.00 - 11.15 - przerwa kawowa
godz. 11.15 - 12.45 - zajęcia
godz. 12.45 - 13.45 - obiad
godz. 13.45 - 15.15 - zajęcia
godz. 15.15 - 15.30 - przerwa kawowa
godz. 15.30 - 17.00 - zajęcia / zakończenie szkolenia

Warunki rezygnacji:

Rezygnację przyjmujemy najpóźniej 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

Prawa Autorskie Copyright © 2014 MAY AGENCY TRAINING 

Dokumenty, grafiki, skrypty i inne pliki tworzące portal www.mayagency.pl są własnością MAY AGENCY TRAINING. Wszystkie znaki towarowe zostały użyte tylko w celach informacyjnych i należą do ich właścicieli, chyba że są oznaczone jako "COPY FREE" lub "BEZ OGRANICZEŃ". Zawartość stron, oraz innych publikacji autorstwa MAY AGENCY TRAINING podlega ochronie prawa autorskiego.

Prawa autorskie programów szkoleniowych należą do ich autorów. MAY AGENCY TRAINING zezwala na kopiowanie dokumentów publikowanych na stronie www.mayagency.com.pl tylko w celach prywatnych. Kopiowanie w celach komercyjnych lub nieprywatnych i rozpowszechnianie jakąkolwiek metodą poligraficzną, czy elektroniczną jest zabronione, chyba że zostało inaczej uzgodnione z Radcą Prawnym MAY AGENCY TRAINING (tel. (22) 201 28 22).

Pojedyncze dokumenty publikowane przez MAY AGENCY TRAINING w internecie mogą zawierać inne notki z prawami autorskimi związane z tymi dokumentami.

 

Menedżerskie

Finansowo-Księgowe

HR, Kadry i Płace 

Projekty Specjalne

Szkolenia Zamknięte

Umiejętności osobiste

Prawo

Asystentki i sekretarki

Podatki

Rachunkowość

Finanse



Prawo Pracy

Czas Pracy

Ubezpieczenia społeczne

HR

Mówcy inspirujący

Special Express Training (SET)

Coaching medialny

Mystery shopping 

Innowacyjność

Szkolenia zamknięte - informatyczne

Szkolenia zamknięte

Zarządzanie zmianą

Train The Trainers


Szkolenia specjalistyczne  |  Zarządzanie projektami  

BESTSELLER - Wystąpienia publiczne z Krystyną Jandą

Voucher szkoleniowy | Karta zgłoszeniowa | Plan szkoleń | Outdoor/Integracja | Eventy | Gra miejska 

O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt        Filmy video: Szkolenia | Referencje

Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies.
Dowiedz się więcej w Polityce cookies

Znajdziesz nas także na:       YouTube     Facebook   Blog


GRUPA EN BLOC © 2018 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting

  Platforma: iCMS3