SZKOLENIA OTWARTE
PROJEKTY SPECJALNE
SZKOLENIA ZAMKNIĘTE
DODATKI
Newsletter
Edi Pyrek
obrazek

Inspirujący mówca, mentor, konsultant biznesowy, podróżnik, dziennikarz, psycholog, terapeuta. 

Od 16 lat zajmuje się mentoringiem, doradztwem marketingowym i biznesowym oraz coachingiem (stres, komunikacja, wystąpienia publiczne, negocjacje, team building, zarządzane ludźmi, sprzedaż, motywowanie oraz religia marki etc.). Specjalizuje się w marketingu narracyjnym i brandingu zmysłowym oraz wykorzystaniu technik związanych z działaniem podświadomości w reklamach, sprzedaży i kampaniach marketingowych. Fascynuje się możliwościami człowieka i sposobami jak najskuteczniejszego wykorzystania jego potencjału – min. wykorzystując do tego „zasadę 26”. Jako psycholog i terapeuta porusza również tematykę motywacji, rywalizacji i zasad fair play.

Zajmuje się personal brandingiem – buduje marki osobiste dla osób publicznych (politycy, gwiazdy, celebryci etc.) oraz dla biznesmenów a także budowaniem marek w oparciu o autorską koncepcje Religi Marki ® - m.in. pracuje nad rebrandingiem Mokate. 

Wprowadza również polskie firmy do Chin (budując im tam rynek i markę) – min. wprowadził do Chin oraz Hongkongu i Makao - markę Grycan. Jest także współtwórcą Muzeum Emigracji w Gdyni, oraz pracował jako doradca do spraw wizerunku i promocji Gdyni, województwa pomorskiego i mazowieckiego. 

Przez 10 lat, zajmował się marketingiem politycznym– mentorował i coachował dwóch polskich premierów kilku ministrów, kilkunastu posłów. Jako „spin doktor” uczestniczył w kilkunastu kampaniach różnych wyborów do sejmu i senatu - w tym pracował również przy wyborach prezydenckich. Był coachem prof. Zbigniewa Religi (w czasie jego kampanii prezydenckiej) oraz Marszałka Sejmu Macieja Płażyńskiego  - także w czasie tworzenia PO. Pracował jako mentor i coach min. przy Aferze Rywina i Aferze Orlenu oraz jako negocjator pokojowy po 09.11 pomiędzy szefami Afgańskich plemion (wraz z 2 amerykańskimi negocjatorami).

Zajmował efektami stresu „post - smoleńskiego” pracując z polską ambasadą w Moskwie na kilka tygodni po katastrofie. Od kilku lat szkoli opozycję białoruską, a przed ostatnimi wyborami prezydenckimi szkolił głównego kontrkandydata Łukaszenki. 

Mentorował CIO największych firm w Polsce oraz kilku ludzi z listy najbogatszych Polaków.

Coachował min. szefów TVN, HBO, TVP,  Fujitsu, PKO BP, VOX, Maspex, Play, Era, a  także członków Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, szefostwo UOKiK-u i Europejską Unie Kobiet (liderki) etc.

Szkolił młodych artystów w Polsatowskiej „Fabryce Gwiazd” a także dziennikarzy telewizyjnych z różnych stacji.

Jest mentorem w „globlanej Krzemowej Dolinie” czyli w największym akceleratorze biznesowym dla start up-ów – Founder Institute, a także  mentorem w Akademickim Inkubatorze Przedsiębiorczości. Jestem również mentorem dla dyrektorów kilku warszawskich szkół – robi to we współpracy z fundacją „Humanites”. Pracuje także  społecznie z więźniami (w warszawskim więzieniu na ul. Rakowieckiej) oraz z trudną młodzieżą.

 Jest członkiem założycielem Stowarzyszenia Mentorów oraz wiceprezesem (wraz z Wojtkiem Eichelbergerem), Fundacji dla Mężczyzn Masculinum, a razem z Erykiem Mistewiczem współzałożycielem Instytutu Nowych Mediów. Jest terapeutą – był min. dziekanem psychologii na jednej z prywatnych uczelni w Polsce, wykładowcą – min. na studiach podyplomowych Marketingu Miejsc i SWPS (min. pracował tam wraz z Markiem Kamińskim przy projekcie „Akademia Biegun”) etc.

Jako inspirujący mówca jest stałym prelegentem na Gdyńskim Forum Gospodarczym . Na polskim TEDx-ie występował dwukrotnie – TEDX Warsaw 2012 i TEDX Women 2012. Wykłada i szkoli w Polsce, Rosji, Emiratach Arabskich etc. 

Był także naczelnym kwartalnika psychologicznego i szefem reportażu jednego z kobiecych magazynów wyd. Bauer. a jako dziennikarz współpracował min. z Newsweek, Rzeczypospolita (własna rubryka), Prime (stałe felietony), Marketing & More (stała rubryka o zarządzaniu i marketingu), Wprost, CKM, etc. 

Dziś jest stałym współpracownikiem National Geographic i Nowe Media. Napisał 8 książek (ostatnie 3 dla National Geographic). Nakręcił kilka seriali dokumentalnych dla TVP i dla Discovery oraz kilka dokumentów min. dla TVP i Arte.  Jest autorem serialu dokumentalnego poświęconego biznesowi dla TVN24 oraz CNBC (w produkcji) a także autorem sztuk teatralnych (min. dla warszawskiego Teatru Praga).

Obecnie pisze kolejną książkę poświęconą biznesowi - „Religia Marki” dla wyd. Helion.

Menedżerskie

Finansowo-Księgowe

HR, Kadry i Płace 

Projekty Specjalne

Szkolenia Zamknięte

Umiejętności osobiste

Prawo

Asystentki i sekretarki

Podatki

Rachunkowość

Finanse



Prawo Pracy

Czas Pracy

Ubezpieczenia społeczne

HR

Mówcy inspirujący

Special Express Training (SET)

Coaching medialny

Mystery shopping 

Innowacyjność

Szkolenia zamknięte - informatyczne

Szkolenia zamknięte

Zarządzanie zmianą

Train The Trainers


Szkolenia specjalistyczne  |  Zarządzanie projektami  

BESTSELLER - Wystąpienia publiczne z Krystyną Jandą

Voucher szkoleniowy | Karta zgłoszeniowa | Plan szkoleń | Outdoor/Integracja | Eventy | Gra miejska 

O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt        Filmy video: Szkolenia | Referencje

Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies.
Dowiedz się więcej w Polityce cookies

Znajdziesz nas także na:       YouTube     Facebook   Blog


MAY AGENCY SPEAKERS TRAINING & CONSULTING © 2016 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting

  Platforma: iCMS3