Warszawa, 26-27 marca 2018 r.
Dzień 1: Prawne aspekty funkcjonowania sekretariatu i biura zarządu
1. Wprowadzenie
2. Rejestry (wpis, skutki wpisu, źródło informacji, wnioski, dokumentacja, obowiązki)
3. Elementy prawa cywilnego, gospodarczego i handlowego – podstawy prawne funkcjonowania przedsiębiorstw
4. Charakterystyka form prawnych prowadzenia działalności gospodarczej - jednoosobowej działalności gospodarczej, spółki cywilnej, spółki jawnej, spółki partnerskiej, spółki komandytowej, spółki komandytowo-akcyjnej, spółki z o.o., spółki akcyjnej
5. Pełnomocnictwo i prokura (rodzaje, zakres swobody działania, prawa i obowiązki, skutki braku pełnomocnictwa/prokury, jak sprawdzać prokurę / pełnomocnictwo, zasady udzielania i odwoływania, rejestr pełnomocnictw w przedsiębiorstwie)
6. Umowy gospodarcze
7. Tajemnica handlowa
8. Ochrona danych osobowych
9. Ochrona wizerunku firmy i pracowników
10. Dokumentacja spółki i obowiązek jej przechowywania
Dzień 2: Pierwsza linia obrony - MEDIA GUARD czyli Asystentka medialna. Zasady pracy profesjonalnej asystentki/ asystenta medialnego, budowanie efektywnych kontaktów z mediami, ochrona wizerunku szefa i firmy w sytuacji kryzysowej, wsparcie w przypadku ataku czarnego PR i hejtu w internecie.
Warsztat adresowany jest dla sekretarek i asystentek (asystentów), o wysokim poziomie umiejętności zawodowych, pragnących dodatkowo rozszerzyć swoje profesjonalne możliwości poprzez poznanie oraz warsztatowe utrwalenie sposobów oraz narzędzi umożliwiających swobodne poruszanie się w sytuacjach wymagających efektywnej współpracy z mediami. Skupimy się przede wszystkim na sytuacjach w których wymaga się od asystentek wyspecjalizowanych umiejętności medialnych (konferencje, prezentacje, briefingi, spotkania z mediami) oraz pożądanych reakcji na sytuacje kryzysowe czy ataku czarnego PR lub hejtu w sieci na wizerunek firmy.
Warsztat ma charakter wybitnie praktyczny i odbywa się w małych grupach ze względu na dużą ilość i intensywność ćwiczeń - także z wykorzystaniem nagrań kamerowych i ich analizy.
1. Pierwszy kontakt z mediami:
2. Przygotowanie szefa (lub przedstawiciela firmy) do wywiadu:
3. Dbałość o wizerunek szefa/ firmy - firmy podczas wystąpienia - wywiadu:
4. Asekuracja podczas wywiadu:
5. Sytuacja kryzysowa w firmie, rola i zadania media guarda:
6. Media społecznościowe i internet - jak wspierać szefa podczas ataku w sieci, jak walczyć z hejtem w sieci.
7. Blok ćwiczeń:
8. ANALIZA CASE STUDY :
Prowadzący skupi się przede wszystkim na realnych sytuacjach, które miały i zwykle mają miejsce w pracy profesjonalnego media guarda (asystenta medialnego). W trakcie warsztatu zaprezentowane będą prezentacje multimedialne i wykład przeplatany nagraniami filmowymi i analizą nagrań.
Uczestnicy otrzymają specjalnie przygotowany przez prowadzącego autorski poradnik do samodzielnej analizy i pracy.
Dzień 1 - adw. Łukasz Świderek
adwokat, prowadzi Kancelarię Adwokacką z siedzibą w Warszawie o profilu gospodarczym. Przewód doktorski w Zakładzie Prawa Gospodarczego i Handlowego Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego, wykładowca na uczelniach wyższych, od wielu lat prowadzi wysoko oceniane szkolenia dla przedsiębiorców (zrealizowanych ponad 1800 godzin dydaktycznych).
Posiada kilkunastoletnią praktykę w obsłudze prawnej podmiotów gospodarczych – specjalizacja w zakresie prawa cywilnego (w tym w zakresie procedur reklamacyjnych, dochodzenia roszczeń odszkodowawczych), prawa gospodarczego (w tym prawa spółek i umów), prawa upadłościowego i restrukturyzacyjnego; doświadczony negocjator umów handlowych i inwestycyjnych. Prelegent na międzynarodowych, ogólnopolskich i regionalnych konferencjach naukowych, autor licznych publikacji naukowych (artykuły, książki) m.in. :
książki:
Artykuły:
Dzień 2 - Sławomir Matczak
Dziennikarz - według klasyfikacji telewizyjnej - starszy redaktor. Zrealizował ponad 10 tys. relacji do serwisów informacyjnych oraz kilkadziesiąt reportaży. Wydawca ponad 2500 programów studyjnych w Panoramie TVP2 i TVP Info. Wie jak pisać komunikaty i jak rozmawiać w mediach i z mediami.
Aktor - realizuje szkolenia z dykcji i występów publicznych. Absolwent warszawskiej PWST, aktor Teatrau Polskiego w Warszawie. Wie jak wykonać gest, który ma znaczyć to co chcemy. Wie jak mówić wyraźnie i co zrobić by nie stracić głosu.
Prezenter - prowadził kilkadziesiąt dyskusji panelowych i konferencji organizowanych przez stowarzyszenia przedsiębiorców , oraz ponad 100 prezentacji multimedialnych na inne tematy niż prowadzone szkolenia medialne.
Szkoleniowiec - od 1998 roku realizuje konsultacje z zakresu skutecznej informacji, głównie: umiejętności występowania przed kamerą , budowania przekazów dla mediów, techniki mowy, prezentacji oraz współpracy z dziennikarzami. Pokazuje jak walczyć z tzw. czarnym PR-em i manipulacją oraz przedstawia specyfikę współczesnych mediów, które coraz częściej kreują rzeczywistość. Pokazuje jak przygotować dla mediów atrakcyjny komunikat czy wypowiedź. Uczy jak nie dać się zmanipulować pracownikowi mediów, który przyjechał z tezą i jak współpracować z "media guardem" czyli ochroniarzem medialnym . Doradza jak działać w sytuacjach kryzysowych, konsultuje Q&A czyli odpowiedzi na trudne pytania zadawane w takich sytuacjach. Przygotowuje rzeczników prasowych i zarządy firm do działania w sytuacjach kryzysowych.
Dotychczas przeprowadził na rynku ponad 500 szkoleń zamkniętych i kilkadziesiąt otwartych. Wykładowca - od 2009 roku prowadzi zajęcia na podyplomowych wydziałach dziennikarstwa i PR uczelniach w Poznaniu, Katowicach i Krakowie oraz wykłady w Krajowej Szkole Sądownictwa i Prokuratury oraz Polskim Instytucie Dyplomacji.
Wolontariusz - W 2015 roku utworzył wraz z przyjaciółmi Fundację „ Mała Polska w Nepalu” i odbudowuje zniszczone podczas trzęsienia ziemi w kwietniu 2015 roku drogi, ujęcia wody, szkoły i domy Nepalczyków oraz buduje we wsi Dumre niedaleko Kathmandu Dom Polski - miejsce przeznaczone dla wolontariuszy, głównie lekarzy i nauczycieli z Polski oraz ośrodek promocji kultury polskiej
1.250 PLN + VAT - udział w dwóch dniach szkoleniowych
700 PLN + VAT - udział w jednym, wybranym dniu szkoleniowym
Druga i kolejna osoba z jednej firmy: 20% rabatu
Cena szkolenia bez VAT dla osób opłacających szkolenie w 70% lub w całości ze środków publicznych.
Liczba miejsc ograniczona! Decyduje kolejność nadesłanych kart zgłoszenia.
jest wysłanie załączonej karty zgłoszenia w formie skanu karty mailem: szkolenia@mayagency.com.pl
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej 15 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
Dokumenty, grafiki, skrypty i inne pliki tworzące portal www.mayagency.pl są własnością GRUPY EN BLOC.
Wszystkie znaki towarowe zostały użyte tylko w celach informacyjnych i należą do ich właścicieli, chyba że są oznaczone jako "COPY FREE" lub "BEZ OGRANICZEŃ". Zawartość stron, oraz innych publikacji autorstwa Grupy En Bloc podlega ochronie prawa autorskiego.
Prawa autorskie programów szkoleniowych należą do ich autorów. GRUPA EN BLOC zezwala na kopiowanie dokumentów publikowanych na stronie www.mayagency.com.pl tylko w celach prywatnych. Kopiowanie w celach komercyjnych lub nieprywatnych i rozpowszechnianie jakąkolwiek metodą poligraficzną, czy elektroniczną jest zabronione, chyba że zostało inaczej uzgodnione z Radcą Prawnym GRUPY EN BLOC (tel. (22) 201 28 22).
Pojedyncze dokumenty publikowane przez GRUPĘ EN BLOC w internecie mogą zawierać inne notki z prawami autorskimi związane z tymi dokumentami.
Menedżerskie |
Finansowo-Księgowe |
HR, Kadry i Płace |
Projekty Specjalne |
Szkolenia Zamknięte |
Szkolenia specjalistyczne | Zarządzanie projektami |
||||
O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt Filmy video: Szkolenia | Referencje |
||||
Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies. |
Znajdziesz nas także na: |
|||
GRUPA EN BLOC © 2018 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting |
||||
Platforma: iCMS3 |