SZKOLENIA OTWARTE
PROJEKTY SPECJALNE
SZKOLENIA ZAMKNIĘTE
DODATKI
Newsletter

baner

 

MILENIALSI – motywowanie, komunikowanie, współdecydowanie. Współpraca z nowymi pokoleniami – warsztat + narzędziownia

Warszawa, 16-17 kwietnia 2018 r.

Komentarz:

Według międzynarodowych szacunków, w 2025 roku przedstawiciele pokolenia Y zdominują rynek pracy i będą stanowić około 75% osób aktywnych zawodowo na świecie.

W tej grupie znajdą się również reprezentanci pokolenia Z, a ich odsetek wyniesie ok. 20%. Warto więc już teraz zastanowić się kim są osoby należące do tych generacji i jakie są ich oczekiwania odnośnie życia zawodowego.

Program

Dzień 1


I. Ćwiczenie wprowadzające w temat: „Różnice postrzegania tego samego świata”


1.
Rysowanie typowego przedstawiciela „Nowe pokolenie” i „Stare pokolenie”

  • Czy uczestnicy ćwiczenia mają podobne wyobrażenie o tym, jak wygląda typowy przedstawiciel pokoleń?
  • jakie są różnice w postrzeganiu? Skąd zaczerpnęli swoje wizje i informacje? Na ile są one precyzyjne?
  • Podsumowanie i ocena: dyskusja o stereotypach i o tym, jak wpływają one na poglądy i opinie ludzi. W jaki sposób stereotypy są przyswajane na podstawie obrazów, które pokazywane są w mediach, a także tych zaczerpniętych z własnego doświadczenia.
  • Na ten sam na świat patrzy pokolenie X Y Z: świat jest ten sam – obrazy różne. Każdy broni swojego obrazu i nie akceptuje innych - skutki różnicy pokoleń.


II. Ćwiczenie „Złudzenia” – tendencje do postrzegania powierzchownego.

  • Większość konfliktów wynika z braku umiejętności do wcielania się w rolę innej osoby. Ludzie zbyt często przywiązują się do jednego, ograniczonego sposobu patrzenia na rzeczywistość, przez co często powstają między nimi konflikty.
  • Patrzenie tylko ze swojej perspektywy można porównać do patrzenia przez okno w swoim pokoju. Wiecznie w nim przebywając przez okno zobaczysz zawsze ten sam wycinek rzeczywistości. Zrób sobie natomiast wycieczkę do innego pokoju, a w oknie zobaczysz zupełnie inny świat!


III. Ćwiczenie: różne perspektywy: intuicyjnie spojrzenie na „nowe pokolenia”.

  • JA - pozycja percepcyjna - to spojrzenie z punktu widzenia „Ja”. Czyli Twoja własna, wygodna perspektywa. Z tego miejsca jesteś wstanie dostrzec to co jest ważne dla Ciebie osobiście. 
  • NOWE POKOLENIE - pozycja percepcyjna to punkt widzenia drugiej osoby. Polega to na „wcieleniu” się w skórę kogoś innego i spojrzenie na problem/sytuację/konflikt z jej perspektywy.
  • OBSERWATOR - pozycja percepcyjna to pozycja obserwatora. Chodzi o to tutaj być kimś zupełnie niezależnym, kimś kto nie jest związany w żaden sposób z tą sytuacją. Oznacza to wyjście zarówno poza siebie jak i poza cudzy pogląd.


IV. Ćwiczenie: „Nowi bez emocji”

  • Informacje o „nowych pokoleniach”
  • Przygotowanie prezentacji profilu demograficznego bez emocji.
  • Prezentacja – bez emocjonalnych opinii i komentarzy.


V. Ćwiczenie: kapelusze De Bono (spojrzenie na nowe pokolenia: entuzjastyczne, katastroficzne, obiektywne)

  • Wyzwania szefa i innych członków zespołu. Każda grupa przygotowuje kapelusze wobec przydzielonego pokolenia.
  • Podsumowanie: kto z kim chce współpracować i dlaczego?
  • Podsumowanie: Mocne strony i słabe „nowych pokoleń”


VI. Ćwiczenie „rzeka”

      • Ćwiczenie pokazujące konieczność dostosowania sposobu komunikowania do indywidualnych potrzeb.
      • Ćwiczenie ukazujące skutki „niedostosowania się” do zmieniających się potrzeb „nowych pokoleń”.
      • Ćwiczenie pokazujące skutki niedostrzegania problemu istnienia nowych pokoleń.


VII. Warsztat narzędziowy: Jak zostać „w porzo-szefem’?

        Równoległe: 

Warsztat narzędziowy: Jak zostać w” porzo-współpracownikiem”?

      • Podsumowanie warsztatów.


VIII. Warsztat narzędziowy: Motywowania „nowych pokoleń”

      • Przypomnienie znaczenia motywacji: Koło motywacji.
      • Przypomnienie piramidy Maslowa.
      • Narzędzia motywacji pokoleń.
      • Ulubione sposoby nauki nowych pokoleń.


DZIEŃ 2


I. Ćwiczenie REKLAMA. Zastosowania wiedzy o pokoleniach w życiu codziennym.


II. Ćwiczenie „Sprzedaj pokolenia”

      • Zaprezentuj i Sprzedaj pokolenie jako najlepszy towar na rynku
      • Przygotuj obiekcje pod „ten towar”
      • Odpowiedz na te obiekcje.


III. Warsztat narzędziowy: Jak się komunikować z Y i Z?

      • Jak? metody, narzędzia, sposoby, techniki, środki, pomysły, zalecenia itd…
      • Narzędzia komunikowania do praktycznego i natychmiastowego zastosowania.
      • Przykłady zastosowania.


IV. Warsztat narzędziowy „Fun :)”

      • Klucz do generacji Z: miejsce pracy = fun!
      • Jak? metody, narzędzia, sposoby, techniki, środki, pomysły, zalecenia itd…
      • Narzędzia do „praktycznego i natychmiastowego zastosowania”.
      • Przykłady zastosowania.


V. Warsztat narzędziowy „work life balans”

      • Klucz do generacji YZ: work – life balance.
      • Jak? metody, narzędzia, sposoby, techniki, środki, pomysły, zalecenia itd…
      • Narzędzia do „praktycznego i natychmiastowego zastosowania”.
      • Przykłady zastosowania.


VI. Warsztat narzędziowy „motywowanie nowych pokoleń”

      • Klucz do generacji YZ: silne i częste bodźce.
      • Jak? metody, narzędzia, sposoby, techniki, środki, pomysły, zalecenia itd…
      • Narzędzia do „praktycznego i natychmiastowego zastosowania”.
      • Przykłady zastosowania.


VII. Warsztat narzędziowy „współdecydowanie”

      • Klucz do generacji YZ: możliwość współdecydowania.
      • Jak? metody, narzędzia, sposoby, techniki, środki, pomysły, zalecenia itd…
      • Narzędzia do „praktycznego i natychmiastowego zastosowania”.
      • Przykłady zastosowania.


VIII. Warsztat narzędziowy: „jak sprostać?”

        Wyzwanie:
      • „Eksperci stawiają u podstaw definicji tego pokolenia słowo change – czyli zmiana, stan, który najbardziej lubią, gdyż ciągłe eksperymentowanie umożliwia im rozwój oraz dostarcza wielu wrażeń.”
      • Jak? metody, narzędzia, sposoby, techniki, środki, pomysły, zalecenia itd…
      • Narzędzia do „praktycznego i natychmiastowego zastosowania”.
      • Przykłady zastosowania.


IX. Warsztat narzędziowy: „jak sprostać?”

        Wyzwanie:
      • „Wyrośli pod wpływem Harry’ego Pottera i talent shows oraz wszystkiego co jest „i” – iTunes, iPhones, iPods, iPads”
      • Jak? metody, narzędzia, sposoby, techniki, środki, pomysły, zalecenia itd…
      • Narzędzia do „praktycznego i natychmiastowego zastosowania”.
      • Przykłady zastosowania.

Prowadzący:

Paweł Frątczak 

ekspert, doświadczony trener i konsultant, coach, doradca biznesowy. Posiada ponad 11-letnią praktyką zawodową w opracowywaniu i realizacji projektów szkoleniowych i rozwojowych dla menedżerów największych polskich firm. Z wykształcenia socjolog z wyboru doskonały PR’owiec i dziennikarz. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu kompetencji menedżerskich, umiejętności osobistych (ogólnorozwojowych), sprzedażowych. Zarządzał i uczestniczył w projektach dla kilkudziesięciu firm z różnych branż z zakresów PR.




Wybrane projekty i klienci:

  • Totalizator sportowy – techniki sprzedaży, obsługa klienta, negocjacje, techniki prezentacji, szkolenia dla trenerów wewnętrznych
  • Erbud S.A.– szkolenia menedżerskie

  • CPP Prema Kielce – Proces sprzedaży i negocjacje

  • Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne – szkolenia dla handlowców

  • BGŻ BNP Pariba – szkolenia dla handlowców

  • Polski Bank Komórek Macierzystych – szkolenia dla konsultantów

  • Anwil – Skuteczne negocjacje

  • Alior Bank – Radzenie sobie ze stresem, Automotywacja, Motywowanie pokolenia Negocjacje, komunikacja, trudny Klient, Szkolenia dla Trenerów wewnętrznych. (Projekt trwający 3 lata)

  • Szkolenia trenerskie - realizowane dla Firmy 2000 (obecnie DTI Polska) łącznie 12 kursów trenerskich – 960 godzin

  • Netia – Sztuka wystąpień publicznych. (320 godzin)

  • Winners – Sprzedaż i trening menedżerski

  • Astellas Pharma – Cykl szkoleń z zakresu obsługi klienta, negocjacji i sprzedaży (32 godziny)

  • BZ WBK – Techniki sprzedaży dla zaawansowanych. (32 godziny)

  • Orange Polska S.A. – Kreatywność - rozwiązywanie problemów – szkolenie outdorowe dla kadry zarządzającej. (48 godzin)

  • Orange Polska S.A. - Sprzedaż wiązana i uzupełniająca u Klienta/ - kierownik jako ekspert (160 godzin)

  • Orange Polska S.A. - Sprzedaż wiązana i uzupełniająca – licencja (48 godzin)

  • Polfarmex – Cykl szkoleń: „Lider Charyzmatyczny”, „Zarządzanie czasem”, „Delegowanie”, „Techniki wywierania wpływu”, „Motywowanie”, „Coaching”.

  • KOS Elektro System Sp. z o.o. - Zarządzanie zasobami ludzkimi

  • Scola - Komunikacja w grupach pracowniczych. Budowanie zespołów

  • Bank Ochrony Środowiska - cykl szkoleń dla kadry menadżerskiej BOS SA – z zakresu zarządzani 24 dwudniowe sesje

  • Orlen S.A. – Budowanie zespołów

  • Career Dimensions Polska i ARRK

    • „Wybrane koncepcje zarządzania w ujęciu budowania efektywnych zespołów" w ramach projektu "Nowoczesny Menadżer" dla dyrektorów zarządzających

„Świadome i celowe wywieranie wpływu" w ramach projektu "Nowoczesny Menadżer" dla
dyrektorów zarządzających.

Koszt uczestnictwa:

950 PLN + VAT 


Cena szkolenia bez VAT dla osób opłacających szkolenie w 70% lub w całości ze środków publicznych. 

Liczba miejsc ograniczona! Decyduje kolejność nadesłanych kart zgłoszenia.

W ramach szkolenia zapewniamy:

      • organizację i poprowadzenie szkolenia przez trenera;
      • materiały szkoleniowe;
      • certyfikat ukończenia szkolenia;
      • nielimitowany serwis kawowy podczas szkolenia oraz obiad

Warunkiem uczestnictwa:

jest wysłanie załączonej karty zgłoszenia w formie skanu karty mailem: szkolenia@mayagency.com.pl

Warunki rezygnacji:

Rezygnację przyjmujemy najpóźniej 15 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

Prawa Autorskie Copyright © 2018 GRUPA EN BLOC

Dokumenty, grafiki, skrypty i inne pliki tworzące portal www.mayagency.pl są własnością GRUPY EN BLOC.

Wszystkie znaki towarowe zostały użyte tylko w celach informacyjnych i należą do ich właścicieli, chyba że są oznaczone jako "COPY FREE" lub "BEZ OGRANICZEŃ". Zawartość stron, oraz innych publikacji autorstwa Grupy En Bloc podlega ochronie prawa autorskiego.

Prawa autorskie programów szkoleniowych należą do ich autorów. GRUPA EN BLOC zezwala na kopiowanie dokumentów publikowanych na stronie www.mayagency.com.pl tylko w celach prywatnych. Kopiowanie w celach komercyjnych lub nieprywatnych i rozpowszechnianie jakąkolwiek metodą poligraficzną, czy elektroniczną jest zabronione, chyba że zostało inaczej uzgodnione z Radcą Prawnym GRUPY EN BLOC (tel. (22) 201 28 22).

Pojedyncze dokumenty publikowane przez GRUPĘ EN BLOC w internecie mogą zawierać inne notki z prawami autorskimi związane z tymi dokumentami.


Menedżerskie

Finansowo-Księgowe

HR, Kadry i Płace 

Projekty Specjalne

Szkolenia Zamknięte

Umiejętności osobiste

Prawo

Asystentki i sekretarki

Podatki

Rachunkowość

Finanse



Prawo Pracy

Czas Pracy

Ubezpieczenia społeczne

HR

Mówcy inspirujący

Special Express Training (SET)

Coaching medialny

Mystery shopping 

Innowacyjność

Szkolenia zamknięte - informatyczne

Szkolenia zamknięte

Zarządzanie zmianą

Train The Trainers


Szkolenia specjalistyczne  |  Zarządzanie projektami  

BESTSELLER - Wystąpienia publiczne z Krystyną Jandą

Voucher szkoleniowy | Karta zgłoszeniowa | Plan szkoleń | Outdoor/Integracja | Eventy | Gra miejska 

O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt        Filmy video: Szkolenia | Referencje

Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies.
Dowiedz się więcej w Polityce cookies

Znajdziesz nas także na:       YouTube     Facebook   Blog


MAY AGENCY SPEAKERS TRAINING & CONSULTING © 2016 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting

  Platforma: iCMS3