SZKOLENIA OTWARTE
PROJEKTY SPECJALNE
SZKOLENIA ZAMKNIĘTE
DODATKI
Newsletter

baner

 

Wybory samorządowe 2018: jak zyskać poparcie wyborców?

Warszawa, 16 marca 2018 r.
 

Zgodnie z przepisami, które weszły w życie przed poprzednimi wyborami, wniosek o przydział nieodpłatnego czasu antenowego na rozpowszechnianie audycji wyborczych w związku z zarejestrowaniem kandydatów na wójtów lub kandydatów do rad powinien zostać złożony przez pełnomocnika komitetu wyborczego nie później niż w 20. dniu przed dniem wyborów - tak wynika z rozporządzenia Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z dnia 8 października 2013 r. w sprawie podziału czasu przeznaczonego na rozpowszechnianie nieodpłatnie audycji wyborczych w Telewizji Polskiej, Polskim Radiu oraz spółkach radiofonii i telewizji.


TEN CZAS ANTENOWY TRZEBA DOBRZE WYKORZYSTAĆ!


NAUCZYMY JAK PRZYGOTOWAĆ ATRAKCYJNY KOMUNIKAT!


JAK ZAWODOWO ZAPREZENTOWAĆ SIĘ PRZED KAMERĄ BY ZYSKAĆ POPARCIE WYBORCÓW


WARSZTAT POPROWADZI DZIENNIKARZ TELEWIZYJNY Z PONAD 20 LETNIM DOŚWIADCZENIEM!

Cel treningu:

  • Przygotowanie do kontaktów z mediami podczas kampanii wyborczej i po wyborach.
  • Poznanie kulis pracy dziennikarzy i technik przygotowywania relacji.
  • Uzyskanie poczucia bezpieczeństwa i pewności siebie podczas wystąpień i wywiadów oraz opanowanie i kontrola emocji podczas wystąpień przed wyborcami.

Program

  1. Wystąpienia i wywiady.
  2. Przygotowanie wystąpienia publicznego dla osób, które w swojej pracy muszą umieć swobodnie występować przed wyborcami. Ćwiczenia przeplatane wykładami.
  3. Pozytywna analiza nagrań czyli wzmacnianie siły uczestników poprzez ich motywowanie.
  4. Szukanie mocnych stron występujących.
  5. Ćwiczenia przed kamerą.
  6. Prezentowanie i przedstawianie siebie i innych podczas wystąpienia.
  7. Realizacja krótkiego wystąpienia publicznego np. podczas gali czy innych uroczystości oficjalnych.
  8. Utrzymanie kontaktu wzrokowego ze słuchaczami podczas wystąpienia.
  9. Wywiady do mediów w formie briefingu i konferencji prasowej.
  10. Nagrywanie „setek” czyli krótkich wypowiedzi do programów informacyjnych.
  11. Rozmowa „na żywo” na antenie.

Szczegóły treningu:

Skupiamy się na umiejętności przygotowania przekazów o różnej długości - od krótkich kilkunastosekundowych ”setek”, po kilkuminutowe wystąpienia publiczne. Przełamujemy stres i bariery utrudniające swobodne zachowanie na scenie.

W trakcie treningu prowadzący pokazuje jak skutecznie dbać o wizerunek i ukrywać zdenerwowanie, jak odpowiadać, by zarówno dziennikarz jak i występujący byli usatysfakcjonowani. Ujawnia również metody manipulacji podczas wywiadów i sposoby przeciwdziałania tym próbom. Przypomina jakie są oczekiwania mediów , jak odpowiadać na trudne lub zaskakujące pytania, stojąc przed włączoną kamerą , jak rozróżnić kulturę osobistą od kultury medialnej i jaka jest rola media- guarda czyli osoby chroniącej występującego podczas wywiadu.

UWAGA!
Obowiązują stroje urzędowe czyli takie jakie obowiązywałyby podczas występu przed kamerą.

Prowadzący:

Sławomir Matczak 

Dziennikarz - według klasyfikacji telewizyjnej - starszy redaktor. Zrealizował ponad 10 tys. relacji do serwisów informacyjnych oraz kilkadziesiąt reportaży. Wydawca ponad 2500 programów studyjnych w Panoramie TVP2 i TVP Info. Wie jak pisać komunikaty i jak rozmawiać w mediach i z mediami.

Aktor - Absolwent warszawskiej PWST, aktor Teatru Polskiego w Warszawie. Wie jak wykonać gest, który ma znaczyć to co chcemy. Wie jak mówić wyraźnie i co zrobić by nie stracić głosu.

Prezenter - prowadził kilkadziesiąt dyskusji panelowych i konferencji organizowanych przez stowarzyszenia przedsiębiorców, oraz około 100 prezentacji multimedialnych na inne tematy niż prowadzone szkolenia medialne - i wie jak zachować się podczas występu publicznego.

Szkoleniowiec- od 1998 roku realizuje konsultacje z zakresu skutecznej informacji, umiejętności występowania przed kamerą, budowania przekazów dla mediów, technik dykcyjnych, prezentacji oraz współpracy z dziennikarzami. Pokazuje jak walczyć z tzw. „czarnym PR”-em i manipulacją oraz przedstawia specyfikę współczesnych mediów, które coraz częściej kreują rzeczywistość. Pokazuje jak przygotować dla mediów atrakcyjny komunikat czy wypowiedź. Uczy jak nie dać się zmanipulować pracownikowi mediów, który przyjechał z tezą i jak współpracować z "media guardem". Doradza jak działać w sytuacjach kryzysowych, konsultuje Q&A czyli odpowiedzi na trudne pytania zadawane w takich sytuacjach. Przygotowuje rzeczników prasowych i zarządy firm do działania w sytuacjach kryzysu.

Dotychczas przeprowadził na rynku ponad 600 szkoleń zamkniętych i kilkadziesiąt otwartych dla największych polskich firm i jednostek samorządowych.

Wykładowca - od 2009 roku prowadzi zajęcia na podyplomowych wydziałach dziennikarstwa i PR uczelniach w Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Krakowie.

Koszt uczestnictwa:

550 PLN + VAT 


Cena szkolenia bez VAT dla osób opłacających szkolenie w 70% lub w całości ze środków publicznych. 

W ramach szkolenia zapewniamy:

  • organizację szkolenia;
  • materiały szkoleniowe;
  • certyfikat ukończenia szkolenia;
  • serwis kawowy podczas szkolenia

Warunkiem uczestnictwa:

jest wysłanie załączonej karty zgłoszenia w formie skanu karty mailem: szkolenia@mayagency.com.pl

Zapisz się - karta zgłoszenia

Warunki rezygnacji:

Rezygnację przyjmujemy najpóźniej 15 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

Prawa Autorskie Copyright © 2018 GRUPA EN BLOC

Dokumenty, grafiki, skrypty i inne pliki tworzące portal www.mayagency.pl są własnością GRUPY EN BLOC.

Wszystkie znaki towarowe zostały użyte tylko w celach informacyjnych i należą do ich właścicieli, chyba że są oznaczone jako "COPY FREE" lub "BEZ OGRANICZEŃ". Zawartość stron, oraz innych publikacji autorstwa Grupy En Bloc podlega ochronie prawa autorskiego.

Prawa autorskie programów szkoleniowych należą do ich autorów. GRUPA EN BLOC zezwala na kopiowanie dokumentów publikowanych na stronie www.mayagency.com.pl tylko w celach prywatnych. Kopiowanie w celach komercyjnych lub nieprywatnych i rozpowszechnianie jakąkolwiek metodą poligraficzną, czy elektroniczną jest zabronione, chyba że zostało inaczej uzgodnione z Radcą Prawnym GRUPY EN BLOC (tel. (22) 201 28 22).

Pojedyncze dokumenty publikowane przez GRUPĘ EN BLOC w internecie mogą zawierać inne notki z prawami autorskimi związane z tymi dokumentami.


Menedżerskie

Finansowo-Księgowe

HR, Kadry i Płace 

Projekty Specjalne

Szkolenia Zamknięte

Umiejętności osobiste

Prawo

Asystentki i sekretarki

Podatki

Rachunkowość

Finanse



Prawo Pracy

Czas Pracy

Ubezpieczenia społeczne

HR

Mówcy inspirujący

Special Express Training (SET)

Coaching medialny

Mystery shopping 

Innowacyjność

Szkolenia zamknięte - informatyczne

Szkolenia zamknięte

Zarządzanie zmianą

Train The Trainers


Szkolenia specjalistyczne  |  Zarządzanie projektami  

BESTSELLER - Wystąpienia publiczne z Krystyną Jandą

Voucher szkoleniowy | Karta zgłoszeniowa | Plan szkoleń | Outdoor/Integracja | Eventy | Gra miejska 

O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt        Filmy video: Szkolenia | Referencje

Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies.
Dowiedz się więcej w Polityce cookies

Znajdziesz nas także na:       YouTube     Facebook   Blog


MAY AGENCY SPEAKERS TRAINING & CONSULTING © 2016 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting

  Platforma: iCMS3