SZKOLENIA OTWARTE
PROJEKTY SPECJALNE
SZKOLENIA ZAMKNIĘTE
DODATKI
Newsletter

baner

Zasada 26 - czyli jak od nowa okablować swój mózg? Warsztat motywacyjny z Edim Pyrkiem

Warszawa, 13 kwietnia 2018 r  


wg badań NASA nad kosmonautami w ciągu 26 dni można zmienić oprogramowanie mózgu – stworzyć nowe synapsy, połączenia…

Idea:

Zasada 26 jest prostą i skuteczną metodą pracy nad człowiekiem, która wykorzystując najnowsze badania z dziedziny psychologii, genetyki, ekonomii behawioralnej oraz technik wpływu i komunikacji - pozwala nie tylko na dokonanie zmian w myśleniu i zachowaniu (opartych o wartości wyznawane przez uczestników szkolenia) ale nawet na zmiany w gospodarce hormonalnej.

Zmiana w człowieku czy też w organizacji nie musi oznaczać ogromnej pracy, procesów ciągnących się latami ani specjalne wyszkolonych mentorów czy coachów.

  • Wystarczy jedynie zrozumieć podstawowe zasady działania naszego mózgu.
  • Wystarczy poznać proste techniki (tzw. „mikrodziałania prowadzące do makroefektów”),
  • Wystarcza znaleźć jeden nawyk (tzw. „nawyk kluczowy”), ludzki odpowiednik „pacjenta zero”, od którego zaczyna się epidemia i w ten sposób zmienić cały system.
  • Wystarczy zrozumieć wokół jakich wartości zbudowaliśmy swój swiat.
  • Wystarczy zrozumieć jaki wpływ mają na nas ludzie jacy nas otaczają i według jakich „toflerowskich filtrów” patrzą na świat..
  • Wystarczy zrozumieć jak nasze własne emocje na nas wpływają i poznać sposoby lepszego wykorzystania ich działania.
  • Wystarczy zrozumieć według jakich zasad podejmujemy decyzje i jak się komunikujemy ze światem.
  • Wystarczy jedynie 26 dni świadomej pracy nad tym wszystkim aby zmienić swoje życie (wg badań NASA nad kosmonautami w ciągu 26 dni można zmienić oprogramowanie mózgu – stworzyć nowe synapsy, połączenia).

Celem warsztatu jest:

zapoznanie uczestników z Zasadą 26 i danie im praktycznych narzędzi gwarantujących możliwość zmiany zarówno swojego życia osobistego jak i zawodowego w bardzo krótkim czasie i przy bardzo małej ilości pracy.

Program:

  1. Moduł I: Wstęp:

    • Powitanie, zapoznanie się.
    • Ćwiczenia: – „sukces” i „czas”
    • Cel: uświadomienie sobie czym jest dla nas czas, jak go wykorzystujemy i jak to jest związane z naszymi życiowymi celami?

  2. Moduł II: Kim jestem?

    • Zasada 26 – czyli jak przeprogramować swój mózg. Cel: wprowadzenie w temat, pokazanie jakie elementy mają wpływ na to jakie podejmujemy decyzje, jak działamy. Pokazanie jak ważne jest poznanie siebie, swoich potrzeb wokół których budujemy swoje życie. Poznanie siły nawyków i sposobów identyfikacji nawyku kluczowego w życiu jednostki jak i w organizacji.
    • Ćwiczenia: KTO ZABIŁ MAŁGOSIĘ? Cel: pokazanie wokół jakich wartości budujemy swoje życie. Co jest dla nas ważne w relacjach prywatnych i zawodowych.
    • Dlaczego „warto mieć wartości”? Cel: uświadomienie, ze większość naszych istotnych decyzji podejmujemy w oparciu o wartości, które są dominujące w naszym życiu w oparciu o „filtry” przez które patrzymy na świat – bo nieważne jest „co myslimy ale dlaczego”. Zrozumienie tego pozwoli nam na podejmowanie decyzji zgodnie z naszym wewnętrznym oprogramowaniem, oraz pokaże jak skuteczniej działać kiedy będziemy korzystali z różnych „filtrów”. Pokazanie jakie „filtry” mają ludzie wokół nas i jak to wpływa na podejmowanie decyzji i sposób działania. Zrozumienie jak owe „dlaczego” wpływa na to jak się komunikujemy i jak współpracujemy.

  3. Moduł III: Jak mnie postrzegają inni?

    • Ćwiczenia: LIST GOŃCZY Cel: uświadomienie jak postrzegają mnie inni. Dlaczego tak mnie widzą i co mogę zrobić aby ludzie widzieli mnie takiego jakim ja chcę sam być?
    • „Z kim przestajesz takim się stajesz” – czyli jakie elementy wpływają na to czy osiągasz sukces, ja w grupie, jakie role pełnię w zespole, jak wpływa na mnie zespół. Jakie zachowania wzmacniają mnie i zespół. Jak zmieniając otoczenie mogę się rozwijać. Cel; uświadomienie wpływu innych na mnie i mnie na innych. Jak najlepiej wykorzystać wpływ zespołu na osiąganie indywidualnych celów.
    • Dyskusja moderowana: co jest dobrego w naszym zespole, co złego, co mi pozwala się rozwijać a co nie. Jak to zmienić? Co nas boli? Przykłady działania tej zasady w życiu uczestników. Cel: zdobycie informacji na temat problemów. Znalezienie rozwiązań. Wzmocnienie przekonania o wpływie grupy na życie.

Prowadzący:

Edi Pyrek

Inspirujący mówca, mentor, konsultant biznesowy, podróżnik, dziennikarz, psycholog, terapeuta.

Od ponad 20 lat zajmuje się mentoringiem, doradztwem marketingowym i biznesowym oraz coachingiem (stres, komunikacja, wystąpienia publiczne, negocjacje, zarządzane ludźmi, sprzedaż, motywowanie oraz religia marki etc.). Specjalizuje się w marketingu narracyjnym i brandingu zmysłowym oraz wykorzystaniu technik związanych z działaniem podświadomości w reklamach, sprzedaży i kampaniach marketingowych. Fascynuje się możliwościami człowieka i sposobami jak najskuteczniejszego wykorzystania jego potencjału – min. wykorzystując do tego „zasadę 26”. Jako psycholog i terapeuta porusza również tematykę motywacji, rywalizacji i zasad fair play.

Zajmuje się personal brandingiem – buduje marki osobiste dla osób publicznych (politycy, gwiazdy, celebryci etc.) oraz dla biznesmenów a także budowaniem marek w oparciu o autorską koncepcje Religi Marki ® - m.in. pracował nad rebrandingiem Mokate.
Wprowadza również polskie firmy do Chin (budując im tam rynek i markę) – min. wprowadził do Chin oraz Hongkongu i Makao - markę Grycan.
Przez ponad 10 lat, zajmował się marketingiem politycznym– mentorował i coachował dwóch polskich premierów kilku ministrów, kilkunastu posłów. Jako „spin doktor” uczestniczył w kilkunastu kampaniach różnych wyborów do sejmu i senatu - w tym pracował również przy wyborach prezydenckich. Był coachem prof. Zbigniewa Religi (w czasie jego kampanii prezydenckiej) oraz Marszałka Sejmu Macieja Płażyńskiego. Pracował jako mentor i coach min. przy Aferze Rywina i Aferze Orlenu oraz jako negocjator pokojowy po 09.11 pomiędzy szefami Afgańskich plemion (wraz z 2 amerykańskimi negocjatorami).

Zajmował efektami stresu „post - smoleńskiego” pracując z polską ambasadą w Moskwie na kilka tygodni po katastrofie. Od kilku lat szkoli opozycję białoruską, a przed ostatnimi wyborami prezydenckimi szkolił głównego kontrkandydata Łukaszenki.

Mentorował CEO największych firm w Polsce oraz kilku ludzi z listy najbogatszych Polaków.

Coachował min. szefów TVN, HBO, TVP, Fujitsu, PKO BP, VOX, Maspex, Play, Era, a także członków Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, szefostwo UOKiK-u i Europejską Unie Kobiet (liderki) etc. 

Szkolił młodych artystów w Polsatowskiej „Fabryce Gwiazd” a także dziennikarzy telewizyjnych z różnych stacji. 

Jest mentorem w „globlanej Krzemowej Dolinie” czyli w największym akceleratorze biznesowym dla start up-ów – Founder Institute, a także mentorem w Akademickim Inkubatorze Przedsiębiorczości. Jestem również mentorem dla dyrektorów kilku warszawskich szkół – robi to we współpracy z fundacją „Humanites”. Pracuje także społecznie z więźniami (w warszawskim więzieniu na ul. Rakowieckiej) oraz z trudną młodzieżą. 

Jest członkiem założycielem Stowarzyszenia Mentorów oraz wiceprezesem (wraz z Wojtkiem Eichelbergerem), Fundacji dla Mężczyzn Masculinum, a razem z Erykiem Mistewiczem współzałożycielem Instytutu Nowych Mediów. Jest terapeutą – był min. dziekanem psychologii na jednej z prywatnych uczelni w Polsce, wykładowcą – min. na studiach podyplomowych Marketingu Miejsc i SWPS (min. pracował tam wraz z Markiem Kamińskim przy projekcie „Akademia Biegun”) etc. 

Jako inspirujący mówca jest stałym prelegentem na Gdyńskim Forum Gospodarczym . Na polskim TEDx-ie występował dwukrotnie – TEDX Warsaw 2012 i TEDX Women 2012. Wykłada i szkoli w Polsce, Rosji, Emiratach Arabskich etc.

Był także naczelnym kwartalnika psychologicznego i szefem reportażu jednego z kobiecych magazynów wyd. Bauer. a jako dziennikarz współpracował min. z Newsweek, Rzeczypospolita (własna rubryka), Prime (stałe felietony), Marketing & More (stała rubryka o zarządzaniu i marketingu), Wprost, CKM, etc.

Dziś jest stałym współpracownikiem National Geographic i Nowe Media. Napisał 8 książek (ostatnie 3 dla National Geographic). Nakręcił kilka seriali dokumentalnych dla TVP i dla Discovery oraz kilka dokumentów min. dla TVP i Arte. Jest autorem serialu dokumentalnego poświęconego biznesowi dla TVN24 oraz CNBC (w produkcji) a także autorem sztuk teatralnych (min. dla warszawskiego Teatru Praga).

Koszt uczestnictwa:

1.260 PLN + VAT 


Cena szkolenia bez VAT dla osób opłacających szkolenie w 70% lub w całości ze środków publicznych. 

Liczba miejsc ograniczona! Decyduje kolejność nadesłanych kart zgłoszenia.

W ramach szkolenia zapewniamy:

  • organizację szkolenia i poprowadzenie zajęć przez trenerów;
  • dedykowane, unikatowe niedostępne gdzie indziej materiały szkoleniowe (ponad 100 stron!);
  • certyfikat ukończenia szkolenia;
  • nielimitowany serwis kawowy podczas szkolenia oraz lunch

Warunkiem uczestnictwa:

jest wysłanie załączonej karty zgłoszenia w formie skanu karty mailem: szkolenia@mayagency.com.pl

Warunki rezygnacji:

Rezygnację przyjmujemy najpóźniej 15 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

Prawa Autorskie Copyright © 2018 GRUPA EN BLOC

Dokumenty, grafiki, skrypty i inne pliki tworzące portal www.mayagency.pl są własnością GRUPY EN BLOC.

Wszystkie znaki towarowe zostały użyte tylko w celach informacyjnych i należą do ich właścicieli, chyba że są oznaczone jako "COPY FREE" lub "BEZ OGRANICZEŃ". Zawartość stron, oraz innych publikacji autorstwa Grupy En Bloc podlega ochronie prawa autorskiego.

Prawa autorskie programów szkoleniowych należą do ich autorów. GRUPA EN BLOC zezwala na kopiowanie dokumentów publikowanych na stronie www.mayagency.com.pl tylko w celach prywatnych. Kopiowanie w celach komercyjnych lub nieprywatnych i rozpowszechnianie jakąkolwiek metodą poligraficzną, czy elektroniczną jest zabronione, chyba że zostało inaczej uzgodnione z Radcą Prawnym GRUPY EN BLOC (tel. (22) 201 28 22).

Pojedyncze dokumenty publikowane przez GRUPĘ EN BLOC w internecie mogą zawierać inne notki z prawami autorskimi związane z tymi dokumentami.


 

 

 

Menedżerskie

Finansowo-Księgowe

HR, Kadry i Płace 

Projekty Specjalne

Szkolenia Zamknięte

Umiejętności osobiste

Prawo

Asystentki i sekretarki

Podatki

Rachunkowość

Finanse



Prawo Pracy

Czas Pracy

Ubezpieczenia społeczne

HR

Mówcy inspirujący

Special Express Training (SET)

Coaching medialny

Mystery shopping 

Innowacyjność

Szkolenia zamknięte - informatyczne

Szkolenia zamknięte

Zarządzanie zmianą

Train The Trainers


Szkolenia specjalistyczne  |  Zarządzanie projektami  

BESTSELLER - Wystąpienia publiczne z Krystyną Jandą

Voucher szkoleniowy | Karta zgłoszeniowa | Plan szkoleń | Outdoor/Integracja | Eventy | Gra miejska 

O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt        Filmy video: Szkolenia | Referencje

Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies.
Dowiedz się więcej w Polityce cookies

Znajdziesz nas także na:       YouTube     Facebook   Blog


MAY AGENCY SPEAKERS TRAINING & CONSULTING © 2016 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting

  Platforma: iCMS3