Robert Noworolski Robert Noworolski - Menedżer, handlowiec, negocjator, konsultant, trener i mówca.
14+ lat prowadzenia szkoleń biznesowych
10+ lat zarządzania, negocjacji i sprzedaży
9+ lat doradztwa i transformacji organizacji
Przedsiębiorca, doradca strategiczny specjalizujący się w zarządzaniu sprzedażą oraz zwiększaniu przychodów. Interim menedżer oraz agent zmian w procesach transformacji dużych i średnich firm. Twórca modelu przemiany życia osobistego pod nazwą FORMUŁA 8™ Absolwent Finansów Przedsiębiorstw Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Trener metodologii Insights Discovery™. Certyfikowany menedżer projektów PMI® (certyfikat CAPM®). Certyfikowany trener Szkoły Trenerów TROP. Blisko związany z gronem konsultantów INFOTEAM Sales Process Consulting AG (Zűrich, Szwajcaria) – firmy doradczej stanowiącej ścisłą, światową czołówkę w dziedzinie podnoszenia efektywności sprzedaży.
Na przestrzeni ostatniej dekady prowadził szkolenia dla przedstawicieli 500+ firm, a w samych warsztatach menedżerskich wzięło udział 600-700 menedżerów z szerokiej palety branż. Przeprowadził 60+ dedykowanych projektów doradczych oraz procesów transformacji, których celem było zwiększenie przychodów i zyskowności. Jego dziedzinami specjalizacji są: przeprowadzanie zmiany modelu myślenia i działania w obszarach zarządzania, marketingu, sprzedaży i współpracy wewnątrz organizacji (mapowanie, wizualizacja i zarządzanie procesami, przepływ informacji, planowanie i optymalizacja działań). Posiada liczne referencje, które można potwierdzać w bezpośrednich rozmowach z Klientami.
Na przestrzeni 10 lat praktyki konsultingowej współpracował z branżą handlową, finansową, hotelarską, motoryzacyjną, logistyczną, chemiczną i petrochemiczną, rolniczą, budowlaną i drogową, metalurgiczną, sportową, reklamową, badań rynkowych, usług szkoleniowych i HR, kosmetyczną i beauty, stomatologiczną, medyczną, apteczną, przemysłem maszynowym, ciężkim i elektroenergetycznym oraz z polskimi i międzynarodowymi producentami produktów dedykowanych biznesowi i osobom indywidualnym. Chair oraz członek Rady Doradców AIESEC Polska, Członek Zarządu Stowarzyszenia Alumni AIESEC Polska.
„Jestem przeciwnikiem wdrażania modeli biznesowych zgodnie z ich pełnymi kształtami w myśl założenia, iż bryczka z konnym zaprzęgiem nie będzie w stanie poruszać się z prędkością 200 km/h po autostradzie. Każda firma ma swoją mądrość oraz etap rozwoju i lekceważenie tego jest powodem szerokiej fali porażek fuzji, przejęć i przemian organizacyjnych. „Nie ma zestawu dobrych rad dla każdego” – powiedział kiedyś CEO firmy Intel. Ta myśl, mimo iż wymaga ogromnego wysiłku poznawczego, analitycznego i konstrukcyjnego, przyświeca mi podczas realizacji każdego projektu”.
Wybrane tematy wystąpień:
- Co zrobić, jeśli w tym miesiącu nie zdołamy osiągnąć celu sprzedażowego?
- Jak osiągać z zespołem ponadprzeciętne wyniki? – zmiana modelu zarządzania w dobie zwiększonej konkurencyjności
- Jak osiągać spektakularne wyniki sprzedażowe zarządzając działem handlowym?
- Jak przygotować się do realizacji cyklicznych zadań menedżerskich, które mają bezpośredni wpływ na sprzedaż?
- Co robić, gdy spada sprzedaż? Jak podnieść zespół handlowy z kryzysu?
- Techniki sprzedaży i metody pracy handlowców, które sprawdzają się na współczesnym rynku.
- Warsztat handlowca, który zwiększa skuteczność sprzedaży.
- Jak planować pracę handlową, aby zwiększyć przychody?
- Skuteczne konkurowanie w dobie gwałtownie zachodzących zmian rynkowych.
- W cieniu wypalenia, przepracowania lub zniechęcenia – jak budować nowy porządek w firmie?
- Szkoda nauki o komunikacji werbalnej!
Pozostałe tematy wystąpień mogą pochodzić z poniższych obszarów:
- Zarządzanie operacyjne
- Zarządzanie zmianą w organizacji
- Zarządzanie i rozwój sprzedaży
- Sprzedaż bezpośrednia
- Zarządzanie sobą w czasie i efektywność osobista
- Wystąpienia publiczne
- Komunikacja
JĘZYK WYSTĄPIEŃ:
Rozkład dedykowanych projektów doradczych i szkoleniowych na przestrzeni czasu

1 Pierwsze miejsce w Polsce i drugie w Europie w rankingu dynamiki wzrostu sprzedaży. Osiągnięty cel roczny w kolejnym roku w zaledwie 7 miesięcy.
2 „W styczniu i w lutym 2013 tajemniczy klienci firmy Daymaker® odwiedzili 600 sklepów należących do 125 sieci z 19 branż. (…) W rankingu najlepiej wypadła perfumeria Douglas.” (Puls Biznesu, 5.03.2013).
3 Zdobycie wyłączności na swoje produkty na terenie Niemiec i sprzedaż firmy niemieckiej firmie na korzystnych warunkach.
4 W drugim kwartale 2014 mniejszy zespół handlowy, przy 5% spadku obrotów branży – utrzymuje poziom obrotów w por. do analogicznego kw. 2013.
5 Po 5 miesiącach mojej pracy, średnia z 3 miesięcy (luty-kwiecień) daje wynik o 22,3% wyższy niż w II półroczu 2014 a 18,4% wyższy do analogicznego okresu 2014. Obrót kwietnia 2015 był rekordowym w historii firmy.
Pracował m.in. dla następujących firm:

ZOBACZ WYSTĄPIENIE NA TEDx: