SZKOLENIA OTWARTE
PROJEKTY SPECJALNE
SZKOLENIA ZAMKNIĘTE
DODATKI
Newsletter

baner

 

Szkoła nowo mianowanego Menedżera - 6 kluczowych umiejętności – warsztaty - XIX Edycja.

Menedżer - lider, planowanie zadań i budowanie celów, komunikacja motywacyjna, kontrola, egzekwowanie i informacja zwrotna, monitorowanie pracy zespołu, rozwiązywanie sytuacji konfliktowych


26-27 czerwca 2017 r., Hotel Marina Club Destination SPA ***** Siła 100, Gietrzwałd


Zapisz się - karta zgłoszenia

 
Szkolenie w pliku pdf


Pięciogwiazdkowy Hotel Marina Club jest usytuowany na półwyspie Jeziora Wulpińskiego. Goście mają bezpłatny dostęp do basenów, w tym małego odkrytego basenu, a także do klubu fitness, saun, łaźni parowych oraz wanny z hydromasażem. Dla dzieci przygotowano plac i pokój zabaw. Na terenie obiektu działa też klub nocny.

Pokoje i apartamenty są przestronne oraz klimatyzowane, odznaczają się skandynawskim wystrojem i są utrzymane w neutralnej kolorystyce. Każda jednostka mieszkalna dysponuje balkonem z widokiem na jezioro. Wyposażenie obejmuje sejf, minibar, sprzęt do prasowania, telewizor z płaskim ekranem, a do swojej dyspozycji Goście mają łazienkę z prysznicem, suszarką do włosów i wagą. Jednostki mieszkalne na parterze dysponują tarasem.

Do dyspozycji Gości Hotelu Marina Club jest ogród i prywatna plaża. Na terenie obiektu dostępne są również: kręgielnia, tablica do rzutek i symulator gry w golfa. Za dodatkową opłatą Goście mogą wypożyczyć rowery, kajaki, pojazdy Segway i zdalnie sterowane modele łodzi bądź też zagrać w bule, tenisa lub squasha. Spa zaprasza na rozmaite masaże i zabiegi kosmetyczne.

Hotelowa restauracja serwuje dania kuchni regionalnej i tradycyjne polskie specjały. Doskonałym miejscem na relaks jest zlokalizowana w holu kawiarnia Portofino, z której roztacza się malowniczy widok na jezioro.


 

Opinie uczestników po szkoleniu:

„Bardzo ciekawe, pobudzające do myślenia szkolenie” Jacek, Biuro Urządzania Lasu i Geodezji Leśnej

„Szkolenie ciekawe, bardzo duża wiedza prowadzącej przekazywana w sposób przystępny” Rafał, Energobud Leszno

„Szkolenie bardzo dobrze przeprowadzone” Krzysztof, Energobud Leszno

„Tematy poruszane zgodnie z tematem, przedstawiane obrazowo” Jacek, Energobud Leszno

„Duża ilość praktycznych zadań pozwoliła poznać zagadnienia dotyczące szkolenia” Paweł, Zakłady „Lentex” S.A.

„Szkolenie merytoryczne, dobrze prowadzone, dużo informacji praktycznych i ćwiczeń. Bardzo pomocne w codziennej pracy” Artur, MODECOM S.A.

„Ciekawe, profesjonalne i żywiołowe szkolenie” Opinia anonimowa 

"Szkolenie pod względem merytorycznym było przygotowane doskonale, miałam odpowiednie narzędzia 
i mogłam czerpać z wielu przykładów, co ułatwi mi wdrażanie pozyskanej wiedzy w życie.” 
Anna, Bank Gospodarki Żywnościowej S.A.

„Błyskotliwe, ściśle i w ryzach czasu przeznaczonego na szkolenie.” Sławomir, Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.

 „Szkolenie bardzo dobrze połączyło wiedzę teoretyczną i praktyczną.” Piotr, Urząd Miasta Stołecznego Warszawy

 „Szkolenie wykorzystywało ciekawe przykłady, co w połączeniu z teorią dawało spójną i ciekawą całość.” Jacek, Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz S.A.

 „Polecam, dużo wiedzy fachowo przedstawionej! Super, że były to warsztaty, a nie wykłady!” Agnieszka, ZT „Kruszwica” S.A.

CELE SZKOLENIA:

  • Zapoznanie uczestników ze skutecznymi narzędziami i technikami zarządzania zespołem.
  • Rozwijanie osobistych zasobów i kompetencji.
  • Diagnoza własnego warsztatu menedżera - znalezienie możliwych obszarów usprawnień. Analiza profilu osobowości.
  • Poznanie koncepcji przywództwa wg K.Blancharda.
  • Poznanie technik zarządzania emocjami w zespole, rozwijanie inteligencji emocjonalnej i wpływania na zaangażowanie i energię pracowników.
  • Większa siła oddziaływania na członków zespołu, wypracowanie narzędzi wspierających pracę zespołu. Kształtowanie umiejętności motywowania.

Program:

Moduł I
Budowanie autorytetu lidera.

  • Identyfikacja własnego stylu przywództwa. Nasza osobowość a wyniki zespołu. Wprowadzenie do koncepcji K. Blancharda.
  • Profile osobowości - jak nasza osobowość wpływa na zaangażowanie i energię zespołu
  • Wykorzystanie typologii osobowości w rozwoju własnym i członków zespołu.

Moduł II
Zarządzanie energią zespołu.

  • Jakie zachowania wyzwalają energię i ją odpowiednio ukierunkowują?
  • Jak walczyć ze zjawiskami, które ograniczają energię zespołu lub ją marnują i obniżają efektywność zespołu?
  • Dwa kluczowe wymiary energii organizacyjne - intensywności oraz jakości wg koncepcji prof. Heike Bruch.

Moduł III
Planowanie zadań i budowanie celów - komunikacja motywacyjna.

  • W jaki sposób szef swoim stylem komunikacji może motywować lub demotywować?
  • Motywacyjny charakter wyznaczania celów - jak przedstawiać cele pracownikom?
  • Podstawowe zasady formułowania i przekazywania celów zespołowi.
  • Wizja, cele, standardy - dlaczego warto przekazywać wizję organizacji pracownikom?
  • Bariery i błędy w przekazywaniu informacji.

Moduł IV
Kontrola, egzekwowanie i informacja zwrotna. Weryfikowanie jakości zadania.

  • Budowanie wysokich standardów poprzez kontrolę i egzekwowanie wymaganej jakości pracy.
  • Psychologiczne podstawy motywacyjnej roli kontroli i udzielania informacji zwrotnej.
  • Zasady udzielania profesjonalnej informacji zwrotnej.
  • Pochwała i krytyka - użycie komunikatu "ja", język trafiający do wielu zmysłów, oddziaływanie poprzez zadawanie pytań.
  • Błędy w procesie oceny - jak ich unikać?
  • Model FUKOZ w udzielaniu informacji zwrotnej.

Moduł V
Inteligencja emocjonalna w organizacji.

  • Emocje - ich znaczenie w procesie zarządzania energią i zaangażowaniem pracowników.
  • BBTPE czyli teoria pozytywnej emocjonalności Barbary Fredrickson.
  • Model zarządzania emocjami w organizacji.
  • Czy gramy wygraj - wygraj. Koncepcja przywództwa wg K. Blancharda
  • Uświadomienie znaczenia gry win-win w pracy zespołowej i jakie są psychologiczne podstawy stosowania innych gier.
  • Znaczenie otwartej komunikacji i stylu przywództwa do wytworzenia gry win-win w zespole. Kluczowe czynniki skutecznej komunikacji w grze win-win.

Moduł VI
Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych w zespole.

  • Jak skutecznie porozumiewać się i rozwiązywać trudne sytuacje? Strategie wg Williama Ury'ego.
  • Umiejętność nazywania i radzenia sobie z barierami komunikacyjnymi w konflikcie - dlaczego patrzymy na to samo a widzimy co innego?
  • Źródła i przyczyny konfliktów - profilaktyka jako jedna z najskuteczniejszych metod zarządzani konfliktem.
  • Zjawiska psychologiczne występujące w sytuacji konfliktu:
  • Lustrzane odbicie,
  • Mechanizm źdźbła i belki,
  • Podwójne normy,
  • Biegunowe myślenie.
  • Pięć rodzajów reakcji na konflikt: rywalizacja, współpraca, kompromis, unikanie, dostosowanie.
  • Autodiagnoza własnego stylu reakcji w sytuacji konfliktowej. Kiedy który styl warto wykorzystać?


Powyższy program możemy przygotować również w formule szkolenia zamkniętego,  uwzględniając specyfikę Państwa Organizacji oraz szczegółowe potrzeby.

Prowadzący:

Dorota Jaślan
Trener, doradca, przyszła psychoterapeutka - obecnie po III roku studiów w Polskim Stowarzyszeniu Psychologii Procesu. Od piętnastu lat realizuje projekty doradcze i szkoleniowe dla stałych klientów: programy budowania zespołów, rozwoju kompetencji kadry zarządzającej, warsztaty dla sił sprzedażowych, negocjatorów, sesje oceny kompetencji i potencjału.  Posiada 8 letnie doświadczenie sprzedażowe oraz wieloletnie doświadczenie menedżerskie, zarządzała działem szkoleń firmy Zibi SA, w latach 2006 – 2009 Członek Zarządu organizacji pozarządowej. 

Do czerwca 2011 Przewodnicząca Komisji Rozjemczej Polskiej Izby Firm Szkoleniowych. Autorka licznych programów szkoleniowych z zakresu komunikacji, technik sprzedaży, zarządzania zmianą, rozwiązywania sytuacji konfliktowych, zarządzania efektywnością osobistą i organizacyjną. Jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (mgr zarządzania) oraz Uniwersytetu Jagiellońskiego (mgr pedagogiki). W 2000 roku uzyskała Certyfikat Trenera Biznesu TMT Group, a w 2015 certyfikat PRISM Brain Mapping. Należy do Stowarzyszenia Kilimandżaro, gdzie wraz z grupą dzielnych kobiet realizuje między innymi projekt "Kobiety Wulkany", w czerwcu 2014 roku zdobyłam najwyższy wulkan Azji Demawend (5610m n.p.m.)

 

CERTYFIKATY/DYPLOMY

Accredited Practitioner - PRISM Brain Mapping. 07.2015

Polskie Towarzystwo Psychologii  Procesu -  Intensywny kurs psychologii procesu. - 120h Dyplom 07.2013

Women's Business Development Agency UK. Szkolenie dla mentorów biznesu - Successful Gender-Sensitive Business Support.Certyfikat 10.2010

TMT Group - 10/1998 - 10/2000 - Certyfikat Trenera Biznesu

DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE

  • Ośmioletnie doświadczenie w prowadzeniu treningów i usług doradczych/coachingowych dla kadry kierowniczej wyższego i niższego szczebla z zakresu technik motywacyjnych, kierowania zespołem, rozwiązywania sytuacji konfliktowych, zarządzania zmianą i efektywnością osobistą/organizacyjną;
  • Ośmioletnie doświadczenie w prowadzeniu doradztwa (między innymi w oparciu o Strategię Błękitnego Oceanu wg koncepcji R. Mauborgnea), coachingu indywidualnego i grupowego, sesji oceny kompetencji i potencjału;
  • Piętnastoletnie doświadczenie w prowadzeniu skutecznych treningów dla sprzedawców, handlowców, pracowników działów obsługi klienta, studentów z zakresu komunikacji, technik sprzedaży, negocjacji;
  • Udział w procesie projektowania i prowadzenia szkoleń dla kadry kierowniczej z zakresu zarządzania zmianą dużej firmy ubezpieczeniowej w trakcie wdrażania Nowego Ładu Korporacyjnego oraz dla firm z branż przemysłowych w okresie wchodzenia spółek na giełdę;
  • Ponad 7 letnie doświadczenie na stanowiskach menedżerskich. Zarządzanie Działem Szkoleń - Zibi SA, Członek Zarządu organizacji pozarządowej, 2007 – 2009 Kierownik merytoryczny międzynarodowego projektu „I learn all my life: the joy of learning through experience“. W latach 2009 - 2010 opiekun merytoryczny w projekcie „Panta Rhei Trening umiejętności trenerskich w zakresie zarządzania zmianą”;
  • Prowadzenie warsztatów dla studentów Uniwersytetu Warszawskiego, Politechniki Warszawskiej, Uniwersytetu Mikołaja Kopernik w Toruniu, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie z zakresu autoprezentacji, kreatywności, kreowania wizerunku, przedsiębiorczości;
  • Ekspert wykładowca w projektach Inwestycja w Kadry I i Inwestycja w Kadry II; Współpracowała w opracowaniu projektu budowania i zarządzania modelowej organizacji non-profit z uwzględnieniem najlepszych praktyk: Women of the New Century - Model Organization Working for Women. Projekt realizowany przez Fundację Centrum Promocji Kobiet i Algonquin College w Kanadzie. Ekspert projektu "Enter. Partnerstwo na rzecz telepracy, przedsiębiorczości i równouprawnienia";
  • Zaprojektowanie i przeprowadzenie warsztatów „Train the trainer” dla trenerów wewnętrznych z zakresu pracy z grupą i technik coachingowych - między innymi za ten projekt firma otrzymała prestiżową nagrodę Inicjator Zmian.


DOŚWIADCZENIE MIĘDZYNARODOWE:

2013 "Innovations in Mature Adult Learning." Lifelong Learning Programme Grundtvig Learning Partnerships. Wystąpienie na konferencji Ateny 06.2013, Rzym 03.2015.

2010 – 2011 „Imagining Growth” Projekt we współpracy z Krajową Izbą Gospodarczą i Women’s Business Development Agency. Szkolenia i doradztwo dla właścicielek firm.

2010. “Active ageing and pre-retirement counselling.” Lifelong Learning Programme Grundtvig Learning Partnerships. Wymiana przez partnerów z Danii, Niemiec, Włoch, Grecji najlepszych praktyk i poszukiwanie rozwiązań w obszarze zarządzania wiekiem.

2007 – 2009. Lifelong learning programme. Grundtvig Learning Partnership

„I learn all my life: the joy of learning through experience“ Projekt zakłada wymianę  przez partnerów najlepszych praktyk z zakresu form i metod kształcenia oraz promowanie idei uczenia się przez całe życie.

2006. Self Evaluation in Adult Life Long Learning.

Tworzenie narzędzi do samooceny dla organizacji kształcenia ustawicznego w obszarach: zarządzania organizacją, narzędzi edukacyjnych, sposobów pracy trenerów, przyrostu wiedzy uczestników szkoleń.

2005. Udział w projekcie: Women of the New Century. Model Organization Working for Women. Fundacja Centrum Promocji Kobiet i Algonquin College w Kanadzie.

WYBRANI KLIENCI:

Siemens, Eltrans, PRG Gliwice, Lasy Państwowe, Mueller SA, Zibi SA, Krotex, Poczta Polska SA, Philips Avent, Mostostal Invest SA, Budimex, Frosta, Konsorcjum Stali SA, Megaron SA, NBP, BGŻ, PZU, PKO SA, GE Money Bank, ING, BZ WBK, Carrefour, Teva Pharmaceuticals Polska, Neuca SA, Indykpol SA, Sokołów SA, Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, PLL LOT, Polska Spółka Cukrownicza SA, Przedsiębiorstwo Handlu Przemysłu Muzycznego Riff, Stołeczne Przedsiębiorstwo Handlu Wewnętrznego Meble Emilia, Zakłady Azotowe w Puławach SA, Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawa, Patrole Szkolne Policji, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Ministerstwo Ochrony Środowiska, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Urząd Marszałkowski Miasta Stołecznego Warszawy, Wojewódzki Szpitala w Elblągu i w Olsztynie, Centrum Onkologii im. prof. Franciszka Łukaszczyka w Bydgoszczy, Uniwersytet Warszawski, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie.

Koszt uczestnictwa w szkoleniu:

2.380 PLN + VAT
Druga i kolejna osoba z tej samej firmy: 25% rabatu!
Specjalna cena dla osoby towarzyszącej i dzieci!

W ramach szkolenia zapewniamy:

  • organizację i przeprowadzenie szkolenia,
  • nocleg w dniu 26.06.2017 r. (możliwość rezerwacji dodatkowego noclegu w dniu 25.06)
  • pełne wyżywienie od śniadania w dniu 26.06 do obiadu w dniu 27.06.,
  • kolację uroczystą w dniu 26.06,
  • skrypt szkoleniowy i materiały szkoleniowe,
  • certyfikat ukończenia szkolenia,
  • serwis kawowy,
  • pakiet SPA,
  • dodatkowe atrakcje w ramach pobytu w hotelu Marina Club Destination SPA ***** 

Harmonogram:

Dzień 1:

godz. 09.00 - 09.15 - powitanie przy kawie
godz. 09.15 - 11.30 - zajęcia 
godz. 11.30 - 11.45 - przerwa kawowa 
godz. 11.45 - 13.00 - zajęcia 
godz. 13.00 - 14.00 - obiad 
godz. 14.00 - 15.30 - zajęcia 
godz. 15.30 - 15.45 - przerwa kawowa 
godz. 15.45 - 17.00 - zajęcia

godz. 20.30 - kolacja uroczysta

 

Dzień 2:

godz. 09.00 - 09.15 - powitanie przy kawie
godz. 09.15 - 11.30 - zajęcia 
godz. 11.30 - 11.45 - przerwa kawowa 
godz. 11.45 - 13.00 - zajęcia 
godz. 13.00 - 14.00 - obiad 
godz. 14.00 - 15.30 - zajęcia 
godz. 15.30 - 15.45 - przerwa kawowa 
godz. 15.45 - 17.00 - zajęcia

 


Zapisz się - karta zgłoszenia 

Warunki rezygnacji:

Rezygnację przyjmujemy najpóźniej 21 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

Prawa Autorskie Copyright © 2017 MAY AGENCY TRAINING 

Dokumenty, grafiki, skrypty i inne pliki tworzące portal www.mayagency.pl są własnością MAY AGENCY TRAINING. Wszystkie znaki towarowe zostały użyte tylko w celach informacyjnych i należą do ich właścicieli, chyba że są oznaczone jako "COPY FREE" lub "BEZ OGRANICZEŃ". Zawartość stron, oraz innych publikacji autorstwa MAY AGENCY TRAINING podlega ochronie prawa autorskiego.

Prawa autorskie programów szkoleniowych należą do ich autorów. MAY AGENCY TRAINING zezwala na kopiowanie dokumentów publikowanych na stronie www.mayagency.com.pl tylko w celach prywatnych. Kopiowanie w celach komercyjnych lub nieprywatnych i rozpowszechnianie jakąkolwiek metodą poligraficzną, czy elektroniczną jest zabronione, chyba że zostało inaczej uzgodnione z Radcą Prawnym MAY AGENCY TRAINING (tel. (22) 201 28 22).

Pojedyncze dokumenty publikowane przez MAY AGENCY TRAINING w internecie mogą zawierać inne notki z prawami autorskimi związane z tymi dokumentami.

 

 

 

Menedżerskie

Finansowo-Księgowe

HR, Kadry i Płace 

Projekty Specjalne

Szkolenia Zamknięte

Umiejętności osobiste

Prawo

Asystentki i sekretarki

Podatki

Rachunkowość

Finanse



Prawo Pracy

Czas Pracy

Ubezpieczenia społeczne

HR

Mówcy inspirujący

Special Express Training (SET)

Coaching medialny

Mystery shopping 

Innowacyjność

Szkolenia zamknięte - informatyczne

Szkolenia zamknięte

Zarządzanie zmianą

Train The Trainers


Szkolenia specjalistyczne  |  Zarządzanie projektami  

BESTSELLER - Wystąpienia publiczne z Krystyną Jandą

Voucher szkoleniowy | Karta zgłoszeniowa | Plan szkoleń | Outdoor/Integracja | Eventy | Gra miejska 

O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt        Filmy video: Szkolenia | Referencje

Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies.
Dowiedz się więcej w Polityce cookies

Znajdziesz nas także na:       YouTube     Facebook   Blog


MAY AGENCY SPEAKERS TRAINING & CONSULTING © 2016 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting

  Platforma: iCMS3