26-27 czerwca 2017 r., Hotel Marina Club Destination SPA ***** Siła 100, Gietrzwałd
Pięciogwiazdkowy Hotel Marina Club jest usytuowany na półwyspie Jeziora Wulpińskiego. Goście mają bezpłatny dostęp do basenów, w tym małego odkrytego basenu, a także do klubu fitness, saun, łaźni parowych oraz wanny z hydromasażem. Dla dzieci przygotowano plac i pokój zabaw. Na terenie obiektu działa też klub nocny.
Pokoje i apartamenty są przestronne oraz klimatyzowane, odznaczają się skandynawskim wystrojem i są utrzymane w neutralnej kolorystyce. Każda jednostka mieszkalna dysponuje balkonem z widokiem na jezioro. Wyposażenie obejmuje sejf, minibar, sprzęt do prasowania, telewizor z płaskim ekranem, a do swojej dyspozycji Goście mają łazienkę z prysznicem, suszarką do włosów i wagą. Jednostki mieszkalne na parterze dysponują tarasem.
Do dyspozycji Gości Hotelu Marina Club jest ogród i prywatna plaża. Na terenie obiektu dostępne są również: kręgielnia, tablica do rzutek i symulator gry w golfa. Za dodatkową opłatą Goście mogą wypożyczyć rowery, kajaki, pojazdy Segway i zdalnie sterowane modele łodzi bądź też zagrać w bule, tenisa lub squasha. Spa zaprasza na rozmaite masaże i zabiegi kosmetyczne.
Hotelowa restauracja serwuje dania kuchni regionalnej i tradycyjne polskie specjały. Doskonałym miejscem na relaks jest zlokalizowana w holu kawiarnia Portofino, z której roztacza się malowniczy widok na jezioro.
“...Niebezpieczeństwo tkwi w tym, że kiedy media, które stają się potęgą, przestają zajmować się wyłącznie informacją, zaczynają kształtować rzeczywistość. Coraz częściej odbieramy taki obraz świata, jaki przekazuje nam telewizja, a nie widzimy go takim jaki jest naprawdę. Telewizja sprawia, że żyjemy w świecie bajki…"
Ryszard Kapuściński „Autoportret reportera” z wywiadu dla Wprost
„Jeśli uważasz, że Twojej firmie nie grozi czarny PR bo jesteś uczciwy, profesjonalny i otwarty - to bardzo się mylisz. Wystarczy, że masz konkurencję albo ktoś nie lubi Ciebie lub Twojej firmy…”
Bezpodstawne oskarżenia, wyolbrzymianie kłopotów czy porażek, plotki i intrygi – to ciemne strony naszego życia zarówno prywatnego jak i zawodowego. Na funkcjonowanie nas i naszych miejsc pracy ma wpływ umiejętność wychodzenia obronna ręką z podobnych sytuacji. Niejednokrotnie sami wpędzamy się w takie kłopoty, stosując zasadę „pięknym za nadobne”. Agresją odpowiadamy na agresję, kontratakiem na atak, sami wiemy jak ciężko jest „nastawić drugi policzek”…
Konflikty wybuchające pomiędzy organizacjami, przedsiębiorstwami czy ludźmi są znakomita pożywką dla mediów. To właśnie telewizja, radio czy prasa żyje z pokazywania rzeczywistości w krzywym zwierciadle, by jak najatrakcyjniej sprzedawać swój przekaz. Pod pozorem analizy zjawisk czy pomocy innym media kreują rzeczywistość i relacjonują wydarzenia tak, by mówiąc o rzetelności przygotowywać do sprzedaży atrakcyjny „towar” dla swoich reklamodawców i reklamo-biorców . To poprzez media najczęściej rozdmuchiwane są konflikty , a manipulacja i oszustwo nazywane mylnie często czarnym PR-em, mają swoje miejsce właśnie w świecie massmediów. Relacje z mediami oraz ich prawdziwe intencje trzeba umieć identyfikować, nabierać do nich dystansu by chronić swoje dobre imię.
Przed atakami za pośrednictwem mediów, czy środowiska nikt nie jest w stanie się uchronić - takie ataki zwykle następują w najgorszych momentach naszego życia, kariery czy funkcjonowania firmy - ważne by takie starcie wygrać i zachować godność. Prof. Władysław Bartoszewski zwykł mawiać: „jak nie wiesz jak się zachować - zachowuj się przyzwoicie”. W walce z manipulacją, oszczerstwem, plotką czy zwykłym kłamstwem warto pamiętać te słowa . Ci, którzy zmierzają poprzez tzw. czarny PR wygrywać wyścig do kariery własnej i sukcesu swoich firm, organizacji, partii czy związków nie powinni zapominać o starym powiedzeniu „ kto sieje wiatr zbiera burzę”.
Zajęcia dotyczące walki z tzw. czarnym PR-em pozwolą zidentyfikować niebezpieczeństwo, pokazać drogę wyjścia z kłopotów i wzmocnić przed kolejnym atakiem.
Na zakończenie warto wiedzieć, że czasami to, co wydaje nam się wyrachowaną manipulacją medialną jest naprawdę spowodowane nieuctwem, pospiechem i lenistwem dziennikarza, który utracił gdzieś po drodze rzetelność. A więc - edukujmy siebie i innych, by identyfikować naprawdę niebezpieczne zjawiska i im przeciwdziałać, a nie rozdmuchiwać błahostek.
Dzień 1
Rozpoczęcie zajęć - poznanie zasad i oczekiwań - identyfikacja oczekiwań
Część I
1. Czym jest manipulacja i tzw. czarny PR, manipulacja przekazem w sieci internetowej
2. CASE- zniszczenie firmy fałszywym przekazem
3. Jak bronić się w sytuacji fałszywych zarzutów w mediach
4. Kampanie negatywne w szlachetnym celu? Czy to możliwe?
5. CASE - zbiórka pieniędzy dzięki emocjonalnym przekazom medialnym
6. Manipulacja i hejt w sieci. Jak walczyć z tym zjawiskiem?
7. 10 sposobów manipulacji ludźmi - analogie i porównania
Część II
8. Kryzys a media- jak działa redakcja w sytuacji kryzysu traktowanego jak znakomity towar na sprzedaż
9. Rola rzecznika/ przedstawiciela firmy w kryzysie.
10. Komunikat w kryzysie.
11. Składanie oświadczenia.
12. Analiza nagrania - manipulacja w programie studyjnym
13. Analiza manipulacji medialnych - doświadczenia uczestników – dyskusja
Część III
14. ĆWICZENIE- redagowanie i składanie oświadczeń medialnych na określony temat
15. ĆWICZENIE - budowanie i wypowiadanie krótkich wypowiedzi pakietowych tzw. setek
16. Podsumowanie zajęć
17. Zakończenie zajęć
Dzień 2:
Część 1
© MAY AGENCY SPEAKERS TRAINING & CONSULTING - 2017.
Sławomir Matczak
Dziennikarz - według klasyfikacji telewizyjnej - starszy redaktor. Zrealizował ponad 10 tys. relacji do serwisów informacyjnych oraz kilkadziesiąt reportaży. Wydawca ponad 2500 programów studyjnych w Panoramie TVP2 i TVP Info. Wie jak pisać komunikaty i jak rozmawiać w mediach i z mediami.
Aktor- realizuje szkolenia z dykcji i występów publicznych. Absolwent warszawskiej PWST, aktor Teatrau Polskiego w Warszawie. Wie jak wykonać gest, który ma znaczyć to co chcemy. Wie jak mówić wyraźnie i co zrobić by nie stracić głosu.
Prezenter - prowadził kilkadziesiąt dyskusji panelowych i konferencji organizowanych przez stowarzyszenia przedsiębiorców , oraz ponad 100 prezentacji multimedialnych na inne tematy niż prowadzone szkolenia medialne.
Szkoleniowiec- od 1998 roku realizuje konsultacje z zakresu skutecznej informacji, głównie: umiejętności występowania przed kamerą , budowania przekazów dla mediów, techniki mowy, prezentacji oraz współpracy z dziennikarzami. Pokazuje jak walczyć z tzw. czarnym PR-em i manipulacją oraz przedstawia specyfikę współczesnych mediów, które coraz częściej kreują rzeczywistość. Pokazuje jak przygotować dla mediów atrakcyjny komunikat czy wypowiedź. Uczy jak nie dać się zmanipulować pracownikowi mediów, który przyjechał z tezą i jak współpracować z "media guardem" czyli ochroniarzem medialnym . Doradza jak działać w sytuacjach kryzysowych, konsultuje Q&A czyli odpowiedzi na trudne pytania zadawane w takich sytuacjach. Przygotowuje rzeczników prasowych i zarządy firm do działania w sytuacjach kryzysowych.
Dotychczas przeprowadził na rynku ponad 500 szkoleń zamkniętych i kilkadziesiąt otwartych.
Wykładowca - od 2009 roku prowadzi zajęcia na podyplomowych wydziałach dziennikarstwa i PR uczelniach w Poznaniu, Katowicach i Krakowie oraz wykłady w Krajowej Szkole Sądownictwa i Prokuratury oraz Polskim Instytucie Dyplomacji.
Wolontariusz- W 2015 roku utworzył wraz z przyjaciółmi Fundację „ Mała Polska w Nepalu” i odbudowuje zniszczone podczas trzęsienia ziemi w kwietniu 2015 roku drogi, ujęcia wody, szkoły i domy Nepalczyków oraz buduje we wsi Dumre niedaleko Kathmandu Dom Polski - miejsce przeznaczone dla wolontariuszy, głównie lekarzy i nauczycieli z Polski oraz ośrodek promocji kultury polskiej
2.380 PLN + VAT
Druga i kolejna osoba z tej samej firmy: 25% rabatu!
Specjalna cena dla osoby towarzyszącej i dzieci!
Dzień 1:
godz. 09.00 - 09.15 - powitanie przy kawie
godz. 09.15 - 11.30 - zajęcia
godz. 11.30 - 11.45 - przerwa kawowa
godz. 11.45 - 13.00 - zajęcia
godz. 13.00 - 14.00 - obiad
godz. 14.00 - 15.30 - zajęcia
godz. 15.30 - 15.45 - przerwa kawowa
godz. 15.45 - 17.00 - zajęcia
godz. 20.30 - kolacja uroczysta
Dzień 2:
godz. 09.00 - 09.15 - powitanie przy kawie
godz. 09.15 - 11.30 - zajęcia
godz. 11.30 - 11.45 - przerwa kawowa
godz. 11.45 - 13.00 - zajęcia
godz. 13.00 - 14.00 - obiad
godz. 14.00 - 15.30 - zajęcia
godz. 15.30 - 15.45 - przerwa kawowa
godz. 15.45 - 17.00 - zajęcia
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej 21 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty
Dokumenty, grafiki, skrypty i inne pliki tworzące portal www.mayagency.pl są własnością MAY AGENCY TRAINING. Wszystkie znaki towarowe zostały użyte tylko w celach informacyjnych i należą do ich właścicieli, chyba że są oznaczone jako "COPY FREE" lub "BEZ OGRANICZEŃ". Zawartość stron, oraz innych publikacji autorstwa MAY AGENCY TRAINING podlega ochronie prawa autorskiego.
Prawa autorskie programów szkoleniowych należą do ich autorów. MAY AGENCY TRAINING zezwala na kopiowanie dokumentów publikowanych na stronie www.mayagency.com.pl tylko w celach prywatnych. Kopiowanie w celach komercyjnych lub nieprywatnych i rozpowszechnianie jakąkolwiek metodą poligraficzną, czy elektroniczną jest zabronione, chyba że zostało inaczej uzgodnione z Radcą Prawnym MAY AGENCY TRAINING (tel. (22) 201 28 22).
Pojedyncze dokumenty publikowane przez MAY AGENCY TRAINING w internecie mogą zawierać inne notki z prawami autorskimi związane z tymi dokumentami.
Menedżerskie |
Finansowo-Księgowe |
HR, Kadry i Płace |
Projekty Specjalne |
Szkolenia Zamknięte |
Szkolenia specjalistyczne | Zarządzanie projektami |
||||
O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt Filmy video: Szkolenia | Referencje |
||||
Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies. |
Znajdziesz nas także na: |
|||
GRUPA EN BLOC © 2018 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting |
||||
Platforma: iCMS3 |