Ewa Wilmanowicz
Trener efektywności osobistej, mówca, konsultant marki personalnej i korporacyjnej. Absolwentka Finansów i Controllingu Międzynarodowego na Universite d’Angers oraz Uniwersytetu Mikołaja Kopernika. Członek Klubu France Pologne, Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego i Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.
Laureatka III miejsca w konkursie na Najlepszą Mowę Biznesową 2015. Coach certyfikowany przez Noble Manhattan Coaching i International Institute of Coaching & Mentoring. Mistrz praktyk NLP i ekspert Instytutu Badań Gospodarczych w obszarze analiz wartości marki. Pracę nad analizą i strategiami komunikacji luksusowych marek Ewa rozpoczęła podczas Stypendium Rządu Francuskiego, a obecnie konsultuje i buduje wartościowy wizerunek firm, przedsiębiorców, artystów i wysokiej klasy specjalistów.
Proponowane tematy wystąpień:
W dzisiejszych czasach lepszy lub gorszy brand zdaje się być wszechobecny: marka produktów, usług, eventów, marka lidera, pracodawcy, wreszcie marka personalna. Ile znaczy marka we współczesnym biznesie, relacjach międzyludzkich i marketingu, co wyjątkowego może być w marce i jak budować marki wartościowe dla nas i dla odbiorcy.
Luksusowa marka personalna
Kiedy świat pędzi do przodu, coraz więcej decyzji podejmujemy automatycznie, a ludzi oceniamy po okładce. Autorytet i reputacja to coś, na co współcześnie długo i ciężko trzeba pracować, a bardzo łatwo stracić. O tym czy bycie luksusową marką wymaga nieustannej promocji, koncentracji na sobie i podążania za modą, czy może warto skupić sięna byciu wartościowym dla innych.
Sprzedaż oparta na pomaganiu
Każdego dnia mamy do kontakt z setkami reklam i przekazów reklamowych, a z roku na rok stajemy się na nie coraz bardziej odporni. Najpewniej naszą uwagę zwróci przekaz dotyczący aktualnych problemów lub poszukiwanych rozwiązań. Właśnie dlatego w promocji i sprzedaży tak ważny jest język korzyści klienta, by ten wiedział nie tylko co kupuje, ale też co będzie z tego miał. To wystąpienie, o tym jak nadać sprzedaży wartość i pomagać ludziom z pomocą sprzedawanych produktów i usług.
Być pracodawcą z wyboru
Co do tego, czy dzisiejszy rynek pracy jest rynkiem pracodawcy czy pracownika - zdania są podzielone. Nie ulega jednak wątpliwości, że dziś poszukiwanie talentów, które dołączą do firmowego zespołu przypomina bardziej poszukiwania drugiej połówki niż rekrutację sprzed kilku lat. O budowaniu marki pracodawcy, praktykach mistrzów i oczekiwaniach młodych pokoleń lekko i z humorem.
Rytuały koneserów codzienności
Sukces z czasem przestaje zadowalać, a porażka cały czas pozostaje porażką. Wielu potrzebuje coraz większych wyzwań i przygód, by czuć się w życiu spełnionym. Codzienność też może być źródłem satysfakcji, szczęścia i spełnienia, jeśli tylko staniemy się jej koneserem, postawimy na jakość każdego dnia.
Życie to gra
Od kiedy grywalizacja dała się poznać jako skuteczne narzędzie angażowania klientów i wzmacniania motywacji, coraz więcej firm wykorzystuje ją w swojej działalności. W końcu biznes to gra... a życie? Jakie zasady najpopularniejszych gier planszowych,
komputerowych i karcianych warto wcielić w życie, by zbudować pozytywne nawyki i wzmacniać rozwój osobisty.
Menedżerskie |
Finansowo-Księgowe |
HR, Kadry i Płace |
Projekty Specjalne |
Szkolenia Zamknięte |
Szkolenia specjalistyczne | Zarządzanie projektami |
||||
O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt Filmy video: Szkolenia | Referencje |
||||
Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies. |
Znajdziesz nas także na: ![]() ![]() ![]() |
|||
GRUPA EN BLOC © 2018 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting |
||||
Platforma: iCMS3 |