SZKOLENIA OTWARTE
PROJEKTY SPECJALNE
SZKOLENIA ZAMKNIĘTE
DODATKI
Newsletter

baner

 

NOWOŚĆ NA RYNKU SZKOLENIOWYM! TERAZ W FORMULE OTWARTEJ!
 TOP - MBA – Edycja XXV. Zarządzanie operacyjno-wdrożeniowe. 6-dniowe kompendium dla menedżerów wyższego szczebla zarządzania


Warszawa, 
Sesja I - 8-9 marca 2018 r
Warszawa, Sesja II - 12-13 kwietnia 2018 r
Warszawa, Sesja III - 7-8 maja 2018 r

Wybrane opinie Uczestników:

"Warsztat był skoncentrowany na praktycznym zastosowaniu teorii zarządzania. Bardzo pozytywnie oceniam scenki sytuacyjne."
Paweł - branża reklamowa
"Zupełnie nowe podejście do tematu zarządzania! To dopiero pierwszy etap a już nie mogę doczekać się kolejnych zajęć!"
Tomasz - branża: zaawansowana technologicznie działalność poszukiwawczo-wydobywcza metali kolorowych
"Bardzo kompetentni wykładowcy!"
Jerzy - osoba prywatna
„Inspirujące!"
Adam - branża: komponenty dla sektora motoryzacyjnego/ chemia
"Zmiana sposobu myślenia"
Roma - branża usług dla innych przedsiębiorstw
"Niezwykle ciekawe, zaskakujące treści z potencjałem wdrożenia w rzeczywistej działalności zawodowej"
Maciej - branża reklamowa
"Praktyka! Bardzo interesujące"
Wacław - Administracja publiczna


Dla kogo?

  • Kadry zarządzającej wyższego szczebla zarządzania
  • Właścicieli firm

Co zyskasz?

  • najwyższy poziom kompetencji kierowniczych
  • kluczowe, nowoczesne narzędzia wywierania wpływu
  • zaawansowany system zarządzania czasem
  • umiejętności budowania skutecznego zespołu

 

Program:

1. Paradygmat. Kluczowe aspekty zarządzania.

  • Model nowoczesnego zarządzania
  • Czym jest moc sprawcza?
  • Role menedżera
  • Funkcje menedżera
  • MiDS – Myślenie i Działanie Systemowe
  • Menedżer XXI wieku
  • Zarządzanie zmianą

2. Efektywność menedżerska.

  • Triada Planowania
  • PROJECT MANAGEMENT – zarządzanie małym projektem
  • Time Management Zarządzanie sobą w czasie
  • System Zarządzania Czasem

3. Przywództwo.

  • Trzy klasyczne style przywództwa
  • Model przywództwa sytuacyjnego Herseya i Blancharda Poziomy przywództwa
  • Efektywny Zespół
  • Etapy budowania zespołu
  • Krzywa pracy zespołowej

5. Sprzedaż.

  • Sprzedaż transformacyjna
  • Proces sprzedaży
  • Lejek sprzedaży - Funneling
  • Algorytmy sprzedaży

5. Proces komunikacji.

  • Mózg człowieka a komunikacja - fundamentalne zasady
  • Zasady efektywnej komunikacji werbalnej - płaszczyzny przekazu
  • Rozpoznawanie stylu wypowiedzi rozmówcy i dostrojenie się do niego

6. Delegowanie zadań.

  • Spotkanie z małpą
  • Role delegowania
  • Poziomy delegowania zadań

7. Motywowanie.

  • Teoria XYZ
  • Teorie motywacji
  • Reprymenda motywująca i pochwała
  • Dwuczynnikowa teoria motywacji według Herzberga
  • Teoria percepcji Teoria motywowania poprzez wyznaczanie celów
  • 12 zasad wydobywania z ludzi tego, co w nich najlepsze

Komentarz:

Ekonomia turbulencji, na którą składają się pojęcia chaosu i nielinearności, to wyzwanie dla dzisiejszego świata zarządzania. Zmiany pokoleniowe – nadchodząca dominacja na rynku pracy myślących i działających bardzo inaczej Pokolenia Y i Pokolenia Z – to jedna z największych barier rozwojowych dla dzisiejszych organizacji zarządzanych przez Pokolenie X. Większość stereotypów zarządczych odchodzi dzisiaj do lamusa. Budowanie relacji nie definiuje sprzedaży, rozpoznanie potrzeb klienta prowadzi jedynie do wegetacji, a klasyczne ofertowanie to „średniowiecze biznesu”. Świat wysoce konkurencyjny, dysponuje już wiedzą i narzędziami, które pozwalają stawiać skutecznie czoła tym wyzwaniom. Europa musi „gonić” ten świat. Polska to jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się krajów na Starym Kontynencie. TOP MBA to nowoczesny, adoptowany z rynku amerykańskiego, z dostosowaniem do realiów Polski i Europy, program rozwoju kompetencji menedżerskich w oparciu o wiedzę i narzędzia, których większość nie zawierają europejskie programy regularnych studiów MBA. Z tego programu skorzystały już tysiące Właścicieli firm, Prezesów, Członków Zarządów, Dyrektorów i kluczowych Menedżerów w Polsce. Zajęcia prowadzone są przez przedsiębiorców, praktyków biznesu i jednocześnie charyzmatycznych trenerów z rzeczywistym wieloletnim doświadczeniem zarządczym w Stanach Zjednoczonych, a przez ostatnie lata w Europie. To jedyny taki program w Polsce – program konkretów odnoszących się do obecnej sytuacji rynkowej. Podchodzisz sceptycznie do tego stwierdzenia? Masz prawo. Jednocześnie sprawdź, dowiedz się o szczegóły. – zrozumiesz, dlaczego te słowa są wiarygodne.

Uczestnicy obecnej edycji szkolenia TOP MBA

      

Prowadzący:

Krzysztof Sarnecki

Przedsiębiorca, doradca wielu zarządów dużych firm. Połowę życia spędził w Stanach Zjednoczonych, a drugą w Europie. Ma za sobą ponad tysiąc procesów negocjacyjnych, z czego połowa międzynarodowych. Trener negocjacji o niezwykłej charyzmie z rzadką umiejętnością skutecznego przekazywania wiedzy.

Ekspert w zakresie budowania przewagi rynkowej firm, marketingu i sprzedaży. Inspirator i konsultant zmian w procesach transformacji dużych i średnich firm. Prezenter i zawodowy mówca.

Z jego doświadczeń, w różnego rodzajach programach i konferencjach, skorzystało już ponad 500.000 osób w Polsce.
Jest absolwentem University of Illinois, The UIC Institute for Entrepreneurial Studies w Chicago i programu MBA w Lake Forest Graduate School of Management (Lake Forest, Illinois). Założyciel i przez 20 lat Prezes Academy of Business & Career Development w Chicago. Współpracuje z wieloma czołowymi firmami w Polsce i za granicą w dziedzinie transformacji, zarządzania partycypacyjnego oraz IV Generacji Sprzedaży. Twórca V Generacji Sprzedaży. Konsultant, trener i coach kilkunastu tysięcy członków zarządów i menedżerów. Jeden z nielicznych zawodowych negocjatorów w Polsce.

 

Tomasz Zambrzycki

Konsultant i trener w zakresie planowania strategicznego, zarządzania, marketingu, sprzedaży i obsługi klienta dla firm w Stanach Zjednoczonych oraz od 2011 roku także dla polskich firm. Analityk i agent zmian w procesach transformacji dużych i średnich firm.

Wykładowca MBA Zarządzania Międzynarodowego w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Wieloletnie doświadczenie w pracy na stanowiskach kierowniczych i prowadzeniu własnej działalności biznesowej w Stanach Zjednoczonych. Współzałożyciel Business Growth Consultants i Academy of Business and Career Development w Chicago. Absolwent Szkoły Biznesu Loyola University.

 

Obszary kompetencji:

Planowanie strategiczne

Czy Twoja firma „cierpi na przeciętność”, tj. brak wyraźnego zdefiniowania komu i czym służy, a przez to silnego pozycjonowania się w stosunku do konkurencji w umysłach klientów zewnętrznych jak i wewnętrznych? W obecnej sytuacji rosnącej konkurencji, brak rzetelnej odpowiedzi na dwa najważniejsze strategiczne pytania: „Kto jest moim najlepszym klientem?” oraz „Dlaczego ten klient ma wybrać moją firmę, a nie firmę konkurencji?”, to przyczyna upadku wielu firm. Porozmawiamy jak to zmienić.

Zarządzanie operacyjne

Przy silnie malejących marżach, teraz, bardziej niż kiedykolwiek w przeszłości liczy się skuteczność i wydajność KAŻDEJ osoby w firmie, a zwłaszcza osób mających kontakt z klientem. Każdy nieobsłużony lub źle obsłużony klient to strata dla firmy. Pomnożona przez liczbę dni działania firmy w roku to … przerażenie nie tylko dyrektora finansowego. Często np. w hotelu ważniejszą osobą od dyrektora marketingu, staje się osoba recepcjonisty. To ona uwiarygadnia obietnicę złożoną w reklamie. Jak więc zrobić, aby każda osoba w firmie pracowała z takim zaangażowaniem jak jej Prezes? Zapytaj mnie nie czy, lecz jak to jest możliwe.

Sprzedaż

Kiedyś bycie dobrym sprzedawcą polegało na dostępie do producentów. Potem na posiadaniu tzw. dobrych relacji z klientem. Dlaczego więc, kiedy era nadwyżki popytu nad podażą minęła, niewielu handlowców zmienia swój warsztat, a „pułapka prezentacyjna” to nadal standard rozmowy sprzedażowej? Jak przestać być kosztem, a zacząć być opłacalną inwestycją dla klienta? Dlaczego trzeba przestać sprzedawać, a powodować, aby klient chciał kupić?

Profesjonalna obsługa klienta

Uśmiechnięte twarze osób obsługujących klientów to zasadnicza zmiana, która dokonała się w ostatnich latach w naszym kraju w dużej liczbie firm. Czy wystarczająca? Co dzieje się z mile uśmiechająca się osobą w przypadku problemu? Klient ma zawsze rację!? NIE, lecz klient jest zawsze klientem. Czy Twoi ludzie mają prawdziwie profesjonalne umiejętności? Czy stosują Komunikację Nieantagonizującą i Mechanizm Akceptacji. Czy powodują, że klient wraca i poleca Twoja firmę? Osoby mające kontakt z klientem u naszych klientów już tak!

 

Przemysław Kaźmierczak

Konsultant i Trener sprzedaży. Doświadczony menedżer z zakresu sprzedaży oraz budowania i zarządzania zespołami sprzedażowymi.

Posiada olbrzymie doświadczenie w sprzedaży produktowej oraz usług.
Ekspert w dziedzinie jakości obsługi klienta oraz budowania trwałych relacji biznesowych.
Jego kariera zawodowa to droga od przedstawiciela handlowego 25 lat temu po dyrektora zarządzającego firmami w ciągu ostatnich 10 lat.
Posiada doświadczenie zarówno w małych i średnich przedsiębiorstwach jak i w środowiskach międzynarodowych : CVS Boco, Renault Polska, Henry Kruse Polska, Metsa Tissue, Teamdress GesmbH Hamburg,  dla których budował struktury sprzedaży w Polsce.
Praktyk w działaniu, skuteczny manager z nieprzeciętnymi umiejętnościami wdrażania nowoczesnych metod zarządzania i sprzedaży.



Koszt uczestnictwa w szkoleniu:

Uczestnictwo jednej osoby z danej Organizacji: 5.200,00 PLN +VAT (6 dni)
Uczestnictwo drugiej osoby z tej samej Organizacji: 4.700,00 PLN +VAT (6 dni)
Uczestnictwo trzeciej i kolejnej osoby z tej samej Organizacji - prosimy o kontakt.

Cena szkolenia bez VAT dla osób opłacających szkolenie w 70% lub w całości ze środków publicznych. Formularz oświadczenia>>  

Warunki rezygnacji:

Rezygnację przyjmujemy najpóźniej 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty 

Zapisz się - karta zgłoszenia 

Prawa Autorskie Copyright © 2017 MAY AGENCY SPEAKERS TRAINING & CONSULTING

Dokumenty, grafiki, skrypty i inne pliki tworzące portal www.mayagency.pl są własnością MAY AGENCY TRAINING SPEAKERS & CONSULTING. Wszystkie znaki towarowe zostały użyte tylko w celach informacyjnych i należą do ich właścicieli, chyba że są oznaczone jako "COPY FREE" lub "BEZ OGRANICZEŃ". Zawartość stron, oraz innych publikacji autorstwa MAY AGENCY TRAINING SPEAKERS & CONSULTING podlega ochronie prawa autorskiego.

Prawa autorskie programów szkoleniowych należą do ich autorów. MAY AGENCY TRAINING SPEAKERS & CONSULTING zezwala na kopiowanie dokumentów publikowanych na stronie www.mayagency.com.pl tylko w celach prywatnych. Kopiowanie w celach komercyjnych lub nieprywatnych i rozpowszechnianie jakąkolwiek metodą poligraficzną, czy elektroniczną jest zabronione, chyba że zostało inaczej uzgodnione z Radcą Prawnym MAY AGENCY TRAINING SPEAKERS & CONSULTING (tel. (22) 201 28 22).

Pojedyncze dokumenty publikowane przez MAY AGENCY TRAINING SPEAKERS & CONSULTING w internecie mogą zawierać inne notki z prawami autorskimi związane z tymi dokumentami.

Menedżerskie

Finansowo-Księgowe

HR, Kadry i Płace 

Projekty Specjalne

Szkolenia Zamknięte

Umiejętności osobiste

Prawo

Asystentki i sekretarki

Podatki

Rachunkowość

Finanse



Prawo Pracy

Czas Pracy

Ubezpieczenia społeczne

HR

Mówcy inspirujący

Special Express Training (SET)

Coaching medialny

Mystery shopping 

Innowacyjność

Szkolenia zamknięte - informatyczne

Szkolenia zamknięte

Zarządzanie zmianą

Train The Trainers


Szkolenia specjalistyczne  |  Zarządzanie projektami  

BESTSELLER - Wystąpienia publiczne z Krystyną Jandą

Voucher szkoleniowy | Karta zgłoszeniowa | Plan szkoleń | Outdoor/Integracja | Eventy | Gra miejska 

O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt        Filmy video: Szkolenia | Referencje

Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies.
Dowiedz się więcej w Polityce cookies

Znajdziesz nas także na:       YouTube     Facebook   Blog


MAY AGENCY SPEAKERS TRAINING & CONSULTING © 2016 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting

  Platforma: iCMS3