Juliusz Kaszyński
W mediach pracuje od ponad 20 lat. Ma doświadczenie telewizyjne, radiowe, prasowe i internetowe.
Zaczynał jako DJ w małym, rockowym radiu. Później był reporterem w redakcji informacji i autorem audycji motoryzacyjnej, w Radiu Łódź.
Od 2000 roku pracuje w mediach ogólnopolskich. Przez kilka lat w Programie Trzecim Polskiego Radia jako reporter i wydawca. Jednocześnie w Wirtualnej Polsce moderował czaty z ekspertami.
Z TVN jest związany od 12 lat. Zaczynał jako producent i wydawca. Obecnie w TVN24 prowadzi program informacyjny – „Teleserwis”.
Przez 8 lat był też współautorem i prowadzącym program „Turbo-Kamera” w TVN Turbo. To pierwszy w Polsce interwencyjny program poruszający tematykę motoryzacyjną.
Jest także wykładowcą dziennikarstwa w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.
Opracował autorski program rozwiązywania sytuacji kryzysowych w relacji klient – dziennikarz – pracownik.
Posiada szeroką wiedzę z zakresu autoprezentacji i wystąpień publicznych.
Jego zainteresowania to polityka zagraniczna, historia, nowe technologie, motoryzacja i sport (narciarstwo, żeglarstwo, piłka nożna, siatkówka, koszykówka, badminton).
Przez wiele lat pracy przenalizował setki sporów, w których po jednej stronie był niezadowolony klient, a po drugiej niemający sobie nic do zarzucenia sprzedawca, albo mechanik. Każdy z nich miał swoje racje i zawsze towarzyszyły tej dyskusji wielkie emocje.
Temperatura dodatkowo rosła, gdy do akcji wkraczali reporterzy. Bez zapowiedzi, z włączoną kamerą, zasypujący pytaniami, nieprzygotowanych do rozmowy pracowników. Niewielu w takiej sytuacji potrafi zachować zimną krew…
Większości tych stresujących sytuacji można by uniknąć, gdyby na samym początku była dobra komunikacja, pełne zainteresowanie i umiejętność rozwiązywania sytuacji kryzysowych.
Przez te wszystkie lata zgromadził cały katalog błędów, które popełniają pracownicy serwisów i salonów. Bardzo dobrze poznałem oczekiwania i sposób myślenia właścicieli samochodów. Znakomicie zna specyfikę współczesnych mediów i sposób działania dziennikarzy.
Dzięki temu wie co zrobić i jak postępować by do kosztownych dla wizerunku marki sytuacji nie dochodziło. Chce was tego nauczyć!
Pogłębioną formą naszej współpracy może być 1-2 dniowe szkolenie zawierające moduł pracy indywidualnej oparty na „scenkach” z użyciem kamery.
Uczestnicy:
Zajęcia prowadzę z użyciem interaktywnych metod, takich jak: brain storming, dyskusje moderowane, scenki oparte o realne case studies. Dokonuję analiz materiałów filmowych i zaobserwowanych działań niepożądanych, w relacji dziennikarz-pracownik.
Proponuję też opracowanie i przeprowadzenie wspólnego szkolenia dla działów obsługi i sprzedaży z naciskiem na zwiększenie współpracy między nimi.
Menedżerskie |
Finansowo-Księgowe |
HR, Kadry i Płace |
Projekty Specjalne |
Szkolenia Zamknięte |
Szkolenia specjalistyczne | Zarządzanie projektami |
||||
O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt Filmy video: Szkolenia | Referencje |
||||
Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies. |
Znajdziesz nas także na: |
|||
GRUPA EN BLOC © 2018 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting |
||||
Platforma: iCMS3 |