Warszawa, 10 - 13 października 2016 r.
Warszawa, 19 - 22 grudnia 2016 r
Naucz się negocjować w sposób partnerski przynoszący obustronne korzyści
Umiejętność negocjowania ma nieocenione znaczenie dla wszystkich kierowników projektu. Negocjują oni nie tylko warunki umów z dostawcami i wykonawcami, ale także przez cały cykl życia projektu muszą skutecznie negocjować z interesariuszami, klientami i członkami swych zespołów. Ten czterodniowy, wysoce interaktywny kurs obejmuje swym zakresem dynamikę, procesy oraz techniki związane z wewnętrznymi i zewnętrznymi sytuacjami, w których kierownicy projektu muszą stosować umiejętność negocjowania.
Przeważającą część szkolenia stanowią ćwiczenia, dzięki czemu jego uczestnicy zyskują możliwość sprawdzenia swych sił zarówno w negocjacjach jeden na jednego, jak i negocjacjach prowadzonych w ramach zespołu. Kurs pomoże zrozumieć, jak analizować styl negocjowania (swój własny oraz partnera negocjacyjnego), jak rozwiązywać pojawiające się konflikty i wykorzystywać je dla swoich celów oraz jak skuteczniej prowadzić same negocjacje. Umożliwi również poznanie metod negocjowania sprawnej realizacji budżetu i harmonogramu i terminowego osiągania pomyślnych wyników. Uczestnicy uzyskają wiele wskazówek i informacji zarówno od prowadzącego, jak i siebie nawzajem.
W trakcie kursu omówiona zostanie dynamika konkurencyjnego i partnerskiego modelu negocjacji oraz pewne implikacje związane z negocjacjami zespołowymi. Uczestnicy nie tylko zdobędą nowe umiejętności, ale również będą mieli możliwość wykorzystania ich w rzeczywistych sytuacjach. Wykorzystanie w trakcie kursu Planu Rozwoju Zawodowego pomoże w zdobyciu i ugruntowaniu tych umiejętności. Jest on skonstruowany w taki sposób, aby umożliwić uczestnikom skoncentrowanie się na najważniejszych dla nich kwestiach omawianych w trakcie zajęć, a w przyszłości ułatwić rozwój zawodowy i wykorzystanie nowo zdobytej wiedzy i umiejętności w praktycznym działaniu.
Po ukończeniu tego szkolenia będziesz w stanie:
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują certyfikat PMI® Registered Education Provider - MT&DC.
Punkty: PDUs: 28
George R. Sifri
Trener TwentyEighty Project Execution (wcześniej jako ESI International). Posiada ponad 25 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami informatycznymi. W swojej karierze prowadził wiele szkoleń oraz wykładów z zakresu zarządzania projektami, wśród nich dotyczących strategicznych systemów informatycznych, zarządzania procesem tworzenia oprogramowania, relacyjnych baz danych, elektronicznych systemów zarządzania dokumentacją, oceny ryzyka związanego z oprogramowaniem, audytu systemów informatycznych, systemów obiegu dokumentów, systemów kontroli projektów i dokumentów oraz zarządzania wiedzą. Prowadząc programy szkoleniowe na sześciu kontynentach świata współpracował z takimi firmami jak: Motorola, HP, Dow Jones, bp, Peoplesoft, ABB, Eurotel i Novartis. Jest również autorem wielu artykułów na temat zarządzania projektami. Obecnie pracuje nad swoją pierwszą książką “Strategic Project Management – How to Align Projects with Corporate Strategy”, która ma się ukazać nakładem wydawnictwa Gower Publishing.
Od roku 2004 intensywnie współpracuje z bp przy programie “Project Management College”. Jest głównym autorem ich flagowego kursu “Podstawy zarządzania projektami”, który doczekał się już ośmiu edycji oraz recenzentem merytorycznym kilku innych kursów, takich jak “Zarządzanie ryzykiem w projektach”. W ciągu ostatnich kilku lat prowadził dla bp kursy w Wielkiej Brytanii, Singapurze, Chinach, Egipcie oraz USA. Również od ponad pięciu lat dr Sifri współpracuje z ABB w Arabii Saudyjskiej, gdzie prowadzi różnorodne kursy z zarządzania projektami.
Przez ponad 10 lat dr Sifri był dyrektorem Działu Rozwoju Oprogramowania w firmie Consolidated Contractors International, będącej jednym z 16 światowych liderów w branży budowlanej. Odpowiadał za projektowanie i zarządzanie systemami informatycznymi, jak również za nadzorowanie projektów programistycznych, ocenę i wybór oprogramowania dla firmy oraz opracowanie procedur tworzenia oprogramowania i szkoleń.
Wcześniej dr Sifri przez ponad sześć lat kierował elektronicznym przetwarzaniem danych w Save the Children Federation, organizacji pozarządowej z siedzibą w USA, która ściśle współpracuje z UNICEF. Odpowiadał za analizę systemów, projektowanie oprogramowania, prototypy, programowanie, zamówienia informatyczne oraz zarządzanie projektami tworzenia oprogramowania.
W latach 1999 – 2001 dr Sifri był szefem Działu Rozwoju Produktów w firmie Computers and Communication Technology (CCT), specjalizującej się w internetowych systemach zarządzania projektami. CCT to spółka stowarzyszona z Consolidated Contractors International, która zajmuje się tworzeniem systemów produkcji, planowania i kontroli, systemów kontroli i odwzorowania dokumentów, systemów zaopatrzeniowych, systemów szacowania i ewidencji kosztów oraz systemów informacji kierowniczej.
WYKSZTAŁCENIE
D.B.A.; Advanced Master’s Certificate in Project Management from George Washington University; Master’s Certificate in Information Technology Project Management; Master's degree in Engineering Management; Bachelor's degree in Electrical Engineering; Certified Information System Auditor; Certified Computer Professional; Project Management Professional; Certified Cost Engineer, Earned Value Professional; Certified Planning and Scheduling Professional; Certified Professional Manager.
George Sifri jest również członkiem licznych stowarzyszeń: Institute of Electronics and Electrical Engineers; and International Who's Who of Professionals.
3.950 PLN + VAT
jest wysłanie załączonej karty zgłoszenia pod nr faxu: (22) 203 47 01 lub skanu karty mailem: szkolenia@mayagency.com.pl
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej 21 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty
Dokumenty, grafiki, skrypty i inne pliki tworzące portal www.mayagency.pl są własnością MAY AGENCY TRAINING SPEAKERS & CONSULTING. Wszystkie znaki towarowe zostały użyte tylko w celach informacyjnych i należą do ich właścicieli, chyba że są oznaczone jako "COPY FREE" lub "BEZ OGRANICZEŃ". Zawartość stron, oraz innych publikacji autorstwa MAY AGENCY TRAINING SPEAKERS & CONSULTING podlega ochronie prawa autorskiego.
Prawa autorskie programów szkoleniowych należą do ich autorów. MAY AGENCY TRAINING SPEAKERS & CONSULTING zezwala na kopiowanie dokumentów publikowanych na stronie www.mayagency.com.pl tylko w celach prywatnych. Kopiowanie w celach komercyjnych lub nieprywatnych i rozpowszechnianie jakąkolwiek metodą poligraficzną, czy elektroniczną jest zabronione, chyba że zostało inaczej uzgodnione z Radcą Prawnym MAY AGENCY TRAINING SPEAKERS & CONSULTING (tel. (22) 201 28 22).
Pojedyncze dokumenty publikowane przez MAY AGENCY TRAINING SPEAKERS & CONSULTING w internecie mogą zawierać inne notki z prawami autorskimi związane z tymi dokumentami.
Menedżerskie |
Finansowo-Księgowe |
HR, Kadry i Płace |
Projekty Specjalne |
Szkolenia Zamknięte |
Szkolenia specjalistyczne | Zarządzanie projektami |
||||
O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt Filmy video: Szkolenia | Referencje |
||||
Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies. |
Znajdziesz nas także na: ![]() ![]() ![]() |
|||
GRUPA EN BLOC © 2018 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting |
||||
Platforma: iCMS3 |