Marcin Maj
Tematy wykładów:
Kwestie dzieci i ich intuicyjnego podejścia do technologii i ich obecność w internecie:
Kwestie społeczno-ekonomiczne:
Kwestie HR i poszukiwania pracy przez Polaków:
Wszelkie tematy około reklamowe i wizerunkowe:
Ekspert w dziedzinie marketingu, reklamy i komunikacji – prezes Grupy OS3. W branży reklamowej działa nieprzerwanie od 17 lat. Jako specjalista w dziedzinie programowania neurolingwistycznego i marketingu perswazyjnego, jest wykładowcą w Szkole Głównej Handlowej oraz na Uczelni Łazarskiego. Niejednokrotnie był prelegentem na wielu kongresach poświęconych zagadnieniom marketingu internetowego oraz efektywnej komunikacji.
Jest współautorem książki „Standardy kierowania zespołem handlowym”. Jako juror oceniał kampanie marketingowe największych polskich marek na takich konkursach, jak Golden Arrow, PNSA, MIXX Awards, KTR, czy EFFIE. W 2014 roku za swoje osiągnięcia w branży reklamowej został wyróżniony tytułem AdMan 2013. Jest częstym gościem branżowych programów telewizyjnych oraz radiowych, ale również autorem artykułów eksperckich (m.in. dla magazynów Brief, Media&Marketing Polska, Marketing w Praktyce, Online Marketing Polska).
Menedżerskie |
Finansowo-Księgowe |
HR, Kadry i Płace |
Projekty Specjalne |
Szkolenia Zamknięte |
Szkolenia specjalistyczne | Zarządzanie projektami |
||||
O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt Filmy video: Szkolenia | Referencje |
||||
Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies. |
Znajdziesz nas także na: ![]() ![]() ![]() |
|||
GRUPA EN BLOC © 2018 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting |
||||
Platforma: iCMS3 |