Ekspert w dziedzinie komunikacji, perswazji i kreowania wizerunku. Zajmuje się naukowo i praktycznie językiem biznesu.
Jego dewiza to: profesjonalizm i dyskrecja.
Wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego i Uniwersytetu SWPS, w przeszłości także innych uczelni. Popularyzator idei debat, twórca Gdańskiej Akademii Debaty.
Od dwudziestu kilku lat zajmuje się doradztwem oraz szkoleniami z zakresu komunikacji. Pracował dla największych przedsiębiorstw i koncernów działających w Polsce, dla kilkudziesięciu firm debiutujących na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a także m.in. dla premierów, prezydentów, najwyższych urzędników państwowych, prezydentów miast, księży i innych osób występujących publicznie.
Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych. Ekspert i komentator zachowań osób publicznych w prasie i w największych stacjach radiowych i telewizyjnych.
Autor książek, m.in.:
Slogany w reklamie i polityce (Trio, 4 wydania)
Pojedynek na słowa. Techniki erystyczne w publicznych sporach (Znak, 2 wydania).
Turban mistrza Mansura. Opowieści sufickie dla mówców i przywódców (Zysk i S-ka).
Pomysłodawca, redaktor i współautor tomu Sztuka debaty (Słowo/Obraz/Terytoria)
Tematy wykładów:
Sztuka chwalenia się w biznesie: jak być skromnym a jednocześnie poinformować innych o swoich zaletach i sukcesach
Przywództwo a storytelling: jak porwać za sobą ludzi opowiadając historie
Jak generał mówi do żołnierzy: język i kreowanie wizerunku lidera
Język biznesu: między wiarygodnością a zrozumiałością
Pojedynek na słowa: jak skutecznie przedstawić swoje argumenty w konfrontacji z tymi, którzy mają inne zdanie?
Doradztwo w zakresie:
Komunikacji wewnętrznej, m.in. przygotowanie menadżerów do komunikowania zmiany
Komunikacji medialnej, kreowania wizerunku firmy
Kryzysów medialnych i społecznych.
Proponowane obszary/ tematy szkoleń/ coachingów:
Przywództwo a storytelling: kreowanie wizerunku lidera i zarządzanie poprzez opowiadanie historii.
Szkolenie medialne: kontakty z mediami, jak dobrze wypaść przed kamerą?
Zaawansowane szkolenie medilalne: erystyka w mediach – prezentacja własnych poglądów w konfrontacji z dziennikarzami
Kryzys medialny: jak sobie z nim radzić, jak zyskać na kryzysie
Wystąpienia publiczne, autoprezentacja i kreowanie wizerunku menedżera
Wystąpienia publiczne dla zaawansowanych: erystyka w kontakcie z żywą publicznością czyli jak poradzić sobie z trudnym audytorium
Pozytywna autoprezentacja czyli sztuka chwalenia się w biznesie
Skuteczna perswazja: jak przekonać innych do swoch racji
Debaty, panele, dyskusje eksperckie: prezentacja, argumentacja, kreowanie wizerunku siebie i firmy
Debatowanie jako środek kreowania kapitału społecznego, metoda dochodzenia do konsensusu i narzędzie CSR
Menedżerskie |
Finansowo-Księgowe |
HR, Kadry i Płace |
Projekty Specjalne |
Szkolenia Zamknięte |
Szkolenia specjalistyczne | Zarządzanie projektami |
||||
O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt Filmy video: Szkolenia | Referencje |
||||
Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies. |
Znajdziesz nas także na: ![]() ![]() ![]() |
|||
GRUPA EN BLOC © 2018 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting |
||||
Platforma: iCMS3 |