Jacek Dzięcielak
Jacek Dzięcielak jest absolwentem General Management Programme w CEDEP/INSEAD we Francji oraz MBA University of Calgary.
Ze sprzedażą i marketingiem związany od 1996 roku. Pracował na stanowiskach menedżerskich w Arctic Paper S.A. oraz Cezex Sp. z o.o..
Od 2001, w ramach holdingu HAVAS w Polsce, odpowiadał za tworzenie i rozwój Media Contacts – agencji wyspecjalizowanej w marketingu w nowych mediach.
W latach 2003-2013 CEO Havas Media Group w Polsce, w skład którego wchodziły: Havas Media, Arena Media Communications oraz Havas Sports & Entertainment.
Od stycznia 2014 Dyrektor Generalny oraz Prezes Zarządu Media Impact Polska Sp. z o.o. odpowiedzialnego za komercjalizację aktywów reklamowych Grupy Onet.pl SA oraz Ringier Axel Springer Polska. CEO i dyrektor zarządzający w Double Check.
Ekspert i pasjonat profesjonalnego marketingu, skutecznego przywództwa oraz nowych technologii.
Temat wykładu:
Świat technologii potrafi zmienić nawyki konsumentów i zniszczyć podstawy funkcjonowania firm. Jak myśleć o nowych technologiach, aby pomogły nam zdystansować konkurencję?
Jak zmienia się świat technologii i dokąd zmierza? Jakie trendy zmienią rzeczywistość, w której żyjemy?
Media dzisiaj i jutro. W jaki sposób będzie konsumentom prezentowana rzeczywistość i w jaki sposób pomyśleć dzisiaj o komunikacji z naszymi klientami w przyszłości?
Menedżerskie |
Finansowo-Księgowe |
HR, Kadry i Płace |
Projekty Specjalne |
Szkolenia Zamknięte |
Szkolenia specjalistyczne | Zarządzanie projektami |
||||
O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt Filmy video: Szkolenia | Referencje |
||||
Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies. |
Znajdziesz nas także na: |
|||
GRUPA EN BLOC © 2018 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting |
||||
Platforma: iCMS3 |