SZKOLENIA OTWARTE
PROJEKTY SPECJALNE
SZKOLENIA ZAMKNIĘTE
DODATKI
Newsletter

  << powrót <<
  

Simon Dziak-Czekan



Simon Dziak-Czekan



 


Tematy wykładów:


Legendarna obsługa klienta czyli – Klient wierny jak pies

Czy chciałbyś, aby Twój klient z dumą mówił tak sam o sobie? Posłuchaj  jak szybko zmienić nawyki “customer service” w nawet najbardziej topornej organizacji.


Innowacja zabita przez strach

Czy masz wrażenie, że lęk niszczy innowacje w waszych zespołach? Naucz ludzi umiejętności tworzenia “czegoś z niczego” i skutecznego podejmowania odważnych decyzji.


Praca zespołowa – HUG model

Brak efektów współpracy i ciągłe spory w zespole?  Odkryj magię kontrolowanego konfliktu i zmotywowania zespołu który pracuje nawet jeśli nie ma… kota.


International business relations

Co zrobić by słowo “Polish manager” zyskało pozytywny wydźwięk? Naucz menadżerów zachodniego myślenia, nie pozbawiając ich wschodnio-europejskiej pracowitości.

 

Simon Dziak-Czekan to urodzony w Polsce biznesmen i mówca motywacyjny, wychowany i wykształcony w USA. Zasłynął jako ekspert w dziedzinie budowania relacji biznesowych, a także team buildingu i amerykańskiej szkoły obsługi klienta. Przez niektórych określany jako „mistrz umiejętności miękkich”. Simon często powtarza, że odpowiednia postawa i wartości są kluczem do sukcesu.
 

W 2003 r. Simon rozpoczął studia na Stanowym Uniwersytecie w Kent, które ukończył – korzystając ze stypendium Rotary Club – z wyróżnieniem cum laude pół roku przed terminem, w grudniu 2006 r. Pomimo statusu emigranta polskiego pochodzenia już podczas studiów zasłynął jako inspirujący mówca zaangażowany w przemówienia dla elitarnych klubów biznesowych. Pół roku po powrocie do Polski, jako 23-latek, w sierpniu 2007 Simon przekonał inwestora, by zdecydował się zainwestować pierwsze kilkaset tysięcy złotych w pomysł młodego absolwenta. Firma Kalman Plastic, która w ten sposób powstała, skupiła się na sprzedaży innowacyjnych półproduktów z recyklingu tworzyw sztucznych. W ciągu dwóch miesięcy od debiutu firma osiągnęła pierwszy milion złotych przychodu netto. Aktualnie firma odnotowuje kilka milionów złotych comiesięcznego przychodu, zaopatrując fabryki w ponad 20 krajach świata. Paradoksalnie kryzys w 2008 r. i bankructwo konkurencji spowodowały, że firma Kalman Plastic w latach 2009-2012 zanotowała czterokrotny wzrost sprzedaży.
 

W 2013 r. Simon Dziak-Czekan podbiwszy serca polskiej widowni, został wyróżniony pierwszym miejscem w konkursie na najlepszą mowę biznesową 2013 Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Simon współpracuje z najlepszymi w Polsce i Europie mentorami i coachami komunikacji biznesowej.
 

Simon Dziak-Czekan prowadzi wykłady zarówno dla wielkich korporacji, jak i na uczelniach i dla organizacji pozarządowych, zarówno po polsku, jak i w języku angielskim. „W wielu kręgach wciąż pokutuje błędne przekonanie na temat wystąpień motywacyjnych. Nie jest to wyuczona profesja. Traktuję przemówienia motywacyjne jako sposób przekazywania swoich pasji i doświadczeń, jako instrument, który służy zachęceniu innych do działania, do podejmowania zmian. Jeśli jesteś ekspertem w jakiejś dziedzinie i masz coś wartościowego do przekazania, nie będziesz mieć problemu z pozyskiwaniem słuchaczy i sponsorów. Kocham biznes, a jeszcze bardziej kocham ludzi” – zaznacza Simon.



Menedżerskie

Finansowo-Księgowe

HR, Kadry i Płace 

Projekty Specjalne

Szkolenia Zamknięte

Umiejętności osobiste

Prawo

Asystentki i sekretarki

Podatki

Rachunkowość

Finanse



Prawo Pracy

Czas Pracy

Ubezpieczenia społeczne

HR

Mówcy inspirujący

Special Express Training (SET)

Coaching medialny

Mystery shopping 

Innowacyjność

Szkolenia zamknięte - informatyczne

Szkolenia zamknięte

Zarządzanie zmianą

Train The Trainers


Szkolenia specjalistyczne  |  Zarządzanie projektami  

BESTSELLER - Wystąpienia publiczne z Krystyną Jandą

Voucher szkoleniowy | Karta zgłoszeniowa | Plan szkoleń | Outdoor/Integracja | Eventy | Gra miejska 

O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt        Filmy video: Szkolenia | Referencje

Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies.
Dowiedz się więcej w Polityce cookies

Znajdziesz nas także na:       YouTube     Facebook   Blog


MAY AGENCY SPEAKERS TRAINING & CONSULTING © 2016 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting

  Platforma: iCMS3