Jim Cathcart, USA
Tematy wykładów:
SPRZEDAŻ: Siła relacji z klientami i wpływ na skuteczność sprzedaży.
MOTYWACJA: zasada żołędzia, pomaganie ludziom w rozwoju biznesu
OBSŁUGA KLIENTA: faktor babci do budowania trwałej lojalności
Portal Speaking.com zaliczył go do grona 5 najlepszych mówców w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta.
Jim Cathcart jest jednym z najlepiej znanych i najczęściej nagradzanych mówców motywacyjnych w zakresie biznesu oraz uznanym międzynarodowym autorytetem w obszarze sprzedaży.
Jest prezesem Krajowego Stowarzyszenia Mówców (National Speakers Association) Top 5 Sales Speaker 2010-2014 w USA.
W 1977 roku założył Instytutu Cathcarta organizację pomagającą klientom tworzyć i utrzymać Wartościowe Relacje Biznesowe. Autor bestsellera: „Od żołędzia do dębu”.
Współpracował z takimi firmami jak: Abbott Laboratories, Accenture, Canon, Daimler Chrysler, Ford Motor Credit Corp, Honeywell Inc., IBM, Lexus, Motorola Inc., Pfizer, Sony, Toyota, U.S. Bank, Xerox.
W czasie wolnym gra na gitarze, pokonuje motocyklem najbardziej kręte drogi, jakie zdoła odkryć i co najmniej dwa razy w tygodniu biega po górskich szlakach w pobliżu swojego domu. Działa w radzie doradczej Szkoły Biznesu w Pepperdine University i California Lutheran University.
Menedżerskie |
Finansowo-Księgowe |
HR, Kadry i Płace |
Projekty Specjalne |
Szkolenia Zamknięte |
Szkolenia specjalistyczne | Zarządzanie projektami |
||||
O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt Filmy video: Szkolenia | Referencje |
||||
Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies. |
Znajdziesz nas także na: |
|||
GRUPA EN BLOC © 2018 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting |
||||
Platforma: iCMS3 |