SZKOLENIA OTWARTE
PROJEKTY SPECJALNE
SZKOLENIA ZAMKNIĘTE
DODATKI
Newsletter
Maciej Leszczyński
obrazek

Trener biznesu i rozwoju osobistego. Przez 13 lat pracował w biznesie i posiada doświadczenie z zakresu  sprzedaży, negocjacji i zarządzania grupami sprzedażowymi.

Autor, konsultant i doświadczony  trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych z zakresu sprzedaży, zarządzania grupami sprzedaży i efektywności osobistej sprzedawców.

Absolwent Wydziału Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im    L. Koźmińskiego w Warszawie, dwustopniowej, rocznej Szkoły Trenerów Biznesu ,,Trop” działającej pod Patronatem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Szkoły Trenerów Rozwoju Osobistego Metodą Tippinga, szkolenia akredytacyjnego dla Trenerów Insights Discovery, Szkoły Coachingu Narzędziowego.

Łączy w sobie  wrażliwość na drugiego człowieka, wiedzę merytoryczną i doświadczenie,  z pasją jaką jest dla niego prowadzenie szkoleń.


Zrealizowane, wybrane projekty szkoleniowe:
 

Komunikacja zarządcza:

Wiedzę i doświadczenie związane z zarządzaniem i  coachingiem  pracowników w dziale sprzedaży przekazywał Menedżerom Koncernu NESTLE.

Jak  efektywnie zarządzać pracownikami w procesie zmian organizacyjnych uczył Menedżerów VATTENFAL i oddzielnie kadrę zarządzającą średniego szczebla w WHIRLPOOL.

Dla Naczelników Narodowego Banku Polskiego prowadził szkolenia z zarządzania ze szczególnym uwzględnieniem metod  wpływających na realizacje celów przez Ich podwładnych. Uczył jak motywować pracowników do realizacji stawianych celów na szkoleniu dla Kierowników PHOENIX PHARMA. Menadżerów AUCHAN wzmacniał w procesie budowania autorytetu u pracowników. Na szkoleniu dla DANFOSS POLSKA pokazywał jak motywować zespół do efektywnego działania. Naczelników Poczty Polskiej wspierał w efektywnym zarządzaniu personelem obsługującym Klientów. Prowadził szkolenia z motywowania zespołu i bycia liderem dla Managerów  EURONET 24.

W ramach akademii menedżera wzmacniał efektywność kierowników PGE Obrót.

Podczas cyklu  szkoleń warsztatowych dla kierowników i dyrektorów PGNiG, uczył jak efektywnie zarządzać zespołami  sprzedaży w trakcie zmian organizacyjnych i rynkowych.

 

Komunikacja sprzedażowa:

W MUREXIN i koncernie DELL dzielił się wiedzą jak pozyskiwać i zarządzać kluczowymi Klientami w celu maksymalizacji zysków. Na zlecenie  Towarzystwa Ubezpieczeniowego ROYAL PBK opracował i uczestniczył we wdrażaniu jednolitych dla całej korporacji standardów sprzedażowej obsługi Klienta. Dla  pracowników  CIBA VISION prowadził cykl szkoleń związanych ze sprzedażą Ich produktów. Sprzedawcom BIMS PLUS przekazywał nową koncepcje pozyskiwania kluczowych Klientów. W TIME (Radio Eska) dzielił się wiedzą i doświadczeniem z zakresu efektywnej  sprzedaży. Pracowników HANZA Grupa Inwestycyjna uczył zaawansowanych technik perswazji i wywierania wpływu.  Podczas wchodzenia na rynek Liberty Direct uczył Ich nowych pracowników zasad sprzedaży przez telefon.

Zaawansowanych technik komunikacji sprzedażowej uczył sprzedawców NEWDERM.

Jak efektywnie współpracować z sieciami dilerskimi uczył menedżerów sprzedaży Toyota Bank Polska. Pracowników  EGMONT Polska i NETIA S.A  uczył jak wpływać na Klientów podczas prezentacji sprzedażowej. Techniki komunikacji w rozmowie handlowej były przedmiotem prowadzonego warsztatu dla działu sprzedaży ORACLE. Kluczowych sprzedawców w NETIA wzmacniał w procesie negocjacji sprzedażowych z trudnymi Klientami. Kupców z SPS HANDEL - ZIELONY MARKET wzmacniał w efektywnych negocjacjach z dostawcami. W BEKO dla Kluczowych menadżerów sprzedaży cyklicznie prowadził warsztaty z negocjacji sprzedażowych z sieciami handlowymi.

 

Efektywność osobista:

Wiedzę o narzędziach wspierających Zarządzanie Zaangażowaniem i na oddzielnym warsztacie narzędzi wspierających rozwój Kreatywności u pracowników przekazał podczas szkoleń dla WHIRLPOOL.  Kształtowania Postawy Asertywnej i rozwiązywania konfliktów uczył pracowników BAZY I SYSTEMY BANKOWE. Na szkoleniu z Efektywności personalnej wspierał  pracowników Polskiego Radia. W efektywnym Zarządzaniu Czasem i Priorytetami wspierał pracowników HISPANO SUIZA. Zasad wpierających Rozwój efektywności osobistej uczył wybranych pracowników KOLEI MAZOWIECKICH.

W efektywnym  godzeniu ról zawodowych z życiem osobistym cyklicznie wspierał uczestników warsztatów w ramach Małopolskiej Akademii Menedżera. Z Zarządzania czasem i priorytetami prowadził warsztat dla sprzedawców FISCHER POLSKA.


Podczas ostatnich dwunastu lat pracy, jako trener konsultant współpracował przy kilkudniowych jak również kilkumiesięcznych projektach szkoleniowo-doradczych z następującymi firmami:

 

Sektor Finansowy

BZ WBK;  BRE BANK; COPERNICUS SECURITIES; DEUTSCHE BANK;

EURONET 24; IKB LEASING POLSKA; LEASING EXPERST; NBP;

PBK LEASING POLSKA; LIBERTY DIRECT;  MILLENNIUM LEASING; PTE PZU;

TOYOTA LEASING POLSKA/TOYOTA BANK POLSKA; ROYAL PBK;

SG EQUIPMENT LEASING; VB LEASING; ZUS;

 

Produkcja

ARLA FOODS; BALLANTINES; BEKO (AGD); CERVA POLSKA;

DUNAPAC/EUROBOX; ICT POLAND; INLINE; KOMPANIA PIWOWARSKA;

NESTLE; REEBOK; ŚNIEŻKA; USBKEY4U; V&S LUKSUSOWA; WHIRLPOOL

 

IT/Telekomunikacja

 

BAZY I SYSTEMY BANKOWE; DELL; EVERCONCEPT; EVERSOFT; EXATEL;

HOGART; IBM; INTERIA; MICROSOFT; NETIA; ORACLE; SAD; S&T SERVICES;

TELEKOMUNIKACJA POLSKA; VECTRA;

 

Sieci Sprzedaży

 

 

 

 

Sektor Medyczny

AUCHAN; AVANS; BIMS PLUS; MAKRO CASH AND CARRY; POCZTA POLSKA;

POLISH TRAVEL QUO VADIS; SPS HANDEL - ZIELONY MARKET;

RENAULT; TOTALIZATOR SPORTOWY;

 

AMGEN; CIBA VISION; NEWDERM; NOVARTIS: PHOENIX PHARMA;

PIERRE FABRE;

 

Sektor Inwestycyjno- Budowlany

 

 

 

Sektor Rolniczy

 

 

 

 

Marketing, Media i Wydawnictwa

CEMEX; CHRYSO; FISCHER POLSKA; FLEXLINK SYSTEMS POLSKA;

HANZA GRUPA INWESTYCYJNA; HISPANO SUIZA POLSKA; KEMIRA;

LONG BRIDGE; MEDUSAE-LED; MUREXIN; SKANSKA PROPERTY POLAND;

WICHARY      

 

BH BAKAŁARZEWO; AGRO-BIZNES; AGRO-PLUS; AGROSIEĆ; AGROSIMEX;

FRESH MAZOVIA; KAZGOD; NAROLCO; OHZIPR; TAMARK; TARGET;

TARNAWATKA;

  

AXEL SPRINGER; BOUNIER BUSINESS POLSKA; EGMONT POLSKA;

MEDIA EKSPRES; OMNIPRO; OPTIMEDIA; POLSKIE RADIO;

TEQUILA POLSKA; TIME (RADIO ESKA); PW RZECZPOSPOLITA;

 

Administracja Publiczna

 

 

 

Inne

 

 

KOLEJE MAZOWIECKIE; TRAMWAJE WARSZAWSKIE; URZĄD MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY; URZĄD MIASTA WIELUŃ;

URZĄD WOJEWÓDZKI W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM;

 

AS KONTAKT; DUN AND BRADSTREET POLAND; ERNST&YOUNG;

KEMA QUALITY POLSKA; MDDP; PGE OBRÓT; PGNIG; VATTENFALL;

WILHELMSEN SHIPS EQUIPMENT; WSZIP IM H. CHODKOWSKIEJ

Menedżerskie

Finansowo-Księgowe

HR, Kadry i Płace 

Projekty Specjalne

Szkolenia Zamknięte

Umiejętności osobiste

Prawo

Asystentki i sekretarki

Podatki

Rachunkowość

Finanse



Prawo Pracy

Czas Pracy

Ubezpieczenia społeczne

HR

Mówcy inspirujący

Special Express Training (SET)

Coaching medialny

Mystery shopping 

Innowacyjność

Szkolenia zamknięte - informatyczne

Szkolenia zamknięte

Zarządzanie zmianą

Train The Trainers


Szkolenia specjalistyczne  |  Zarządzanie projektami  

BESTSELLER - Wystąpienia publiczne z Krystyną Jandą

Voucher szkoleniowy | Karta zgłoszeniowa | Plan szkoleń | Outdoor/Integracja | Eventy | Gra miejska 

O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt        Filmy video: Szkolenia | Referencje

Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies.
Dowiedz się więcej w Polityce cookies

Znajdziesz nas także na:       YouTube     Facebook   Blog


GRUPA EN BLOC © 2018 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting

  Platforma: iCMS3