Krzysztof Podstawka
Tematy wykładów:
Projektowanie i realizacja planów rynkowo-marketingowych,
Planowanie i egzekucja kampanii promocyjno-reklamowych,
Zarządzanie sprzedażą i kierowanie handlowcami ze szczególnym uwzględnieniem skuteczności przywództwa,
Strategiczne i operacyjne planowanie marketingowe,
Strategie marketingowe,
Projektowanie i zarządzanie portfelem produktów,
Kreacja i organizacja działań promocyjnych,
Organizacja i techniki sprzedaży,
Strategie i taktyki, obsługa i utrzymanie klientów,
Telemarketing,
Merchandising
Doświadczony konsultant i trener marketingowy, współpracownik agencji konsultingowych, badawczych i promocyjnych, wspomagał strategie i taktyki marketingowo - handlowe wielu renomowanych firm, w tym spółek giełdowych. Wykładowca Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, autor praktycznych podręczników i poradników marketingowych, arbiter Polish National Sales Awards.
Menedżerskie |
Finansowo-Księgowe |
HR, Kadry i Płace |
Projekty Specjalne |
Szkolenia Zamknięte |
Szkolenia specjalistyczne | Zarządzanie projektami |
||||
O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt Filmy video: Szkolenia | Referencje |
||||
Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies. |
Znajdziesz nas także na: |
|||
GRUPA EN BLOC © 2018 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting |
||||
Platforma: iCMS3 |