SZKOLENIA OTWARTE
PROJEKTY SPECJALNE
SZKOLENIA ZAMKNIĘTE
DODATKI
Newsletter
MAŁGORZATA WASILEWSKA
obrazek

Licencjonowany trener, coach i doradca biznesowy. Z wykształcenia psycholog, pedagog, psychoterapeuta. Posiada amerykański certyfikat „One Brain” 2 stopnia, jest certyfikowanym Practitioner In art of NLP oraz Master Practitioner In art of NLP. Wykładowca Studium Menedżera Fundacji KUL - Seminaire Polonais De Paris i dyrektor zarządzający Instytutu Edukacji Engram.

 

Od kilkunastu lat trener i wykładowca, autorka programów szkoleń dla biznesu, m.in.:

Cersanit, Polimex-Mostostal, Atlas, Stone Master, Mittal Steel, Strabag, Sylikaty, Tytanium Rental, Grene, Agroskład, Citroen, Peugeot, Renault, BP Stacje Paliw, Anwil, Remwil, Belos-plp, Kos Elektrosystemy, Energa Opec, UPC Polska, Polkomtel, Telekomunikacja Polska, MPunkt, Dymo, Kodak, Polfarmex, Dr Zdrowie, Farmacol, Astellas Pharma, Prosper, Roche, Super-Pharm, Ziaja, Nivea, Poldent, PKO Bank Polski, Bank Zachodni WBK, GE Money Bank, Bank Ochrony Środowiska, BRE Bank, Alior Bank, Pekao SA, Warszawski Instytut  Bankowości, Hartman - doradztwo finansowe, HDI Asekuracja TU SA i TUiR „WARTA" SA, PZU SA, Profi, Mleczarnia Turek, Waspol, Masterfoods, Hortimex, Prime Food, Pandora, Auchan, Makro Cash and Carry, Jeronimo Martins, ProfiM, PSS Społem, Pandora, NG2 CCC, Levi’s, Nowa Szkoła, WSIP, Jumi, Sodexo, Orbis, Radio Eska, Adeecco oraz dla następujących organizacji: Najwyższa Izba Kontroli, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Katolicki Uniwersytet Lubelski, ZUS, Urząd Marszałkowski w Łodzi, Ministerstwo Skarbu Państwa, Fundacja Rozwoju Gminy Zelów, ARR w Koninie, Urząd Pracy w Łodzi, Centrum Zdrowia Dziecka.

 
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży:
·       Psychologia NLP w skutecznym sprzedawaniu
·       Sztuka negocjacji i mediacji
·       Techniki obrony ceny
·       Techniki przejmowania klientów konkurencji
·       Psychologia windykacji należności
·       Komunikacja i asertywność w postępowaniu z trudnym klientem
·       Profesjonalna prezentacja i autoprezentacja z elementami wywierania wpływu
·       Ofensywne techniki sprzedaży
·       Telefoniczna sprzedaż aktywna - telemarketing
·       Profesjonalna obsługa klienta


w szkoleniach menedżerskich:

·       Efektywne przywództwo – kierowanie zespołem
·       Zarządzanie procesem zmian w organizacji
·       Zarządzanie sytuacyjno – zadaniowe wg Blancharda
·       Motywowanie i ocena pracowników
·       Zarządzanie zespołem sprzedażowym
·       Zarządzanie i organizacja czasu pracy własnej i innych
·       Ergonomia komunikacji biznesowej
·       Marketing innowacyjny i „strategie błękitnego oceanu”
·       Wystąpienia publiczne, doskonała autoprezentacja i prowadzenie spotkań


i rozwoju osobistego:

·       Kreatywność i podejmowanie trafnych decyzji
·       Radzenie sobie ze stresem, asertywność i obrona przed manipulacją

Menedżerskie

Finansowo-Księgowe

HR, Kadry i Płace 

Projekty Specjalne

Szkolenia Zamknięte

Umiejętności osobiste

Prawo

Asystentki i sekretarki

Podatki

Rachunkowość

Finanse



Prawo Pracy

Czas Pracy

Ubezpieczenia społeczne

HR

Mówcy inspirujący

Special Express Training (SET)

Coaching medialny

Mystery shopping 

Innowacyjność

Szkolenia zamknięte - informatyczne

Szkolenia zamknięte

Zarządzanie zmianą

Train The Trainers


Szkolenia specjalistyczne  |  Zarządzanie projektami  

BESTSELLER - Wystąpienia publiczne z Krystyną Jandą

Voucher szkoleniowy | Karta zgłoszeniowa | Plan szkoleń | Outdoor/Integracja | Eventy | Gra miejska 

O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt        Filmy video: Szkolenia | Referencje

Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies.
Dowiedz się więcej w Polityce cookies

Znajdziesz nas także na:       YouTube     Facebook   Blog


MAY AGENCY SPEAKERS TRAINING & CONSULTING © 2016 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting

  Platforma: iCMS3