Warszawa, 20 - 21 czerwca 2016 r.
DRUGA I KOLEJNA OSOBA Z JEDNEJ FIRMY - 50% RABATU!
„Każda informacja, która pojawiła się w trakcie tego szkolenia pozwoli mi podejmować coraz bardziej przemyślane i rozważne decyzje.” Weronika, Prologis Poland Management Sp. z o.o.
„Optymistyczne nastawienie, otwartość na nowe cele, usystematyzowanie planu działania – nowego planu działania.” Monika, Carrier Chłodnictwo Polska Sp. z o.o.
„Drugi dzień szkolenia – rewelacja, pierwszy dzień – za bardzo rozbudowany blok prawny.” Małgorzata, Ecorys Polska Sp. z o.o.
„Inspirujące.” Katarzyna, Kraft Foods Polska Confectionery Production Sp. z o.o.
„Polecam szkolenie J.” Justyna , Jones Lang LaSalle Sp. z o.o.
“Szkolenie prowadzone w sposób czytelny, zrozumiały i pozytywny...” Anna, PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łódź-Teren
„Szkolenie spełniło moje oczekiwania.” Olga, Farum S.A.
Koordynowanie działań związanych z pracą biura, sprawne przekazywaniem informacji oraz wspomaganie zadań prowadzonych przez działy administracyjne Firmy to zadanie trudne i wymagające bardzo wielu kompetencji zawodowych, interpersonalnych i osobistych. Office Manager pracuje bowiem w „sercu” Firmy i jest odpowiedzialny za planowanie, organizowanie i kontrolowanie procesów administracyjnych firmy.
Wychodząc naprzeciw coraz większym wymaganiom stawianym Office Menedżerom przygotowaliśmy dla Państwa unikalne szkolenie będące kompendium niezbędnych wiadomości potrzebnych w pracy każdego Office Menedeżera i Asystentek (Asystentów) zarządzających biurem.
Małgorzata Wozba
Specjalista i praktyk w zakresie prowadzenia biura Zarządu i obsługi korporacyjnej organów spółek.
Zaczynała karierę od stanowiska asystentki, aktualnie rozwija własną firmę specjalizującą się w obsłudze administracyjnej i korporacyjnej spółek w modelu outsourcingowym. Posiada doświadczenie w pracy na stanowisku dyrektora biura Zarządu oraz dyrektora finansowego. Podczas szkoleń zwraca uwagę na praktyczne aspekty pracy z dokumentami, konieczność dobrej organizacji i znajomość kluczowych zagadnień prawnych. Ulubione tematy to obsługa kancelaryjna, obieg i archiwizacja dokumentów, tworzenie procedur, analiza procesów biznesowych i projektowanie rozwiązań systemowych wspierających pracę sekretariatu i biura Zarządu.
,,Praca w biurze nie jest nudna. Przeciwnie wymaga od nas wszechstronności i umiejętności poruszania się w wielu wymiarach, prowadzenia kilku wątków jednocześnie. Konieczna jest dobra organizacja, umiejętność planowania i przewidywania oraz logiczne myślenie. Nawet na moment nie można stracić równowagi, zbyt wiele spraw zależy od naszej sprawności. Praca asystentek, kierowników biur, office managerów czy pracowników administracji jest dobrą szkołą zarządzania. Uczy, jak ważna jest umiejętność koordynowania powierzonych zadań i podejmowania decyzji. Nauczę Cię, jak prowadzić biuro i być najlepszym.”
Wykształcenie: absolwentka wydziału Polonistyki UW, dziennikarstwa (Wyższa Szkoła dziennikarstwa im. Melchiora Wańkowicza). Studia podyplomowe PR w praktyce (Akademia Leona Koźmińskiego).
Piotr Wiśniewski
Prakseolog, trener, konsultant, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, certyfikowany trener zarządzania, praktyk sprzedaży i negocjacji, posiada doświadczenie biznesowe, szkolił się m.in. Instytut International d’Administration Public W Paryżu, School of Business Univercity of Wisconsin – Madison.
Posiada 25 - letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży, negocjacji, marketingu, organizacji pracy i zarządzania, 20 - letnie doświadczenie w projektowaniu i organizowaniu usług doradczych i szkoleniowych, projektowaniu szkoleń, tworzeniu autorskich gier symulacyjnych i działań doradczych oraz dopasowywaniu programów zajęć i działań rozwojowych do misji i polityki wewnętrznej firmy.
Autor szeregu publikacji nt. zarządzania i funkcjonowania firm oraz marketingu i sprzedaży, Kierownik i koordynator różnorodnych projektów szkoleniowych.
Prowadził szkolenia m.in. dla firm : ABB, Bombardier, Cargill, Dromex, Feber, Gerlach, Intercell, Johnson & Johnson, Le Roy Merlin, Master Food, NBP, Nafta Polska, Nobiles, Oriflame, Orlen, PGNiG, Philips, PZU, Raben, TP SA, Unilever, Vatenfall
Jego pasją nie tylko w pracy jest komunikacja społeczna oraz etnologia biznesu, jak również gry strategiczne.
W wolnych chwilach chętnie wędruje po górach, uprawia nietypowe sporty i zajmuje się historią.
Leszek Leopold baron von Biberstein Kazimierski
Uznany trener, doradca i coach. Menedżer projektów szkoleniowych i doradczych dla wielu znanych firm i korporacji. Prowadzi szkolenia i konsultacje od 1996 roku. Wykładowca w Katedrze Unesco na Uniwersytecie Jagiellońskim. Absolwent szkolenia konsularno-dyplomatycznego Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP.
Założyciel Polskiego Ośrodka Informacji Turystycznej w Kijowie – posiada wieloletnie praktyczne doświadczenie w organizacji i zarządzaniu. Tłumacz przysięgły i poliglota (włada 8 językami).
Autor: książki „Współczesny savoir-vivre”, fachowych artykułów i porad w czasopismach branżowych i popularnych periodykach, ekspert zapraszany do udziału w wielu programach telewizyjnych i radiowych. (TVP-2, TVN, TVN Style, Polskie Radio Kraków).
Szkolił m.in. pracowników takich firm jak: BADER Polska, BANK ŚLĄSKI, BP, COMMERCIAL UNION, ERGO HESTIA, FINANCIAL MARKETING GROUP, POLSKA GRUPA FARMACEUTYCZNA, G4S, GÓRNOŚLĄSKI ZAKŁAD ELEKTROENERGERTYCZNY, Health & Beauty Media, HOCHLAND, INSTYTUT NAFTY I GAZU, ISUZU Motors Polska, „JELFA”, LASY PAŃSTWOWE, MAKRO Cash & Carry Polska SA, McDONALD’S Polska, MAXTEL, METALLCHEMIE Polska, NEOPLAN Polska, PAUL HARTMANN Polska, PLIVA Kraków, POLSKIE SIECI ELEKTROENERGETYCZNE, POŁUDNIOWY KONCERN ENERGETYCZNY, PU HOLTUR, SOLIDEX, TELENERGO, UNILEVER, VISON EXPRESS, WEBOLIT Polska, Zakłady Mięsne DUDA BIS.
Jarosław Mateński
Jeden z kilku trenerów – Polaków posiadający Międzynarodowy Certyfikat Mindmappingu z oficjalną akredytacją BuzanOnline Ltd. Cardiff (UK) do prowadzenia szkoleń z zakresu tworzenia i wykorzystywania map myśli w programie Buzan’s iMindMap. Pracował jako dziennikarz i wydawca w Redakcji Edukacyjnej Telewizji Polskiej, b. prezes BNI BELWEDER - Business Network International.
750 PLN + VAT
DRUGA I KOLEJNA OSOBA Z JEDNEJ FIRMY - 50% RABATU!
Cena szkolenia bez VAT dla osób opłacających szkolenie w 70% lub w całości ze środków publicznych. Formularz oświadczenia>>
Ilość miejsc ograniczona! Decyduje kolejność nadesłanych kart zgłoszenia.
jest wysłanie załączonej karty zgłoszenia pod nr faxu: (22) 203 47 01 lub skanu karty mailem: szkolenia@mayagency.com.pl
Dzień 1
godz. 09.00 – 09.15 - powitanie przy kawie
godz. 09.15 – 11.30 - zajęcia
godz. 11.30 – 11.45 - przerwa kawowa
godz. 11.45 - 13.00 - zajęcia
godz. 13.00 - 14.00 - obiad
godz. 14.00 - 15.30 - zajęcia
godz. 15.30 – 15.45 - przerwa kawowa
godz. 15.45 - 17.00 - zajęcia
Dzień 2
godz. 09.00 – 09.15 - powitanie przy kawie
godz. 09.15 – 11.30 - zajęcia
godz. 11.30 – 11.45 - przerwa kawowa
godz. 11.45 - 13.00 - zajęcia
godz. 13.00 - 14.00 - obiad
godz. 14.00 - 15.30 - zajęcia
godz. 15.30 – 15.45 - przerwa kawowa
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty
Dokumenty, grafiki, skrypty i inne pliki tworzące portal www.mayagency.pl są własnością MAY AGENCY TRAINING SPEAKERS & CONSULTING. Wszystkie znaki towarowe zostały użyte tylko w celach informacyjnych i należą do ich właścicieli, chyba że są oznaczone jako "COPY FREE" lub "BEZ OGRANICZEŃ". Zawartość stron, oraz innych publikacji autorstwa MAY AGENCY TRAINING SPEAKERS & CONSULTING podlega ochronie prawa autorskiego.
Prawa autorskie programów szkoleniowych należą do ich autorów. MAY AGENCY TRAINING SPEAKERS & CONSULTING zezwala na kopiowanie dokumentów publikowanych na stronie www.mayagency.com.pl tylko w celach prywatnych. Kopiowanie w celach komercyjnych lub nieprywatnych i rozpowszechnianie jakąkolwiek metodą poligraficzną, czy elektroniczną jest zabronione, chyba że zostało inaczej uzgodnione z Radcą Prawnym MAY AGENCY TRAINING SPEAKERS & CONSULTING (tel. (22) 201 28 22).
Pojedyncze dokumenty publikowane przez MAY AGENCY TRAINING SPEAKERS & CONSULTING w internecie mogą zawierać inne notki z prawami autorskimi związane z tymi dokumentami.
Menedżerskie |
Finansowo-Księgowe |
HR, Kadry i Płace |
Projekty Specjalne |
Szkolenia Zamknięte |
Szkolenia specjalistyczne | Zarządzanie projektami |
||||
O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt Filmy video: Szkolenia | Referencje |
||||
Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies. |
Znajdziesz nas także na: |
|||
GRUPA EN BLOC © 2018 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting |
||||
Platforma: iCMS3 |