Doświadczony konsultant i trener marketingowy, współpracownik agencji konsultingowych, badawczych i promocyjnych, wspomagał strategie i taktyki marketingowo - handlowe wielu renomowanych firm, w tym spółek giełdowych. Wykładowca Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, autor praktycznych podręczników i poradników marketingowych, arbiter Polish National Sales Awards.
Specjalizuje się w następujących dziedzinach marketingu i sprzedaży: strategiczne i operacyjne planowanie marketingowe, strategie marketingowe, zarządzanie portfelem produktów, kreacja i organizacja działań promocyjnych, organizacja i techniki sprzedaży, obsługa i utrzymanie klientów, telemarketing, merchandising, zarządzanie sprzedażą.
Unikatowe (w skali rynku szkoleniowego) kompetencje tematyczne: projektowanie i realizacja planów rynkowo-marketingowych, planowanie portfela produktów, planowanie i egzekucja kampanii promocyjno-reklamowych, strategie i taktyki utrzymania klientów, serwis dla klientów, merchandising i wsparcie sprzedaży, zarządzanie sprzedażą i kierowanie handlowcami ze szczególnym uwzględnieniem skuteczności przywództwa.
Ważniejsze publikacje książkowe:
1993 i 1995 /wydanie II - rozszerzone/;
Menedżerskie |
Finansowo-Księgowe |
HR, Kadry i Płace |
Projekty Specjalne |
Szkolenia Zamknięte |
Szkolenia specjalistyczne | Zarządzanie projektami |
||||
O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt Filmy video: Szkolenia | Referencje |
||||
Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies. |
Znajdziesz nas także na: ![]() ![]() ![]() |
|||
GRUPA EN BLOC © 2018 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting |
||||
Platforma: iCMS3 |